Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Peugeot Partner и Citroen Berlingo https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=103&t=497 |
Сторінка 24 із 26 |
Автор: | citroen.mark [ 23 вер 2021, 09:52 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
anatoli писав(ла): IGBT транзистори перевірте, особливо транзистор шунтової обмотки. Контактор не включиться, коли на момент включення буде буде якийсь опір в колі ротора або статора двигуна. Обидва IGBT в порядку, проблема залишається без включеного запалювання, і неможливо зарядити автомобіль через "віртуальне" навантаження, яке виявлено контролером. (він коливається між 0 і -50 ампер - це просто неправильне зчитування, тому що немає навантаження/зарядки, звичайно) |
Автор: | anatoli [ 23 вер 2021, 10:21 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
Q10, C34, CR5, CR13 перевірені? З відєднаним двигуном, ця помилка є? |
Автор: | citroen.mark [ 23 вер 2021, 12:18 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
anatoli писав(ла): Q10, C34, CR5, CR13 перевірені? З відєднаним двигуном, ця помилка є? Ці частини перевіряються, але це для збудження. Проблема існує і з відключеним двигуном. З іншою дошкою для рубання машина працює нормально. Ви можете побачити проблему тут: без запалювання шавлія бачить деяке коливання негативного навантаження. Неможливо зарядити автомобіль і запустити його. Додаткові файли:
|
Автор: | anatoli [ 23 вер 2021, 23:06 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
потрібно перевірити кола живлення операційних підсилювачів, котрі обробляють сигнали, з струмових шунтів. |
Автор: | Kalen [ 27 вер 2021, 11:00 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
Проблема в нестабильной работе в импульсном блоке питания платы управления ключами. Первое что нужно сделать это поменять электролитические конденсаторы в блоке питания перед дросселем (трансформатором) и соответственно после него. Рекомендую начать с С2, С4, С6, С45, С46, С7, С8, С9. Это должно сузить поиск и исключить более сложные отказы. |
Автор: | Maestro [ 05 груд 2021, 19:43 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: PEUGEOT partner 2003 Починаю з нуля |
anatoli писав(ла): Добавив запобіжник. Відповідь на повідомлення: viewtopic.php?p=120998#p120998 Не зовсім зрозуміло на що саме було встановлено запобіжник. Судячи по контексту, на схеми живлення калькулятора і основної плати. Практика показує, що зазвичай ці елементи не виходять з ладу. (Якщо їх не топити). Але буває інша неприємність, це коли виходить з ладу ДС-ДС перетворювач. От на нього якраз чомусь з заводу немає запобіжника в принципі. І при пробої силових ключів, там вигорає пів плати. Тому рекомендую на високовольтний вхід теж поставити запобіжника. Бажано кераміку. Струм десь 5-10 А вистачить. |
Автор: | anatoli [ 05 груд 2021, 21:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
Саме на живлення 180 вольт, яке живить саме внутрішні БЖ і встановлено запобіжник 1 ампер. в той провід, що йде від плюсової шини до плати контролера. |
Автор: | andy210 [ 10 лют 2022, 01:01 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
Может лучше сдать на медь этот трансформатор и на вырученные деньги емерсонов купить? Еще и останется наверное |
Автор: | anatoli [ 10 лют 2022, 01:02 ] | ||||
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo | ||||
ещё фото
|
Автор: | anatoli [ 10 лют 2022, 01:05 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
andy210 писав(ла): Может лучше сдать на медь этот трансформатор и на вырученные деньги емерсонов купить? Еще и останется наверное емерсоны смогут работать от 3 фаз? и без ноля? Да и стремно это последовательно собирать блоки , учитывая что выходная часть расчитана на треть рабочего напряжения. В машине штатная зарядка работает. Это для быстрой зарядки. Трансформатору не страшны перекосы напряжения, сырость, пыль. |
Автор: | anatoli [ 10 лют 2022, 01:13 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
відео споживання з мережі |
Автор: | andy210 [ 14 лют 2022, 07:30 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
anatoli писав(ла): andy210 писав(ла): Может лучше сдать на медь этот трансформатор и на вырученные деньги емерсонов купить? Еще и останется наверное емерсоны смогут работать от 3 фаз? и без ноля? Да и стремно это последовательно собирать блоки , учитывая что выходная часть расчитана на треть рабочего напряжения. В машине штатная зарядка работает. Это для быстрой зарядки. Трансформатору не страшны перекосы напряжения, сырость, пыль. Уже два года ими заряжаюсь и да они работают от 3фаз. У меня 6 блоков по 3кВт каждый. Я не претендую ни на что, просто совет на основе личного опыта! |
Автор: | Stalker_W [ 14 лют 2022, 09:34 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo | ||
У меня ещё хуже )))) 12 Чирок под капотом в пыли. С ними наездил по стране уже 50 тыс.км. Сгорело 2шт, и то по моей вине, когда перегрузил по току. Всё отлично работает. Мечтаю перенести ручки управления в салон, чтоб оттуда регулировать мощность зарядки.
|
Автор: | yuri [ 14 лют 2022, 09:59 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
А сейчас как регулируются? Из под капота? |
Сторінка 24 із 26 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |