Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Peugeot Partner и Citroen Berlingo
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=103&t=497
Сторінка 24 із 26

Автор:  citroen.mark [ 23 вер 2021, 09:52 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo

anatoli писав(ла):
IGBT транзистори перевірте, особливо транзистор шунтової обмотки. Контактор не включиться, коли на момент включення буде буде якийсь опір в колі ротора або статора двигуна.


Обидва IGBT в порядку, проблема залишається без включеного запалювання, і неможливо зарядити автомобіль через "віртуальне" навантаження, яке виявлено контролером. (він коливається між 0 і -50 ампер - це просто неправильне зчитування, тому що немає навантаження/зарядки, звичайно)

Автор:  anatoli [ 23 вер 2021, 10:21 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo

Q10, C34, CR5, CR13 перевірені? З відєднаним двигуном, ця помилка є?

Автор:  citroen.mark [ 23 вер 2021, 12:18 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo

anatoli писав(ла):
Q10, C34, CR5, CR13 перевірені? З відєднаним двигуном, ця помилка є?


Ці частини перевіряються, але це для збудження. Проблема існує і з відключеним двигуном. З іншою дошкою для рубання машина працює нормально.

Ви можете побачити проблему тут: без запалювання шавлія бачить деяке коливання негативного навантаження. Неможливо зарядити автомобіль і запустити його.

Додаткові файли:
sagemproblem.jpg
sagemproblem.jpg [ 125.42 КБ | Переглядів: 3462 ]

Автор:  anatoli [ 23 вер 2021, 23:06 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo

потрібно перевірити кола живлення операційних підсилювачів, котрі обробляють сигнали, з струмових шунтів.

Автор:  Kalen [ 27 вер 2021, 11:00 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo

Проблема в нестабильной работе в импульсном блоке питания платы управления ключами. Первое что нужно сделать это поменять электролитические конденсаторы в блоке питания перед дросселем (трансформатором) и соответственно после него. Рекомендую начать с С2, С4, С6, С45, С46, С7, С8, С9. Это должно сузить поиск и исключить более сложные отказы.

Автор:  Maestro [ 05 груд 2021, 19:43 ]
Заголовок повідомлення:  Re: PEUGEOT partner 2003 Починаю з нуля

anatoli писав(ла):
Добавив запобіжник.

Відповідь на повідомлення: viewtopic.php?p=120998#p120998
Не зовсім зрозуміло на що саме було встановлено запобіжник.
Судячи по контексту, на схеми живлення калькулятора і основної плати.
Практика показує, що зазвичай ці елементи не виходять з ладу. (Якщо їх не топити).
Але буває інша неприємність, це коли виходить з ладу ДС-ДС перетворювач.
От на нього якраз чомусь з заводу немає запобіжника в принципі.
І при пробої силових ключів, там вигорає пів плати.
Тому рекомендую на високовольтний вхід теж поставити запобіжника.
Бажано кераміку. Струм десь 5-10 А вистачить.

Автор:  anatoli [ 05 груд 2021, 21:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo

Саме на живлення 180 вольт, яке живить саме внутрішні БЖ і встановлено запобіжник 1 ампер. в той провід, що йде від плюсової шини до плати контролера.

Автор:  anatoli [ 10 лют 2022, 00:58 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo

роблю зарядне, просте, трифазне, на трансформаторі. Зараз при повній розрядці акб, заряд починається з 11 КВт.

Додаткові файли:
зображення_viber_2022-02-06_14-48-52-042.jpg
зображення_viber_2022-02-06_14-48-52-042.jpg [ 215.14 КБ | Переглядів: 2757 ]
зображення_viber_2022-02-06_14-48-42-797.jpg
зображення_viber_2022-02-06_14-48-42-797.jpg [ 207.25 КБ | Переглядів: 2757 ]

Автор:  andy210 [ 10 лют 2022, 01:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo

Может лучше сдать на медь этот трансформатор и на вырученные деньги емерсонов купить? Еще и останется наверное

Автор:  anatoli [ 10 лют 2022, 01:02 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo

ещё фото

Додаткові файли:
зображення_viber_2022-02-01_22-28-32-334.jpg
зображення_viber_2022-02-01_22-28-32-334.jpg [ 193.92 КБ | Переглядів: 2757 ]
зображення_viber_2022-02-01_22-28-32-273.jpg
зображення_viber_2022-02-01_22-28-32-273.jpg [ 204.92 КБ | Переглядів: 2757 ]
зображення_viber_2022-02-01_22-28-32-412.jpg
зображення_viber_2022-02-01_22-28-32-412.jpg [ 152.99 КБ | Переглядів: 2757 ]

Автор:  anatoli [ 10 лют 2022, 01:05 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo

andy210 писав(ла):
Может лучше сдать на медь этот трансформатор и на вырученные деньги емерсонов купить? Еще и останется наверное

емерсоны смогут работать от 3 фаз? и без ноля? Да и стремно это последовательно собирать блоки , учитывая что выходная часть расчитана на треть рабочего напряжения. В машине штатная зарядка работает. Это для быстрой зарядки. Трансформатору не страшны перекосы напряжения, сырость, пыль.

Автор:  anatoli [ 10 лют 2022, 01:13 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo



відео споживання з мережі

Автор:  andy210 [ 14 лют 2022, 07:30 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo

anatoli писав(ла):
andy210 писав(ла):
Может лучше сдать на медь этот трансформатор и на вырученные деньги емерсонов купить? Еще и останется наверное

емерсоны смогут работать от 3 фаз? и без ноля? Да и стремно это последовательно собирать блоки , учитывая что выходная часть расчитана на треть рабочего напряжения. В машине штатная зарядка работает. Это для быстрой зарядки. Трансформатору не страшны перекосы напряжения, сырость, пыль.

Уже два года ими заряжаюсь и да они работают от 3фаз. У меня 6 блоков по 3кВт каждый.
Я не претендую ни на что, просто совет на основе личного опыта!

Автор:  Stalker_W [ 14 лют 2022, 09:34 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo

У меня ещё хуже )))) 12 Чирок под капотом в пыли. С ними наездил по стране уже 50 тыс.км. Сгорело 2шт, и то по моей вине, когда перегрузил по току. Всё отлично работает. Мечтаю перенести ручки управления в салон, чтоб оттуда регулировать мощность зарядки.

Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Замена сгоревшего блока в полевых условиях на Арабатской стрелке
IMG_20210709_174544.jpg
IMG_20210709_174544.jpg [ 413.92 КБ | Переглядів: 2685 ]

Автор:  yuri [ 14 лют 2022, 09:59 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo

А сейчас как регулируются? Из под капота?

Сторінка 24 із 26 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/