Продовжую цикл відповідей
Та нормальні запитання в принципі. На основі цього буде доповнена інструкція. Я ж не знаю, що цікавить користувача, тому виклав інформацію зі свого бачення.
Цитата:
-Бортовые часы , нужная штука .
Если отключить питание БМС ( выключатель "ПАВЕР") - показания часов обнуляются ?
Или там есть батарейка как в материнской плате компа .
Если такой батарейки нет , то куда ее можно прицепить что бы часы не сбивались?
Как устанавливать показания часов - в видео я не увидел ,но возможно пропустил .
Годинник обнуляється. Це додаткова фунція, яка виросла по бажанню замовників і спершу не планувалась, тому не була закладена в залізі. В принципі, живлення самої БМС відключається у випадку тривалого зберігання, наприклад - на зиму. В інших випадках такої потреби немає. Годинник (він програмний), як і сама бмс, живиться від основної батареї, що логічно. Додаткового годинникового модуля з низьким енергоспоживанням немає і не буде. Налаштовується час за 15 секунд через меню. В інструкції все пише.
Цитата:
В случае если будет обрыв по какой либо сигнальной линии ,
- термодатчики
- выводы к ячейкам
как поведет себя БМС , не выйдет ли из строя , укажет ли она на неисправность или продолжит работу как ничего не случилось ?
ні, з ладу не вийде. При обриві термодатчика буде показувати екстремально низьку температуру
А у випадку термодатчика батареї відключиться зарядний ключ.
При обриві балансувального провода за деякий час покаже перекос по двох сусідніх комірках (на якійсь напруга виросте, на якійсь впаде, в довільному порядку), включится балансування та "потгне" напругу до низу і одразу через це відключиться слаботочка.
Цитата:
Если произошел перегрев какого либо датчика , переключается ли дисплей на принудительную индикацию именно этого датчика?
Или будет только пищать и для того что бы понять какой именно датчик сработал , нужно остановиться и листать меню в поиске этого датчика?
Про це написано в інструкції - в верхній смузі статусу появиться відповідна іконка + пищалка. А по термодатчику батареї відключиться слаботочка та зарядка.
Цитата:
Цитата с инструкции
""- для коректного вирахування відсотку заряду, часу до повного заряджання, залишку пробігу,
необхідно вказати реальну ємність АКБ в Ампер*годинах"""
Указывать в АЧ на мой взляд не совсем корректно.
Амперчасы ( в пересчете на ВЧ ) в разных точках кривой разряда значительно различаются , , почти на 25%, если для лииона .
И эта неточность будет накапливаться .
Может правильнее было бы считать в В*Ч.?
Ви праві. Але у випадку заміру ват*годин ця помилка вимірювання буде також значною, при тому щоразу іншою, в залежності від навантаження і температури батареї. При екстремальному навантаженні холодна іонка може запросто просісти з 4,15 до 3,5, а при рекуперації з 3,8 до 4,1 запросто підскочити, отже замір ват*годин буде некоректним. Тому сильно розходитимуться показники потраченої і повернутої в батарею енергії і втікаме відсоток заряду. Ампер*години майже не відрізняються від навантаження, тому відсоток заряду в ампер*годинах дуже гарно працює, час до повної зарядки майже ідеально показує. Якщо запропонуєте хороший алгоритм обрахунку без похибок через внутрішній опір батареї, спробую це реалізувати програмно.
Цитата:
По поводу частоты обновления показаний экрана , можно ли ее ускорить?
Судя по видео обновление идет 1раз в 2 сек , как по мне это очень медленно. Хотелось бы иметь ее настойку отдельным пунктом , кому как нравится , тот так и установит.
Я на ЦА установил 3 раза в сек , мне так удобно.
Цифры не мельтешат, и в то же время спидометр не тупит.
Ну ви не рівняйте ЦА, який міряє лише напругу і струм, притому виводячи лише текст на символьний дисплей, з бмс, яка послідовно міряє до 24 каналів елементів, 4 термодатчики, струм з калібровкою, це все обраховує і малює графіку. А взагалі весь цей функціонал - набуде в процесі розробки і тестування. З самого початку планувався лише функціонал БМС без бортового комп'ютера. Поки що частота обновлення екрану залежить від "часового вікна", в якому бмс не займається більше нічим, крім графіки (лише імпульси датчика швидкості рахує). Можливо, в довгій перспективі, але не на даний момент.
Цитата:
По яркости дисплея - ее можно регулировать , ?
Какой цвет символов ОЛЕД дисплея на ваш взгляд лучше всего читается в дневное время ? ( лично мне кажется белый ) ?
Яскравіть не регулюється, але вночі не сліпить. Суб'єктивно, вдень краще видно синій. Треба поїздити з двома одночасно, тоді скажу точніше.
Цитата:
По шунтам , их размеры дайте пожалуйста , а лучше с фото.
У меня средний ток 20-30А пиковый 120А ,какой шунт брать - 230А , или достаточно 115А ?
Фото пізніше зроблю. Розмір приблино 35*55 без врахування проводів.
Вам з головою 115Амперного вистачить. Підберу для вас такий, що буде в піку міряти на пару ампер більше (120-125), але рекуперацію ампер до 65.
Цитата:
У девайса есть хорошая функция для "дальняков" - переключить экран в показания ВЧ\км и в движении руководствоваться этими показаниями, не выходя за критическое значение .
Дык вот , экран будет в этом режиме до тех пор , пока его вручную не выключат ?
так, як і інші сторінки. що мається на увазі під виключенням? Екран погасне сам через деякий час, якщо зупинитись і не нажимати ніяких кнопок. Це всіх режимів стосується. Торкнутись - він засвітиться з останньої сторінки.
Цитата:
можно ли уже сейчас заказать эту блютуз чтобы и я смог писать логи на смартф ?
логи бмс випльовує раз у дві секунди у вигляді тексту, розділеного крапкою з комою в такому вигляді:
якщо для вас це буде корисним, то чому б і ні.