Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Клубная СТОЭ
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=23&t=1628
Сторінка 3 із 3

Автор:  Инженер [ 02 трав 2023, 16:35 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Клубная СТОЭ

Если Вы впевнені, то лично мне разубеждать Вас смысла нет. Мои умозаключения основаны на личном,жизненном опыте (в плане коммерции или предпринимательства)
Разные видения и разные убеждения - вполне естественное явление :

Автор:  SergeS [ 02 трав 2023, 18:57 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Клубная СТОЭ

Инженер писав(ла):
Если Вы впевнені, то лично мне разубеждать Вас смысла нет. Мои умозаключения основаны на личном,жизненном опыте (в плане коммерции или предпринимательства)

Вибачте, власний підприємницький досвід, це ще далеко не все, хоча і суттєвий фактор.

Бо як підприємець з досвідом, добре розумієтесь на маркетингу, ви маєте знати, що це не завжди проста річ, що там є купа нюансів, які можуть міняти конверсію, більше ніж в десять разів.

Тобто, в випадку малого бізнесу, є висока ймовірність, що в його якась дрібниця зроблена не так, і все, клієнтів він ніколи не побачить, хоч вони і є.

- Великий бізнес (чи навіть велика организація), має перевагу хоча б у тому, що може залучати справді великі ресурси в захоплення ринку, і може довго продовжувати працювати, довбати цю скелю, не зважаючі на те що швидкого результату нема.

Які там можуть бути дрібниці - якесь зайве слово на сайті, незвичний колір, менеджер не сподобався, не там роздавали рекламні матеріали, неправильний час, тощо.

Великий бізнес усі ці речі може нівелювати - зробити багато різних тестових сайтів з різними координатами, спробувати різні конверсійні тексти, перепробувати різні кольори, спробувати різних менеджерів, спробувати різні адреси роздачі реклами і різні рекламні канали, ітд.

І це питання не до мене, а це питання до членів клубу, чи вони задовільняться теорією що все погано і усі помруть, так навіщо ворушитись, або спробують об"єднати вільні ресурси і зробити перевірку усіх доступних гіпотез, і таки знайти свій шлях до клієнта, який очевидно є, судячи з більше 2 тисяч на місяць стабільно закупованих електромашин, під час війни.

PS до речі, мій власний досвід, участь у Книжковому арсеналі в Києві, до 2014 року, і там цифри відвідувачів кожного року стрибали в рази, так що десь до 2005 року взагалі ринку української культури не було, вона була цікава хіба що академічним дослідникам, а десь після 2013, трошки так з"явилося бажаючих, хоча й хотілося б більше, але моїм колегам для якихось речей тоді вистачило, а для інших було зовсім пусто, і все це змінюється просто на очах.

Автор:  Инженер [ 02 трав 2023, 20:18 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Клубная СТОЭ

Это всё тонкости…
Вкладываться «в долгую»…точнее «в бесконечно долгую» :D ни малый, ни средний …та и не всегда крупный, не станут. Пока есть ниши более прогнозируемые и востребованные…
То что мы обсуждаем относится скорее к сфере «кастом мастерских», которые даже «у них» имеют невысокую отдачу. И вкладывают в такое скорее «излишки финансов» от которых не ждут чего-то сверхъестественного. Даже если деятельность в ноль - уже норм. :D

П.С. Тут даже не обязательно проводить сложные экономические расчеты и прогнозы. Но повторюсь - это частное мнение и видение вопроса….

Автор:  SergeS [ 02 трав 2023, 23:03 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Клубная СТОЭ

Инженер писав(ла):
То что мы обсуждаем относится скорее к сфере «кастом мастерских», которые даже «у них» имеют невысокую отдачу. И вкладывают в такое скорее «излишки финансов» от которых не ждут чего-то сверхъестественного. Даже если деятельность в ноль - уже норм. :D

Ви взагалі читаєте, чи тільки пишете?

Я вас не закликаю інвестувати гроші у надії на море прибутку. Якщо ви так вирішили, будь ласка проходьте мимо, не заважайте працювати.

Я кажу про те, що люди бояться електромобілів, бо не знають де їх будуть обслуговувати-заряджати, і скільки це їм коштуватиме, і це обмежує популяризацію.

А все інше що я написав, це не нюанси, а диверсифікація способів заробітку, щоб підвищити вирогідність що весь цей рух САМОзабеспечуватиметься, що він зможе створити РЕАЛЬНИЙ ВСЕукраїнський сервіс, а не тільки в найбільших містах, де все і так є.

Автор:  Инженер [ 03 трав 2023, 08:16 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Клубная СТОЭ

SergeS писав(ла):
Ви взагалі читаєте, чи тільки пишете?

Конечно не читаю...не умею....да и пишу с ошибками...
Ладно, я вас понял...

Автор:  Инженер [ 03 трав 2023, 08:18 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Клубная СТОЭ

SergeS писав(ла):
будь ласка проходьте мимо, не заважайте працювати.

....да да,уже прохожу... :lachtot:

Автор:  Stalker_W [ 03 трав 2023, 11:13 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Клубная СТОЭ

Сервісів по електромобілям вже немало. В телеграм-чаті сервісників після жорсткої чистки зараз 61 учасник. Це приблизно 40-50 сервісів по Україні. Для тих 50тис. чистих і 80тис. гібрідів це більш-менш досить.

А по переобладнанню в клуб частенько звертаються з питанням "Можете мені Ланос переобладнати за 500$ щоб проїжджав 200км. ?". Кому перенаправляти такі питання? :DX:

Автор:  SergeS [ 03 трав 2023, 15:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Клубная СТОЭ

Stalker_W писав(ла):
Сервісів по електромобілям вже немало. В телеграм-чаті сервісників після жорсткої чистки зараз 61 учасник. Це приблизно 40-50 сервісів по Україні. Для тих 50тис. чистих і 80тис. гібрідів це більш-менш досить.


А принцип відстані до зарядки не більше 100км із ними діє?
Чи це як скрізь по країні, що 80% бізнесів зареєстровані в Києві і місцями величезні площі де нічого нема?

Stalker_W писав(ла):
А по переобладнанню в клуб частенько звертаються з питанням "Можете мені Ланос переобладнати за 500$ щоб проїжджав 200км. ?". Кому перенаправляти такі питання? :DX:

На цьому можна заробити?
Якщо ні, то це питання до благодійників, дивитись кожен конкретний випадок, може хтось за його заплатить.

Автор:  SergeS [ 03 трав 2023, 16:30 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Клубная СТОЭ

Stalker_W писав(ла):
Сервісів по електромобілям вже немало. В телеграм-чаті сервісників після жорсткої чистки зараз 61 учасник. Це приблизно 40-50 сервісів по Україні. Для тих 50тис. чистих і 80тис. гібрідів це більш-менш досить.

А по переобладнанню в клуб частенько звертаються з питанням "Можете мені Ланос переобладнати за 500$ щоб проїжджав 200км. ?". Кому перенаправляти такі питання? :DX:

До речі, ще є благодійно-іміджеві ініціативи заради популяризації.

- Кока-кола ще під час Другої світової об"явила, що кожен американський військовий на службі, де б він не знаходився, зможе отримати пляшку Кока-коли за 5 центів, і з тих пір возять Колу і в Ірак, і в Афганістан возили, і навіть в Антарктиду.
Це дуже потужно для популяризації.

Сторінка 3 із 3 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/