Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Новый электромобиль на МК на каждый день.
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=5009
Сторінка 37 із 41

Автор:  tesljar [ 19 черв 2023, 07:03 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новый электромобиль на МК на каждый день.

На ж/д за звичай розраховують на довготривалий (годинний) режим - 70 км/год. Ж/д колія по зрівнянню з автомобільною дорогою - земля і небо, але все рівно стараються по максімуму зменшити вагу колісних пар щоб якось по допустимому розбивати колеса, колію, букси.
В машині балон шини амортизує якось, але недаремно за кордоном при їх добрих дорогах шини/лапті зменшують до мінімально допустимих, не говорячи що на колесі нема мотору.

Автор:  horobey [ 19 черв 2023, 07:05 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новый электромобиль на МК на каждый день.

я бачив розвалене 5 квт моторколесо. мотоцикл, швидкість була біля 100 км\г. на асфальті яма глибиною десь 8 см. з гострими краями, розміром півметра. розвалило литу частину обода. тобто для нього така швидкість була критична. думаю залежить не тільки від непідресореної, а і від загального навантаження також.

Автор:  tesljar [ 19 черв 2023, 07:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новый электромобиль на МК на каждый день.

Яма - то приватний випадок.
А якщо мотор з колеса винести за колесо, то ударна нагрузка (вібрація тим паче із за зменшення частоти коливань на нього за рахунок підвиски та маси самої автівки) - буде у сотню-тисячу разів менше на цей винесений мотор.

Автор:  Leon29 [ 19 черв 2023, 11:22 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новый электромобиль на МК на каждый день.

Непідресорені маси стараються зменшити з декількох причин. По перше це вплив на підвіску. Уявіть нерухомий кузов автомобіля і скажене колесо прикріплене до нього яке скаче що дурне. Тримати підвіскою скажені 5кг, чи 10кг є велика різниця. По друге затрати егергії, обертати маховик 5кг чи 10кг теж різниця. Також загальна вага авто, тормозна система і т.д. По третє забезпечити комфорт. Уявіть масу колеса рівною масі кузова, тоді кузов буде теліпати однаково як колесо, бо це буде два тіла однакової маси. Менше сировини на виготовлення, адже в промислових масштабах це дуже багато.
Не забувайте що промислові виробники намагаються зробити як простіше для них, дешевше і вигідніше для них, а не для нас. А коли додався ще запланований ресурс, то ми споживачі взагалі опинилися на нижньому щаблі цього ланцюга харчування.
Моторколесо 1,5кВт має не таку вже і велику вагу щоб нею значно заморочуватись в спокійних побутових умовах. Це не гоночний болід. З теорії науки да, чим менша непідресорена маса тим краще, але ми живемо в реальних умовах, а не в пробірці.
Логічно моторколесо саме по собі вже закінчений вузол, який розроблений їздити по дорозі, то чому б йому не їздити. Шота зробив і їздить, які питання.

Автор:  Шота Ишхнели [ 19 черв 2023, 11:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новый электромобиль на МК на каждый день.

Я не хочу, засорять тему беспредметным разговорами о неподрессоренных массах, если вы не понимаете, что в мотор колесе этой массы столько же сколько в обычном, не надо здесь об этом говорить, много лет назад, в теме одноместных электромобилей я подробно показывал, размещал фото на весах мотор колес и просто колес, передних, это тема машины, по моторам включая мотор колеса есть своя тема. У меня на родстере все массы одинаковые, что мотор колесо, что передние не мотор колесо. Идея моего поста со сравнением грузовичка и родстера по экономичности в том, что электромобилю не нужен редуктор. При создании электромобиля мотор должен быть рассчитан по моменту исходя из массы авто и диаметра колёс, а по оборотам исходя из требуемой скорости. Поскольку я не могу производить моторы, Я продал электро камаз и сделал машину под те моторы, что у меня были, не важно был бы это проект родстера или мини джипа, масса и колеса у них одинаковые. На камазе эти МК работали, тянули, но не в оптимальных для экономичности условиях ТК он был тяжелее, особенно с грузом. Здесь совсем другое дело, правда для идеальной реализации задумки мотор колеса должно быть четыре и чуть других, надеюсь со временем я это реализую и машина станет ещё экономичнее и приемистее. П.С. люди, говорящие о неподрессоренных массах, потрудитесь кроме колёсика снять со своей машины, тормозной диск, суппорт и ступицу, или тормозной барабан, у кого что и накидайте это на весы))). Больше я не хочу обсуждать эту тему на этой странице.

Автор:  tesljar [ 19 черв 2023, 16:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новый электромобиль на МК на каждый день.

Нема ніяких претензій.
Просто річ вищє зайшла чому на серійних машинах не ставлять моторколеса й всього.
Тому що ефективніше поставити високооборотний мотр+редуктор, який по масі буде в кільуа разів легший ніж мотор колесо при однаковій потужності. Плюс те, що можна вибирати оптимальний режим роботи редуктором. Ви ж самі і сказали це вище про ваш грузовичок.
Подруге - 50 кіловатний мотор прямого приводу сучасного легкового автомобіля аж ніяк не можна втулити у колесо, та ще щоб була мала вага цього колеса з мотором.
От і весь росклад. Можна навіть в цьому контексті не говорити про непідресоренність)))).

Автор:  Шота Ишхнели [ 19 черв 2023, 18:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новый электромобиль на МК на каждый день.

Это бесполезно, мы говорим на разных языках, технических, а самое главное практических.

Автор:  Шота Ишхнели [ 19 черв 2023, 19:18 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новый электромобиль на МК на каждый день.

Но не всё так идеально как хочется, вот например есть проблема, передние тормозные колодки на неровностях гремят. Эта же проблема была и на электро камазе с такими же тормозами от восьмёрки. Проблема в очень слабых пружинках, удерживающих колодки прижатыми к суппорту. Разбрка его, выгибание пружинок помогало, но ненадолго, они прослабевали и опять появлялся этот звук. Буду думать как это преодолеть.

Автор:  jan4511 [ 19 черв 2023, 20:08 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новый электромобиль на МК на каждый день.

Шота Ишхнели писав(ла):
Но не всё так идеально как хочется, вот например есть проблема, передние тормозные колодки на неровностях гремят. Эта же проблема была и на электро камазе с такими же тормозами от восьмёрки. Проблема в очень слабых пружинках, удерживающих колодки прижатыми к суппорту. Разбрка его, выгибание пружинок помогало, но ненадолго, они прослабевали и опять появлялся этот звук. Буду думать как это преодолеть.


Возможно медная смазка поможет, она не даст колодкам так свободно люфтить в корпусе суппорта :?

Автор:  Инженер [ 19 черв 2023, 20:33 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новый электромобиль на МК на каждый день.

Шота Ишхнели писав(ла):
Но не всё так идеально как хочется, вот например есть проблема, передние тормозные колодки на неровностях гремят. Эта же проблема была и на электро камазе с такими же тормозами от восьмёрки. Проблема в очень слабых пружинках, удерживающих колодки прижатыми к суппорту. Разбрка его, выгибание пружинок помогало, но ненадолго, они прослабевали и опять появлялся этот звук. Буду думать как это преодолеть.

Крайне редкая проблема для передних тормозных механизмов ваз 08-09…
Возможно попались левые скобы, где геометрия не соответствует колодкам, либо некачественные колодки (с той же несоответствующей геометрией или пружинными элементами плохого качества)
А так механизм достаточно неприхотливый и долговечный и не должен доставлять хлопот…

Автор:  Leon29 [ 19 черв 2023, 20:59 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новый электромобиль на МК на каждый день.

Шота Ишхнели писав(ла):
Но не всё так идеально как хочется, вот например есть проблема, передние тормозные колодки на неровностях гремят. Эта же проблема была и на электро камазе с такими же тормозами от восьмёрки. Проблема в очень слабых пружинках, удерживающих колодки прижатыми к суппорту. Разбрка его, выгибание пружинок помогало, но ненадолго, они прослабевали и опять появлялся этот звук. Буду думать как это преодолеть.
Такого не повинно бути. Значить щось працює не правильно. Колодка має певну ступінь свободи і при натисканні тормоза вона рухається в різних площинах. Пружності пружини має вистачати на цей діапазон. У мене подібне було коли пружинка на осі не рухалась. Пружина має V подібну форму і рухається на своїй осі для рівномірного розподілу навантаження. Також місце прижиму тормозного циліндрика до колодки має бути змазано. Я ще змазую місця дотику (ковзання) колодки по суппорту щоб колодка рухаючись не перекошувалась і не підклинювала. Також точки дотику кінців пружини до суппорта. Змазки потрібно мінімум, аби жирна поверхня була в місцях дотику. Також приділити особливу увагу направляючим суппорта, які під резиновими пильниками. Вони бувають не змазані, зношені, або гнуті. Якщо все правильно, тоді весь цей набір залізяк добре рухається, нічого не перекошується і не підклинює. Я брав змазку ШРБ-4, вона водостійка, нейтральна до резини і була в наявності.
Можна спробувати колодки місцями поміняти. Взагалі ці 08-09 механізми не повинні турбувати, вони надійні.

Автор:  Шота Ишхнели [ 20 черв 2023, 11:52 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новый электромобиль на МК на каждый день.

По ходу суппорта совсем какие то кооперативные, там люфты колодок до пол сантиметра и качество литья кустарное, но пока пользуюсь, пружины поддал, направляющие смазал, 80% звуков ушло, только иногда позвякивают и то на острых выбоинах. В скором времени заменю на нормальные.

Автор:  jan4511 [ 21 черв 2023, 19:35 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новый электромобиль на МК на каждый день.




Автор:  Шота Ишхнели [ 22 черв 2023, 12:54 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новый электромобиль на МК на каждый день.



Оффтоп
перевозка грузов на электромобиле


Додаткові файли:
IMG_20230621_130704.jpg
IMG_20230621_130704.jpg [ 481.97 КБ | Переглядів: 2703 ]
IMG_20230622_125327.jpg
IMG_20230622_125327.jpg [ 703.77 КБ | Переглядів: 2703 ]

Автор:  Шота Ишхнели [ 27 черв 2023, 21:58 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новый электромобиль на МК на каждый день.

Машина эксплуатируется в обычном режиме, на работу, с работы, в гараж, на выходных ездил в Матвеевку, по трассе уверенно держит 80 км/ч, ещё есть куда, но я не выжимал. Заметно помягчели амортизаторы, при езде по трассе более экономичной оказалась скорость 60 км/ч, а не 50. На одной зарядке проезжаю не менее 70 км. Всем доволен.

Додаткові файли:
IMG_20230627_195902.jpg
IMG_20230627_195902.jpg [ 561.68 КБ | Переглядів: 2591 ]

Сторінка 37 із 41 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/