Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Электроминибусик Subaru libero, Киев
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=1067
Сторінка 11 із 18

Автор:  Denis [ 29 вер 2017, 17:21 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электроминибусик Subaru libero, Киев

Сьогодні став щасливим володарем ще одного двигуна від Діми babac, який буде крутити передній міст на пряму (передаточне число 3,888). Перша думка - його просто з’єднати перехідним фланцем і можливо зробити його з алюмінієвого сплаву Д16, або навіть з капролону, щоб не занадто жорстко було. Буду міркувати, бо хоч ще багато роботи і без переднього моста, але дуже хочеться в цю зиму бути повнопривідним

Додаткові файли:
передній міст.jpg
передній міст.jpg [ 54.75 КБ | Переглядів: 5452 ]
Двигун та передній міст.jpg
Двигун та передній міст.jpg [ 83.25 КБ | Переглядів: 5452 ]
стиковочні фланці.jpg
стиковочні фланці.jpg [ 59.16 КБ | Переглядів: 5452 ]

Автор:  Лев [ 29 вер 2017, 17:47 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электроминибусик Subaru libero, Киев

судя по всему.редуктор висит на резинках,соответственно мотор нужно крепить к корпусу редуктора жестко,и крутящий момент передавать тоже жестко,
если мотор крепить отдельно от редуктора,тогда момент передавать через шарнир иначе будет разбивать... я не совсем в теме ,что там и как,но вижу какой-то элемент жесткости на фотках, можно к нему закрепить мотор,а крутящий момент передать с помощью шруса(шрусов)...ну и понятно что мотор тоже на резинках крепить...

Автор:  Denis [ 30 вер 2017, 01:50 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электроминибусик Subaru libero, Киев

Лев писав(ла):
судя по всему.редуктор висит на резинках,соответственно мотор нужно крепить к корпусу редуктора жестко,и крутящий момент передавать тоже жестко...

Да пока планирую так (первые мысли) потому что там будет мало места если его соединять через какие-то шарниры. А жесткая рама, которая действительно будет необходима, будет служить заодно и герметичной защитой от води и грязи

Автор:  Denis [ 30 вер 2017, 01:55 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электроминибусик Subaru libero, Киев

Для наглядності викладаю відео


Автор:  Руслан и Людмила [ 03 жовт 2017, 12:58 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электроминибусик Subaru libero, Киев

Тепер зрозуміло чим Деніс займався в вихідні. Примірка БЛДС вид БАБАКА на передній привід здійснилась. А які параметри БЛДС виходять?

Автор:  Denis [ 04 жовт 2017, 08:53 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электроминибусик Subaru libero, Киев

Двигун фактично зроблений під контролер Kelly 200А, 72В тому в нього й відповідно близько 14кВт потужності, а момент до 100Нм. З моїм мостом це буде максимум 400Нм на вал коліс, це не багато, але мені два мости треба для підвищеної прохідності і як плюс потужності та знімання рекуперації з чотирьох коліс , тому передній міст буде спокійно виконувати свою функцію цими ньютонами

Автор:  Denis [ 11 жовт 2017, 09:27 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электроминибусик Subaru libero, Киев

Утеплююсь :) Ящик для батарей. Тени з духовки Сатурн по 300 Вт, з моєю напругою виходять по 40 Вт. Буде два підтримуючі режими 10Вт и 40 Вт, та один на розігрів 160 Вт.

Додаткові файли:
IMG_3892.JPG
IMG_3892.JPG [ 889.68 КБ | Переглядів: 5297 ]

Автор:  andy210 [ 19 лист 2017, 17:45 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электроминибусик Subaru libero, Киев

добрый день, а чем утепляете ящик?

Автор:  Stalker_W [ 20 лист 2017, 09:29 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электроминибусик Subaru libero, Киев

Denis писав(ла):
Утеплююсь :) Тени з духовки Сатурн по 300 Вт, з моєю напругою виходять по 40 Вт.
Если там напряжение выше 12 вольт и это будет касаться аккумуляторов, то настоятельно рекомендую уложить провода в гофры, а ещё лучше сразу через гермовводы пропустить из ящика. Были инциденты.
По мощности вам 40Вт хватит. Главное тепло правильно распределять. Чтоб они ячейки не жарились, а вторые не мерзли.

Автор:  Denis [ 20 лист 2017, 17:22 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электроминибусик Subaru libero, Киев

andy210 писав(ла):
добрый день, а чем утепляете ящик?

Ящик изначально предназначался для контроллера, зарядок и dc-dc, а аккумуляторы под днищем (там есть место между рамой), но эту зиму решил запихнуть акумы туда и утеплить. Утеплитель с обеих сторон ящика, так как есть внутри металлическая перемычка - внутри пенопласт плотный 20мм, а снаружи изоляция ППЕ с алюминиевой фольгой. Когда буду делать постоянный ящик, то снаружи не буду, а внутри что-то негорючее типа базальта или мин ваты. Буду на днях испытывать как растет температура от 10Вт и 40Вт и выложу видео.

Додаткові файли:
WP_001467.jpg
WP_001467.jpg [ 461.92 КБ | Переглядів: 5181 ]

Автор:  Denis [ 23 лист 2017, 12:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электроминибусик Subaru libero, Киев

Традиційна робота для нашого форуму :D Модернізував трохи морду, гадав зашпатлювати трохи шви, а вже весною коли буду фарбувати всю машину дошпатлювати остаточно, але не можу зупинитись :)

Додаткові файли:
WP_001460.jpg
WP_001460.jpg [ 556.54 КБ | Переглядів: 5143 ]

Автор:  andy210 [ 23 лист 2017, 12:40 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электроминибусик Subaru libero, Киев

Tesla X!!! :D

Автор:  babac [ 23 лист 2017, 14:58 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электроминибусик Subaru libero, Киев

andy210 писав(ла):
Tesla X!!! :D

Круче!! Нада не сильно масивні бампера і низьку до замлі посадку реально круто буде виглядать

Автор:  Denis [ 27 лист 2017, 10:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электроминибусик Subaru libero, Киев

babac писав(ла):
Круче!! Нада не сильно масивні бампера і низьку до замлі посадку реально круто буде виглядать

Низька посадка не вийде, бо якщо встигну поставити передній привід до зими, то в мене буде розвага - шукати сніг поколіна :D

Автор:  Denis [ 27 лист 2017, 10:53 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Электроминибусик Subaru libero, Киев

Підкажіть будь ласка, як правильно підключати нагрівачі. Поставив собі спіралі від будівельного фена у воздуховоди обдуву лобового скла, а реле тягне дугу. В мене 79В, струм цих спіралей 6А.

Сторінка 11 із 18 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/