Поточний час: 26 квіт 2024, 09:56

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 44 ]  На сторінку 1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
#57395Повідомлення 03 трав 2018, 11:11 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: киев, осокорки
Дякував (ла) 3 Подякували 56
Мій електротранспорт: электроскутер. обратный электротрайк, хонда сивик седан
Хочу електротранспорт: Чтоб батарея не кончалась




Привет всем! Представляю Вашему вниманию электроавтомобильчик "YES" для повседневной эксплуатации (всепогодный), пока не доделанна торпеда и электросистема, а также не заглушен металл (бесшумка) в процессе эксплуатации довожу потихоньку до ума, планируются стекла боковые назиму, а также электропечка и подогрев сидений.Мест 2, везет двоих взрослых + небольшой багажник сзади.
Пока вес со свинцом 60в. приблизительно килограм 150.Вся обшивка дюралюминий. Едет со свежезаряженным аккумом больше 40 на литии будет больше и планирую поменять двиг на более мощный.
Пока собираю деньги на литиевые аккумуляторы.
Автомобиль очень устойчив, никаких кренов на большой скорости в поворотах нету, есть небольшой снос заднего колеса на грунте (как в мотоцыкле) даже прикольно. Рулежка получается мотоцыклетная. С ручником доворачивает автомобиль в нужном направлении
Поставлю новые аккумы буду выезжать в город (живу в Киеве). Yes мобиль не требует регистрации поскольку двиг меньше 3 кв вес меньше 300 кг ... скорость для полиции до 30 км/ч
Создавал свой электромобиль т,к, стандартные доноры имеют большой вес , меньше тонны ничего практически нету и стоимость металолома тобиш донора непомерно велика не говоря о регистраци поварке и покраске. А кататься по городу достаточно 200 кг + водитель, и батарей нужно меньше хотя и угловатый немного автомобильчик вышел. Со стеклопластиком возиться не захотел хлопотно, да и не мое это. Поэтому обшил дюралькой.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#57507Повідомлення 04 трав 2018, 16:00 
Секретар клубу
Не в мережі

Звідки: Киев, пр-кт Науки
Дякував (ла) 992 Подякували 223
Мій електротранспорт: пока только електровелосипед
Хочу електротранспорт: ЭЛЕКТРА 3
Цікава конструкція.
Далі буде?
Чекаемо подробиць.

_________________
АКБ убивает РАЗРЯД. Но жертву готовит неправильная зарядка.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#57515Повідомлення 04 трав 2018, 17:29 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: киев, осокорки
Дякував (ла) 3 Подякували 56
Мій електротранспорт: электроскутер. обратный электротрайк, хонда сивик седан
Хочу електротранспорт: Чтоб батарея не кончалась
Пикупил лифовские аккумы ... буду собирать и доводить до ума...
Далі буде....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#57807Повідомлення 07 трав 2018, 13:27 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: киев, осокорки
Дякував (ла) 3 Подякували 56
Мій електротранспорт: электроскутер. обратный электротрайк, хонда сивик седан
Хочу електротранспорт: Чтоб батарея не кончалась
Привет! кто может проконсультировать по лифовским банкам?
ток заряда, граничные напряженя минимальные, максимальные
прикупил 10 шт планирую поставить 9 на свою машинку
на сколько ампер нужна зарядка и какое напряжение?
Зарание благодарен


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#57812Повідомлення 07 трав 2018, 14:31 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Юрий Дикий писав(ла):
Привет! кто может проконсультировать по лифовским банкам?
ток заряда, граничные напряженя минимальные, максимальные
прикупил 10 шт планирую поставить 9 на свою машинку
на сколько ампер нужна зарядка и какое напряжение?
Зарание благодарен

Чому не 10?
Напруга залежить від кількості консервів - 9 або 10.
Максимальна напруга елемента 4,15 вольт. В консерві вони включені паралельно. Тобто 4,15*2=8,3 вольти.
Якщо 10 консервів максимальна напруга 8,3*10=83 вольти.

Мінімум близько 3 вольт. Іноді пишуть 2,5 вольти на елемент. Тоді батареї 60 вольт мінімум.

Номінальна ємність консерви 66 ампер-годин. Для збереження ресурсу рекомендується заряджати малим струмом. Менший струм - більший час зарядки та навпаки.

Бажано також підібрати БМС, щоб не зіпсувати батарею.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#57814Повідомлення 07 трав 2018, 15:00 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
Юрий Дикий писав(ла):
...проконсультировать по лифовским банкам?
ток заряда, граничные напряженя минимальные, максимальные
...

Немножко уточню - рекомендуемый диапазон "юзанья" ячейки 3,3 - 4,16в
Заряд можно и 1С, рекомендованный 0,3 - 0,5С
Переделанный "Эмерсон" справится с ними одним блоком, Либо две Дельты, Алтек...

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#57815Повідомлення 07 трав 2018, 15:05 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Для контролю бажано під'єднати цифровий вольтметр або ватметр.
Ватметр додатково вимірює струм заряду або розряду через шунт.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#57816Повідомлення 07 трав 2018, 15:32 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: киев, осокорки
Дякував (ла) 3 Подякували 56
Мій електротранспорт: электроскутер. обратный электротрайк, хонда сивик седан
Хочу електротранспорт: Чтоб батарея не кончалась
Усім дякую за відповідь! тепер наступне запитання: де купити зарядний пристрій до 9- 10 єлементів від "Ліфа" (Щоб ціна не кусюча була) (Можливий варіант саморобного пристрою)
У мене поки що мотор-колесо на 48 в контроллер на 60 в напруги а також инвертор для світових приборів 60-48 на 12 в і якщо я поставлю 10 банок є вірогідність що від великої напруги щось вийде з ладу. Конденсатори (єлектролітичні) в попередньому контроллері були на 80 в , а максимальна напруга 10 консервів (єлементів) від "ліфа" 83 в.
Тому вирішив ставити 9 банок (але ще вагаюсь) адже їх у мене є 10
Які пропозиції?
Чекаю , всим дякую.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#57817Повідомлення 07 трав 2018, 15:40 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
У вас консерви в металевому корпусі вагою 4,2 кг?
Уточнюю. Бо одна консерва містить 4 елемента, пакети.

Контролер можна замінити. Або модернізувати. Щоб витримував більшу напругу.
Перетворювач для освітлення або замінити або під'єднати на меншу напругу.

Що до зарядного пристрою - вище написали
Goga65 писав(ла):
Переделанный "Эмерсон" справится с ними одним блоком, Либо две Дельты, Алтек...

Почитав про Емерсон. Для забезпечення 80 вольт його треба доробляти. Перепаяти резистори на регулювальні.
viewtopic.php?f=35&t=2315

Або Чероки. Теж треба доробляти, щоб підняти напругу.
viewtopic.php?f=63&t=1354

Ще можна батарею з 10 консервів заряджати не до кінця. Наприклад, до 79 вольт.
Але. Це можливо лише вручну - при безпосередньому контролі заряду. Можна проґавити.
Або через налаштування зарядного пристрою. За допомогою регулювальних резисторів.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#57887Повідомлення 08 трав 2018, 11:10 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: киев, осокорки
Дякував (ла) 3 Подякували 56
Мій електротранспорт: электроскутер. обратный электротрайк, хонда сивик седан
Хочу електротранспорт: Чтоб батарея не кончалась
Теперь задам вопрос по другому :
может ли ктото изготовить или продать: или дать контакты на зарядное устройство на лифовские батареи 10 шт тобиш 83 вольта: БМС уже заказал
Спасибо всем кто ответил


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#57898Повідомлення 08 трав 2018, 13:01 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
Юрий Дикий писав(ла):
Теперь задам вопрос по другому :
может ли ктото изготовить или продать: или дать контакты...

Вам сюда viewtopic.php?f=63&t=854 - качественно и с гарантией!

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#57987Повідомлення 09 трав 2018, 09:47 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 188 Подякували 53
Респект, больше чем неплохо. Мне нравится, если для вас он угловатый, то возможно вы будете переваривать его, если да, то лучше совсем продать его. И уже для НОВОЙ конструкции покупать мощный двигатель, контроллер, и ставить лиф батарею 8)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#57994Повідомлення 09 трав 2018, 10:59 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: киев, осокорки
Дякував (ла) 3 Подякували 56
Мій електротранспорт: электроскутер. обратный электротрайк, хонда сивик седан
Хочу електротранспорт: Чтоб батарея не кончалась
Привет! Переваривать точно не стану, а следующий транспорт естественно будет с более мощным мотором и контроллером, и возможно не мотор-колесо а планетарка. На 6 мая катал человека 130 кг+ мой вес машинка норм себя чуствовала, единственное мож. Батарейка чуть быстрее устала.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58019Повідомлення 09 трав 2018, 15:30 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина, Кременчуг
Дякував (ла) 2 Подякували 77
Мій електротранспорт: Есть :)
Цитата:
планетарка


разгрузить маятник и добавить передачи - идея здравая.
только пожалуй стоит смотреть в сторону кпп от какогото мото двс. велокомпонентам тут не место, не расчитаны они на такие нагрузки, массы и скоростя.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58029Повідомлення 09 трав 2018, 18:39 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Есть и ещё , не менее важный фактор : При отсутствии контроля за расходом энергии, само понятие "Машина чуствует себя нормально"
- очень растяжимо. Это может быть и при 30 ватт.час /км, ...и при 100 ватт.час/км, как у Лифа. .....................
...А разница то, не только в дальности пробега, или стоимости энергии подзарядки, но и в сроке службы батареи , возможно тоже втрое!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 44 ]              На сторінку 1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 102


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group