Поточний час: 28 бер 2024, 23:40

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]  На сторінку Пред.  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 70  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44564Повідомлення 26 жовт 2017, 22:11 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1000
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
прикольно! покажете потом!

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44579Повідомлення 27 жовт 2017, 08:04 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
babac писав(ла):
такої кпп тут ще не бачили :)

...заинтриговал, "злодей" :P !


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44583Повідомлення 27 жовт 2017, 11:06 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Инженер писав(ла):
babac писав(ла):
такої кпп тут ще не бачили :)

...заинтриговал, "злодей" :P !

Ставте лайки і підписуйтесь на мій канал :D :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44585Повідомлення 27 жовт 2017, 11:13 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
babac писав(ла):
Ставте лайки

...нет,Дима,лайки - это не "мой конёк" :D ,если заслуженно,то я могу словесно (в тексте) похвалить/поблагодарить. А то,шо ты молодец,я говорил не раз.
Вот ,могу ещё раз - молодец (реально) ! :D
Но это не освобождает тебя от "ответственности" :P ...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44586Повідомлення 27 жовт 2017, 12:14 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
babac писав(ла):
По кпп там вообще цікаво буде, якщо витримають переделки в середині, такої кпп тут ще не бачили :)
................................
....Какой бы хорошей ни была ЗАЗ. КПП, свои 10-15 ватт.час/км. она заберёт............. Может, чем модернизировать, лучше ЕЁ на на рудуктор ЛУАЗа заменить. Да, шумит у Димы Липко- неисправный . Но у меня же тихий, а и проходимость, при необходимости -вдвое, и по расходу - сразу заметишь зазницу.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44587Повідомлення 27 жовт 2017, 13:04 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Доречі, на цій компоновкі що зараз собираю, собираюсь ставить свій рекорд економічности :)і попробую побороться з Михаличем, тому що вважаю цей варіант найкращим из тих що робив в плані економії, правда зима на носі, це не дуже сприяє ну нічого.
По редуктору: КПП дає втрати тут не спорю, но це якщо по трассі, но в міському циклі або потихеньку нада на гору виїхать наприклад вона наоборот може зменшить фазний струм в рази!! тим самим зменшить і втрати в мотор-контролері,+ я можу заганять мотор в зону найкращьго КПД мотора і у мене есть нейтраль що добре для накату, короче для BLDC вона зайвою не буде.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44588Повідомлення 27 жовт 2017, 13:41 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
Михалыч писав(ла):
лучше ЕЁ на на рудуктор ЛУАЗа заменить. Да, шумит у Димы Липко- неисправный . Но у меня же тихий, а и проходимость, при необходимости -вдвое, и по расходу - сразу заметишь зазницу.

лучше использовать редуктора от иномарок 80-90-х - они вечные, культура и точность производства деталей на высоте, ПЧ от 2.9 до 4.3, а доступность и стоимость на разборках - копейки. Абсолютно ничего категорично не имею против отечественных, но объективно редуктор с омеги или скорпио лучше, дешевле и технологичнее ЛУАЗовского, плюс выбор ПЧ.


Востаннє редагувалось dimademch2012 27 жовт 2017, 19:22, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44593Повідомлення 27 жовт 2017, 15:32 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 113 Подякували 616
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Проблема в том что тяжело поставить в горби нормальный редуктор, иначе мотор не влазит пришлось подрезать замок капота что б мотор влез.

У меня с Луазовским редуктором проблем хватает, сейчас езжу на втором редукторе и шумит так же как и первый. И плюс проблема о которой Михалыч не говорит: у него мотор стоит посредине машины ( перед задней осью) и редуктор работает в нужную сторону так же как и на ДВСе, а у меня мотор за осью и редуктор получается крутит в другую сторону, из-за чего и шумит сильнее и износ больше главной пары.

По этому в горбатом коробка не такая и плохая штука.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44596Повідомлення 27 жовт 2017, 17:23 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
[attachment=0]mih02[1].jpg.Нет, Дима, пара гипоидных шестерён ГП - равноценно-реверсивна.
...На первой Электре мотор стоял сзади, но шумнее не был.. Просто, этот редуктор, как и любой другой, кроме новых подшипников, требует тщательной подгонки взаимоположения шестерён, фольговыми прокладками под тремя крышками-фланцами.


Додаткові файли:
mih02[1].jpg
mih02[1].jpg [ 68.93 КБ | Переглядів: 4862 ]


Востаннє редагувалось Михалыч 28 жовт 2017, 06:17, редаговано 1 раз.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#45869Повідомлення 16 лист 2017, 18:50 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Лев писав(ла):
Михалыч писав(ла):
Радует, что этот массивнее, значит будет дальше от режима насыщения, и КПД шнее,при трогании и малых оборотах. К сожалению, приблизится режим квадратичных потерь ФУКО от высоких оборотов-частот...............
Отсюда предложение: - Представь себе свои магниты, не неподвижно вклеенные, а , подпружиненные с возможностью увеличивать магнитный зазор на 1,5 - 2,0 мм, под действием ЦБ силы, от высоких оборотов..
Так можно "ОБМАНУТЬ ФУКО", уменьшив высокочастотные потери высоких оборотов. .........Такого ещё не было ! Реализуешь -ПАТЕНТУЙ ! и Слава Героям!
не выйдет,при работе мотора,магниты будут притягиваться к обмоткам...
Я не знаю чи правий Міхалич по суті , але якщо він правий, то регулювати зазор можна механічно , з високою точністю регулювання

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#45882Повідомлення 16 лист 2017, 21:33 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1000
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
мотор станет на 10% эфективней,в три раза дороже,и в десять раз ненадежнее...

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#45924Повідомлення 17 лист 2017, 16:14 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Лев писав(ла):
мотор станет на 10% эфективней,в три раза дороже,и в десять раз ненадежнее...
1 Ефективність на жаль порахувати не можу , хоча на паралельній гілці припустив що МК 8000 Кваньшунь на 1000 обертів/хвилину ,16 пар полюсів - отримає приблизно 300-400Вт втрат
2 Що до переробки - то в три не в три , а на +30% так (в абсолютних цифрах думаю що в 200 зелених президентів б вклались)
3 На рахунок надійності - ясно що будь яка додаткова кількість деталей - погіршує надійність , але не думаю що так вже й сильно.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#45951Повідомлення 17 лист 2017, 23:56 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
Михалыч писав(ла):
....Отсюда предложение: - Представь себе свои магниты, не неподвижно вклеенные, а , подпружиненные с возможностью увеличивать магнитный зазор на 1,5 - 2,0 мм, под действием ЦБ силы, от высоких оборотов..
Так можно "ОБМАНУТЬ ФУКО", уменьшив высокочастотные потери высоких оборотов. .........Такого ещё не было ! Реализуешь -ПАТЕНТУЙ ! и Слава Героям!


Боюсь опоздали, если пройтись по древним патентам, там уже вроде как все запатентовано.
Когда активно гуглил на эту тему видел разные вариации.
Был вариант мотора где зазор ротора и статора делается не цилиндром, а конусами, и подпружиненный статор выходит из ротора с магнитами под действием центробежных сил, небольшими грузиками (как в вариаторе скуттера).

На "сфере" (центровой англоязычный электротранспортный форум) попадался незавершенный проэкт с переделкой мотора "лемко" (с дисковым статором и ротором в виде боковых крышек с магнитами), там то же после переделки крышки расходились от центробежной силы, но там конструкцию я так до конца и не понял.

Но может ну её эту механику, надо делать как создатели "Деллера", закупили железо 0,18мм, и спокойно подняли обороты.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#45952Повідомлення 18 лист 2017, 00:08 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
-=TRO=- писав(ла):
...Но может ну её эту механику, надо делать как создатели "Деллера", закупили железо 0,18мм, и спокойно подняли обороты.
Тобто Ви вважаєте , що просте зменшення товщини листів зменшить струми Фуко і таким чином зменшить втрати?

Цікаво б було подивитись з чого зібрані МК кваньшуй QS 8000 273 50H

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#46077Повідомлення 21 лист 2017, 09:36 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Підскажіть хто знає, який діаметр і дліна ротора ДС3.6, просто потрібно для міркувань а найти не можу


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]              На сторінку Пред.  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 70  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 36


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group