Поточний час: 27 квіт 2024, 19:31

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]  На сторінку Пред.  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 70  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#40683Повідомлення 14 серп 2017, 19:47 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Сьогодні от скуки рішив помірять крутний момент при 0 обертів, зварив ричяг метровий і електроний кантур на кінець, і наміряв на моїй спаркі з двух моторів 55 Нютонів при старті . Нада таки доробить стенд для нормального "в ходу" заміру, стало цікаво. По відчютям якщо при старті 55 то в ходу не меньше 150-200.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#40685Повідомлення 14 серп 2017, 20:11 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1001
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
да,тема классная, меня тоже посещала такая идея.думал поставить гидронасос,его крутить мотором(проверяемым) перепуском давления регулировать усилие нагрузки,а насос держать весами с рычагом ... ну там обороты ток ве параметры снимать,прогон опять же мотору делать перед продажей

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#40686Повідомлення 14 серп 2017, 20:18 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Я думаю з тормозного диска от авто на ступичном подшибнику собрать, дешиво і просто, довольно точні ваги уже есть ( до 10грам)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#40691Повідомлення 14 серп 2017, 20:43 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1001
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
как-то грубо) :) и если на пример поставить мотор на прогон под нагрузкой на какое-то время ,то сложно будет отводить тепло от узла ...а масло через радиатор кинул и пусть себе сливается,можно использовать испаритель от кондишена,
а можно еще поставить небольшой гидромотор и генератор чтобы батареи заряжал)

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#40692Повідомлення 14 серп 2017, 20:49 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
babac писав(ла):
Сьогодні от скуки рішив помірять крутний момент при 0 обертів, зварив ричяг метровий і електроний кантур на кінець, і наміряв на моїй спаркі з двух моторів 55 Нютонів при старті . Нада таки доробить стенд для нормального "в ходу" заміру, стало цікаво. По відчютям якщо при старті 55 то в ходу не меньше 150-200.
......................
....Дима ,я меряю иначе: Цепляю Электру к столбу тросом , чарез полутонный динамометр. И , при тапка в пол, вижу 360кг тяги . Тогда при диаметре колеса ~0,3 м, на колесе момент 120 кгм. или 1200 НМ. Значит после редукции ГП волыни -3,9 , на валу мотора будет ~ 300НМ. Это с нуля , при токе 350 ампер. При "спурте" имею ток 700 ампер, значит и момент 600 НМ.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#40695Повідомлення 14 серп 2017, 21:07 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Ну на прогон то да, а для заміру достатньо, перегріться не успіє. Проганять нада на авто :) Кстаті день-два і розпочну шосту тисячю мілометрів.
Тиждень тому на моїй другій машині случилась біда :( вилізла нитка із приводного ремня яка попала під шестерню ГРМ колінвала, рімень провернуло, результат погнуті 16 клапанів, рімень при тому старим не був :( тільки на запчястини вилетіло почті 10000гр. ( запорожець на ці гроші 5років би проїздив:)) так пока машина стояла ЗАЗом пришлось на міжгород їхать, в дну сторону 55км я проїхав рівно на половині заряду!!! Оставалось ще 3,87В на ячейках, що означяе що можу реально проїхать 110км трасси. Напомню у мене 18консерв от ліфа, половина з яких 12року.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#40696Повідомлення 14 серп 2017, 21:11 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1001
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
та да.бензинку дорого ремонтировать))у меня замена ремней(их три один основной и еще два на головах между распредвалами) с ними два ролика и помпа плюс по мелочи получается почти 400 долларов и два дня работы. первый раз когда ремни менял у меня ушло пять дней))))) пришлось некоторый инструмент специальный делать))))

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#40698Повідомлення 14 серп 2017, 21:15 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1564 Подякували 309
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Михалыч писав(ла):
......................
....Дима ,я меряю иначе: Цепляю Электру к столбу тросом , чарез полутонный динамометр. И , при тапка в пол, вижу 360кг тяги . Тогда при диаметре колеса ~0,3 м, на колесе момент 120 кгм. или 1200 НМ. Значит после редукции ГП волыни -3,9 , на валу мотора будет ~ 300НМ. Это с нуля , при токе 350 ампер. При "спурте" имею ток 700 ампер, значит и момент 600 НМ.

В расчете нужно брать не диаметр, а радиус (не тот что "титаны 14 радиуса", а физический :) ). Вряд ли у Вас диаметр 0.6м, такой при 185/60/15 получается.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#40701Повідомлення 14 серп 2017, 21:27 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Михалыч писав(ла):
babac писав(ла):
Сьогодні от скуки рішив помірять крутний момент при 0 обертів, зварив ричяг метровий і електроний кантур на кінець, і наміряв на моїй спаркі з двух моторів 55 Нютонів при старті . Нада таки доробить стенд для нормального "в ходу" заміру, стало цікаво. По відчютям якщо при старті 55 то в ходу не меньше 150-200.
......................
....Дима ,я меряю иначе: Цепляю Электру к столбу тросом , чарез полутонный динамометр. И , при тапка в пол, вижу 360кг тяги . Тогда при диаметре колеса ~0,3 м, на колесе момент 120 кгм. или 1200 НМ. Значит после редукции ГП волыни -3,9 , на валу мотора будет ~ 300НМ. Это с нуля , при токе 350 ампер. При "спурте" имею ток 700 ампер, значит и момент 600 НМ.

У мене немає такого як у Вас динамометра, і контролер обмежує фазний струм при старті менше 100А, тут з сіріесником не потягаешся :) За старт згоден, а от 600Нютонів в ходу не получиться, при рості обертів момент падає, і якщо так то після редустора було б біля 2300Нютон що більше чим у моєй ДВС з 120коней, яка може за 10сек до 100км/ч і палить резину об асфальт, що Електра не може, то нада нормально помірять.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#40702Повідомлення 14 серп 2017, 21:33 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Лев писав(ла):
та да.бензинку дорого ремонтировать))у меня замена ремней(их три один основной и еще два на головах между распредвалами) с ними два ролика и помпа плюс по мелочи получается почти 400 долларов и два дня работы. первый раз когда ремни менял у меня ушло пять дней))))) пришлось некоторый инструмент специальный делать))))

А у мене ще й ні поміток ні шпонок на ГРМ не має, без спец приспособ вообще ніяк не собереш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#40703Повідомлення 14 серп 2017, 21:35 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1001
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
)))))такая же фигня))))))

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#40704Повідомлення 14 серп 2017, 21:55 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Да у меня диаметр колеса~ 0,6 , радиус ~0,3 м.
А с моментом , он с нуля оборотов растет ~ примерно, пропорционально току, до ~ 200 об.мин, и,только потом начинает падать. А ток максимальный 700 - 730 фиксирует циклоналист. А пробуксовывает при этом, только на мокром.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#40705Повідомлення 14 серп 2017, 22:04 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1001
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
отож и разговор о том что нужен стенд,....у меня на третей пробуксовывает на сухом при токе 130-140 ампер,правда передок пока разгружен.сиденья сместились назад.и в нем не осталось ни чего кроме контроллера с мотором и коробки

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#40706Повідомлення 14 серп 2017, 22:07 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1564 Подякували 309
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?


Оффтоп
Михалыч писав(ла):
Да у меня диаметр колеса~ 0,6 , радиус ~0,3 м.

Размерность покрьішки какая? :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#40707Повідомлення 14 серп 2017, 22:15 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
200об.мин це 5-6км/ч , при 2300Нютон що предполагаеться Ви на колесах би шліфували б асфальт з густим димом!!! Тім болие вузенькі _R13 от запорожця, це в 2! раза більше чим в стоковій інжекторній таврії яка стартує дуже не погано ( на сухому асфальті пропискує колесами), на таких обертах і токі КПД мотора далеко не найкращі, думаю третина з тих 700А іде в нагрів.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]              На сторінку Пред.  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 70  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: Петро Чех і гості: 206


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group