Поточний час: 27 квіт 2024, 19:49

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]  На сторінку Пред.  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 70  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#52857Повідомлення 24 лют 2018, 19:42 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1001
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
красава!

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#52859Повідомлення 24 лют 2018, 20:15 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1058 Подякували 1071
Отлично!
Теперь можно рассказать подробнее для "непродвинутых" (таких как я) в деле "моторостроения - шо это будет за чудо (габариты,ожидаемые характеристики,чем и как управляется и т.д.) и как будет применятся в авто (редуктор,кпп ,или другая какая конфигурация механики). Вобщем побольше текста и фото/видео.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#52870Повідомлення 24 лют 2018, 21:29 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Мотор зроблений на основі АИР 100L6, управляться буде контролером от BLDC , буде состикований з КПП в якій залишиться тільки 1 і 2 передачя, все остальне буде викинуто. Думаю 30кВт він витримае ( 35мм2 сечение фази), момент не знаю, якісь 100-120Нютон должен видать, там буде видно


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#52878Повідомлення 24 лют 2018, 22:22 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 113 Подякували 619
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Воооооотттттт это жир! Мои поздравления, пожалуй самый классный двигатель для горби. Да и вообще будет первый горби на синхронном движке.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#52880Повідомлення 24 лют 2018, 22:41 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Дмитрий_Липко писав(ла):
Воооооотттттт это жир! Мои поздравления, пожалуй самый классный двигатель для горби. Да и вообще будет первый горби на синхронном движке.

Колись був первий з BLDC :) А вообще задачя щоб старт і розгон до 50км/ч був максимальним, тим більше в авто задній привід , та і в економічності не втратю за рахунок керованого підмагнічювання до якого буде свій контролер :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#52888Повідомлення 25 лют 2018, 00:33 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Глеваха, возле Киева
Дякував (ла) 244 Подякували 222
Мій електротранспорт: Subaru Libero
Хочу електротранспорт: 4х4 с солнечными панелями
:bravo: :gott: немає слів! шикарний двигун! Ше є дуже класний момент-що ти його зразу ж зможеш дуже точно порівняти-оцінити по економічності відносно BLDC


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#52901Повідомлення 25 лют 2018, 11:02 
Ветеран руху
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 18 Подякували 19
Хочу електротранспорт: Електоро-Байк
Мої вітання, вийшов відмінний двигун з чудовим керуванням потужності, без магнітів і з гарним накатом. Конструктивно він являється схожим на асинхронний двигун з фазним ротором, а тепер в парі з контроллером - це вже новий вид ВРД. Потрібно створювати нову номінацію - "Создатель электродвигателя" :hurra:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#52902Повідомлення 25 лют 2018, 11:15 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
:) Дякую!! І до всього вище сказаного не так боїться перегріву як мотор з ПМ що теж не мало важно, бо 50-60С літом в +35 на вулиці удержать не так і легко при активній їзді, до кінця березня думаю виїду на тестування дорогою


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#52904Повідомлення 25 лют 2018, 11:39 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
А у меня есть АИР100L6 со Славянкой . Можно будет поэкспериментировать со статором .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#52907Повідомлення 25 лют 2018, 11:50 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1058 Подякували 1071
...похоже,что ротор опять болгаркой порезав?! :P Тебе-ж Лев предлагал подсобить с метобработкой. Уверен,шо и ни копейки не взяв-бы. Та и я тоже могу шо-нибудь "точнуть-фпезернуть" если чё...
И всё равно мало описаний конструкции - как организован например щеточный узел (кольца токосъемные вижу и всё...). Ещё лично мне интересно вот что - в роторе АСа вроде ещё люминь присутствует?! Это вредит конструкции или нет? Понятно,что это тестовый вариант... а как должно быть в идеальном исполнении? Ещё хотелось-бы общего описания принципов работы такого мотора, без лишних "заумствований", на пальцах,шо-б таким как я было понятно. И чем он (мотор) лучше/хуже других?

П.С. ...интуитивно понимаю,что подавая (и регулируя) напругу (или ток) на ротор,получаем те же магниты, но с возможностью управлять их "магнитностью", что хорошо для разных оборотов. И?!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#52910Повідомлення 25 лют 2018, 12:08 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Да пази різались при помощі боргарки, но яка стояла на кронштейні вместо резцодержателя в токарном станку, точность достаточна, а фрезой думаю набор мягких пластин нормально б не взяло, края так точно б розворотило. А по регуліровкі збудження все просто чем більше ток тим меньше обороти но більше крутний момент (і більше втрат в железі) і наоборот, без збудження накат як в асінхроника, і вообще КПД синхроного двигуна завжди чють більше ніж асинхроного (по всій літературі що найшов). Должен получиться "еластичний" в широкому діапазоні мотор ( з гарним КПД тоже в широкому діаназоні) .
Алюмінь в роторі остався но він не коротко замкнутий, думаю заважать не буде, но понятно що було б краще без нього


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#52913Повідомлення 25 лют 2018, 12:30 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Denis писав(ла):
:bravo: :gott: немає слів! шикарний двигун! Ше є дуже класний момент-що ти його зразу ж зможеш дуже точно порівняти-оцінити по економічності відносно BLDC

.....Да , было бы здорово, но как это сделать в реале ? . Это стартовый момент с нуля можно измерить и на машине и на верстаке , и тягой и динамометрическим ключём. .. Даже потери на скважности ШИМа, я смогу мерить и показывать, восстановив (намерен) переключатель напряжения вдвое. . ...Но Экономичность -КПД , мерить перестановкой разных моторов - проблематично. Тут уместен испытательный стенд , который , в принципе уже сделан Вячеславом М . Но даже на Вячеславовом - новом стенде, ЭТО тоже не так запросто. Те же шкивы на моторах не универсальны. Я то, при необходимости мог бы и помочь токаркой. Но что скажет Вячеслав М ?
.................................................................................
Но, если "поВАНГОВАТЬ", взвесив ранее читанное, то : - Стартовый момент- то удвоится, но , почему то , не и экономичность высоких оборотов.
На солнцемобили такие не ставят. Но, без КПП то , уже сможет..........
........Инженеру: Стартовый Момент - удвоится уже потому, что в асинхроне каждый полюс статора взаимодействует с полем ротора, ИМ ЖЕ САМИМ СОЗДАННЫМ (намагниченным) - значит слабее двух. А в синхроне , БЛДСе или ДПТ, каждый полюс статора , максимально намагниченный, взаимодействует с соответствующим , максимально намагниченным полюсом ротора, с удвоенной силой. Я так думаю , потому , что "беличья клетка" залитая в железо ротора, - далеко не вторичная обмотка моторного трансформатора, как фантазируют некоторые, не знающие ,что постоянный ток, как и почти постоянный -стартовый, не трансформируется.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#52917Повідомлення 25 лют 2018, 12:48 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Порівнять хотяб на одній машині з одним маршрутом і одним водієм це тоже результат, понятно без стенда якісь чоткі цифри не назвать, но цифри порівняня можна. Якщо стенд Вячеслава може построїть графіки привезу провірю, самому ж цікаво, можна порівнять з Славянкой того ж габариту, а можна і синхрону Славянку зробить :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#52918Повідомлення 25 лют 2018, 13:04 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 735 Подякували 663
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Запасаемся чипсами и попкорном :D Пожалуй это самое интересное из того что у нас происходило в "моторных" темах, особенно если получится сравнить на стенде БЛДС, Славянку и Димын синхронный мотор хотя бы по предельным характеристикам- моменту, мощности, оборотам. Хотя и дорожные испытания интересны, может можно и асинхронник на время испытаний к Жужику пристыковать?

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#52919Повідомлення 25 лют 2018, 13:05 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
babac писав(ла):
Да пази різались при помощі боргарки, но яка стояла на кронштейні вместо резцодержателя в токарном станку, точность достаточна, а фрезой думаю набор мягких пластин нормально б не взяло, края так точно б розворотило. А по регуліровкі збудження все просто чем більше ток тим меньше обороти но більше крутний момент (і більше втрат в железі) і наоборот, без збудження накат як в асінхроника, і вообще КПД синхроного двигуна завжди чють більше ніж асинхроного (по всій літературі що найшов). Должен получиться "еластичний" в широкому діапазоні мотор ( з гарним КПД тоже в широкому діаназоні) .
Алюмінь в роторі остався но він не коротко замкнутий, думаю заважать не буде, но понятно що було б краще без нього

Порезанный и обмотанный ротор не означает , что двигатель перестал быть асинхронным , двигатель стал комбинированным , асинхронно -синхронным , и тут начинается самое интересное .
http://www.ai08.org/index.php/term/%D0% ... tel-.xhtml
http://electrophysic.ru/elektricheskie- ... hinyi.html

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Востаннє редагувалось Вячеслав М 25 лют 2018, 13:13, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]              На сторінку Пред.  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 70  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 223


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group