Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
ЗАЗ 965 на BLDC моторе https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=805 |
Сторінка 43 із 70 |
Автор: | babac [ 14 серп 2017, 22:20 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе | ||
Dream Tractor писав(ла):
Думаю 155/70/ R13. Як у мене. |
Автор: | Лев [ 14 серп 2017, 22:23 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе |
550 должен быть диаметр колеса |
Автор: | babac [ 24 серп 2017, 13:46 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе |
А тим чясом мій ЗАЗ розпочяв шосту тисячю кілометрів без пального , через днів 10 правда розберу для модернізації, в КПП трохи пепероблю"паркінг" і із 2-ї передачі зроблю 5-у (перевернуті шестерні 3-ї передачі)бо по місту швидкості вистачяе а за містом хоть я і рідко буваю но їхать 55км\ч напрягає, тепер зможу 70-80км\ч що для такої "мікроби" уже нормально, і заміню один двигун, на тяговий як писав раніше, це експеремент. |
Автор: | paskalex [ 28 серп 2017, 09:35 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе |
babac писав(ла): ... ЗАЗ розпочяв шосту тисячю кілометрів без пального... Курде, ти ж наче тільки нещодавно переробив його!
|
Автор: | babac [ 28 серп 2017, 12:19 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе |
Та ну як нещодавно, я ще тим літом уже їздив, грубо рік уже, правда за цей чяс не раз переробляв мотор-мотори, КПП другу ставив, ходову і.т.д Творчисть продовжуеться |
Автор: | Ілля [ 03 вер 2017, 23:14 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе |
Привіт дуже зацікавила ваша машинка а саме ел двигун, яка ціна може бути щоб купити? Дякую |
Автор: | Лев [ 21 вер 2017, 07:48 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе |
прикольно! а можно подробнее про новый ПВ ,какие провода нужны,что куда...а то я сомневался,из за того ,что нужно его отдельно запускать..а если есть вариант что он запускается сам.то можно и поставить) |
Автор: | babac [ 21 вер 2017, 08:43 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе | ||
там все просто, для запуска замикаемо 2 контакта на платі релюшкой от +12в після замка запалювання, замкнули запустилось, розірвали закрилось мануал добавив
|
Автор: | Руслан и Людмила [ 21 вер 2017, 10:29 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе |
А в Київ на закриття сезону, або в Жуляни 1жовтня приїдите? Цікаво нове все побачити і помацати руками. |
Автор: | babac [ 21 вер 2017, 13:37 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе |
Не знаю, не планував. Будите у нас заїжайте покатаю, помацаїте |
Автор: | babac [ 23 вер 2017, 17:00 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе | ||
Сьогодні почті день присвятив обмоткам, думаю завтра домотаю
|
Автор: | Михалыч [ 23 вер 2017, 18:02 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе |
Радует, что этот массивнее, значит будет дальше от режима насыщения, и КПД шнее,при трогании и малых оборотах. К сожалению, приблизится режим квадратичных потерь ФУКО от высоких оборотов-частот............... Отсюда предложение: - Представь себе свои магниты, не неподвижно вклеенные, а , подпружиненные с возможностью увеличивать магнитный зазор на 1,5 - 2,0 мм, под действием ЦБ силы, от высоких оборотов.. Так можно "ОБМАНУТЬ ФУКО", уменьшив высокочастотные потери высоких оборотов. .........Такого ещё не было ! Реализуешь -ПАТЕНТУЙ ! и Слава Героям! |
Автор: | Лев [ 23 вер 2017, 19:18 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе |
не выйдет,при работе мотора,магниты будут притягиваться к обмоткам... |
Автор: | babac [ 25 вер 2017, 21:19 ] | ||||
Заголовок повідомлення: | Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе | ||||
Домотав я мотор, розпаяв і розібрав сьогодні горбатого замітив що у мене якась традиція чи що, 2раза на рік перероблять щось по мотору-моторам на цій компоновкі откатав з весни і 6000км, їздив в Київ. Із висновків скажу, спарка із двох моторів по 13кг розганяла мене до 85км.ч,(це були максимальні оберти а не потужність), якщо економить мог проїхать по місту з витратою 65Вт.ч/км, хотя при нормальній їзді кожного дня це було 80-90Вт.ч/км, на 2-й передачі рушав і виїзжав з 4-ма пасажирами на круту і камянисту гору ( нада було бачить), в цілому їх вистачяло для нормальной їзди, правда без КПП було б їм дуже важко інколи. Тепер про мінуси, хотілося б більшого крутного моменту на малих обертах, із за того що вони меньші в діаметрі і менше полюсів за попередні ( хотів зменшити кутову швидкість магнітів, і втрати від чястоти) моменту максимального давали вони меньше , це збільшувало фазний струм і втрати з ним повязані, короче в одному виграв, с другому програв в сумі получив почті те саме, правельно постійно говорить Михалич що малий мотор економним буть не може!!!
|
Сторінка 43 із 70 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |