Отже починаю і я
Донор - Geely Emgrand X7 , 2013 , 130000 км пробігу
Батарея -
ячейки Yuasa.Химия литий-манганат.Емкость 40а.ч. Вес 1.4кг. Год 2015 месяц 11.Корпус твердый(металл в термоусадке).Силовые контакты площадки с шпильками 8м.Внутреннее сопротивление меньше 1 милиома. Рабочее напряжение 3-4.2в 40 шт х 40 а*год (
забираю завтра)
виправлено Двигун - задній електро від Lexus RX 400h (130H , 10600 об/хв)(
замовляю завтра)
Редуктор -передаточне 6,8 ( спробую поміняти на приблизно 10 )
Проблемна частина - контролер(рішення поки не має)
Провів консультації по заміні задньої підвіски Джілі,для адаптації до підвіски Лексуса - знайшов людей які взялись це зробити , тим більше що технічні параметри авто по фізичним розмірам і вазі дуже близькі , так що в цій частині проблем не бачу (ні я ні виконавці), у разі невдачі проекту-автомобіль зможе використовуватись так як і використовувався до початку проекту- тобто передньопривідний і нічого назад переварювати не треба.
Зміну передаточного числа будемо розглядати після фізичного отримання редуктора , але потреба в такій дії виглядає дуже привабливою адже
а - можна збільшити момент на колесах з 2200 Н ( 130 Н х 6,8передаточне х 1/0,4радіус) до 3250Н
б - збільшення моменту відбудеться за рахунок зменшення максимальної швидкості з 200км/год(у Лексуса при передаточному 6,8) до 136 км/год (при передаточному 10, як правило це практично максимальна швидкість їзди на яку здатен мій Джілі)
Єдиний аргумент проти такої дії - це те що прийдеться замінювати рідні вали на самостійно виготовленні , я проблем не бачу ( у Львові на Сільмаші ніби то займаються такими речами під замовлення) , але поки не зробиш - не можеш сказати про те що вийшло
По контроллеру - поки що жодного рішення , бо готові високонапругові за 2000 і вище доларів використовувати б не хотілось , а дешевших аналогів поки що не надибав(або людей які б могли в цьому питанні допомогти)
Станом на зараз бачу кілька варіантів вирішення(теоретичних)
Перший - якимось чином модернізувати вже готові келлі ( тут я плаваю -бо мені потрібно на виході максимум 650 Вольт АС х 100 Ампер) готові ж Келлі як я розумію мають 100-140 Вольт АС х 700 Ампер)
Другий - використати рідні від Лексуса , але як я вже бачив на інших сторінках - ця задачка ще та....
Третій(для мене найгірший і найменшприйнятний) - перемотка двигуна під можливості Келлі
Проблема з резвольвером - в принципі відносно легко вирішується
Поки що так
Найближчий тиждень новин не буде, бо буде стягуватись залізо
ПС
Шляхи для відступу від вище перечисленого є
Перша лінія оборони - Таврія як донор , для неї не треба міняти редуктор+можна піти на перемотку з втратою потужності
Друга лінія оборони ( якщо буде пробита перша) - використання батарей для створення системи сонячної енергетики в будинку ( місце під фотопанелі є )
ППС
Нічого не маю проти доброї кількості запущених тапок в сторону проекта
Психіка в мене стійка, так що відділю зерна від шелухи...