Поточний час: 29 бер 2024, 01:44

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Тільки проекти, у які вкладено гроші. Решту просимо публікувати у"Концепції та ідеї"


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 115 ]  На сторінку Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52249Повідомлення 15 лют 2018, 20:30 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
Да,этот агрегат "пожирнее" лексусовского будет - боюсь не влезет. Или вы уже готовы будете кромсать днище?! А фланцев для шрус-ов вам не дали? Или там шрус-ы с "перчиками"? Да и полуоси не
помешали-бы...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52250Повідомлення 15 лют 2018, 20:40 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 207 Подякували 247
Мій електротранспорт: пока только Электроскутер
Хочу електротранспорт: нисан лиф уже не хочу! Тесла хочу!
снимите крышку что с проводами и будет видно холлы там или резольвер


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Geely Emgrand X7h
#52253Повідомлення 15 лют 2018, 20:48 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Инженер писав(ла):
Да,этот агрегат "пожирнее" лексусовского будет - боюсь не влезет. Или вы уже готовы будете кромсать днище?! ...

Сьогодні свято , а тому рішення по кромсати-не кромсати будемо приймати завтра( при чому це прийняте рішення буде попереднім і не обовязковим до виконання)
Паралельно з ним, розглядається заміна існуючого редуктора на стандартний від заднєприводного авто , наприклад ВАЗівський в яких доступні варіанти з передаточними числами 3,9-4,1-4,4 - тоді можна двигун розвернути повздовжньо і вставити в тунель для кардана ( в мене він є)
Запасні варіанти плюнути і переробити Таврію на повністю електричну - також не закриті, але будуть розглядатись точно не в цьому місяці

Зараз мене більше хвилює підбір контролера з подальшою перевіркою працездатності всієї звязки батарея-контролер-двигун
Бо у випадку якихось траблів в електронній частині - мені легше буде повернутись до первинного варіанту з лексусівським двигуном
Єдине що мене від нього стримує це якраз проблеми в електронній частині.
Инженер писав(ла):
А фланцев для шрус-ов вам не дали? Или там шрус-ы с "перчиками"? Да и полуоси не
помешали-бы...

Пів-осей і фланців не дали , але мої експерти по технічним питанням подивившись мене заспокоїли фразою що проблем в цьому вони не бачать

До речі
В описі цієї конструкції десь зустрічалось що вона відключаєма
Цікаво було б почути як це включення/відключення проходить і де шукати керуючі цим процесом важілі(кнопки )

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Востаннє редагувалось budivelnik 15 лют 2018, 20:54, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52254Повідомлення 15 лют 2018, 20:50 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
andy210 писав(ла):
снимите крышку что с проводами и будет видно холлы там или резольвер
Кришку з проводами на редукторі чи кришку з проводами оранжеву(силовий вхід) ?

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52255Повідомлення 15 лют 2018, 20:53 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 207 Подякували 247
Мій електротранспорт: пока только Электроскутер
Хочу електротранспорт: нисан лиф уже не хочу! Тесла хочу!
какое передаточное число редуктора?
какой диаметр колёс?
какую скорость планируете?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52256Повідомлення 15 лют 2018, 20:56 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 207 Подякували 247
Мій електротранспорт: пока только Электроскутер
Хочу електротранспорт: нисан лиф уже не хочу! Тесла хочу!
на двигателе


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52259Повідомлення 15 лют 2018, 21:05 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
andy210 писав(ла):
какое передаточное число редуктора?
какой диаметр колёс?
какую скорость планируете?
на двигателе
Редуктор я не розбирав(поки що ) тому передаточне число можу сказати виходячи з інформації про Сitroen DS5 Hibrid - з якого цей двигун теоретично
Обороти двигуна(макс потужність) - 7500 об/хв=125 об/сек
Макс швидкість - 200 км/год=55 м/сек
Колеса - 17 дюймів=приблизно 2 м на оберт
Таким чином передаточне при таких параметрах приблизно
125*2/55=4,54
Мене влаштує максималка в 150 км/год , тому будь який редуктор в межах 4 - мене влаштовує
При цьому чисто рух на електротязі думаю буде обмежений десь на швидкості нижчій від 100 км ( і то якщо з горки )

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52261Повідомлення 15 лют 2018, 21:12 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 207 Подякували 247
Мій електротранспорт: пока только Электроскутер
Хочу електротранспорт: нисан лиф уже не хочу! Тесла хочу!
зачем разбирать? посчитайте сколько оборотов сделает мотор чтобы один шрус сделал один оборот.
только нужно один заблокирывать а второй считать!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52262Повідомлення 15 лют 2018, 21:14 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 207 Подякували 247
Мій електротранспорт: пока только Электроскутер
Хочу електротранспорт: нисан лиф уже не хочу! Тесла хочу!
без параметров редуктора обороты мотора просто цыфры


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52361Повідомлення 16 лют 2018, 22:26 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1552 Подякували 306
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
budivelnik писав(ла):
Також потребую допомоги по двигуну
В бошівському даташиті сказано що в нього датчик Холла
На цих сторінках проскакувало що в нього резольвер
Як перевірити ?
Зображення
Зображення

резольвер 100%

Контроллер, якщо переробляти на холли, з I в кiнцi.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Geely Emgrand X7h
#52575Повідомлення 21 лют 2018, 15:06 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Проміжні результати
1 В поперечному варіанті розмістити двигун без значної шкоди для силових елементів кузова не вдасться
2 Розмістити двигун поздовжньо (як в лексусі) можна , але виникає проблема редуктора.який потрібно виготовити , бо рідний редуктор має передаточне приблизно 7,5 , а всі існуючі відомі мені редуктора (від заднєпривідних машин) мають передаточні 4,4 максимум
3 Також виявилась проблема( а може й ні) електродвигуна-вал не провертається.Двигун поки що не розбирав, цікавить чи є в нього електротормоз ?

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52578Повідомлення 21 лют 2018, 16:42 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
Шо-то мне кажется,что с этим приобретением "больше всего повезло" Таврии :P .... Шютю,но иногда мои "пророчества" сбываются ;) .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Geely Emgrand X7h
#52579Повідомлення 21 лют 2018, 16:52 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Зображення


1 Для Таврії сильно жирно буде 3000-4000 вічнозелених прожовувати
2 З технічної точки зору , двигун в 200НМ , з редуктором 7,5 на Таврійські колеса - це Спідстер шановного Шоти по динаміці заховається +максималка під 180 , але й кузову Таврії кінець прийде дуже швидко.

Зараз розглядається
Редуктор під повздовжнє виконання або донор як мінімум вище Сенса по класу , бажано з хорошим кузовом і загробленим двигуном , або під документи Таврії щось індивідуальне забацати(реплікар, або щось новомодне....)

ЗображенняЯк я правильно розумію - це резольвер , дещо непокоїть корозія алюмінію

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52585Повідомлення 21 лют 2018, 18:01 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 723 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Выглядит как будто в моторе долго была вода. Это могло быть из за хранения на улице или в сыром помещении.
Применение этого комплекта на другом доноре, мне кажется , наилучшим вариантом. Даже Таврия при правильном подходе выдержит, только чуть усилить кузов (что нужно делать в любой Таврии) и как водится поставить нормальные детали в ходовку, например восьмёрочные. Это уже давно проверенные методы после которых Таврия становится способна на многое и многих удивит своей динамикой! Хотя , конечно по комфорту и дизайну она останется Таврией, какая нибудь интересная иномарка была бы оправданнее.

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Geely Emgrand X7h
#52693Повідомлення 22 лют 2018, 20:00 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Після серії не дуже приємних новин - зявилась приємна
Виявляється контролер KLS14401-8080IPS, 24V-144V, 400A, синусоїдальний BLDC Motor Controller - може по замовчуванню працювати з резольвером , просто в полі
Speed sensor typ - потрібно виставити параметр 3
Правда проблемка все одно є , так як максимальний вольтаж в нього 180Вольт максимальний ампераж 400А(30 сек) , і номінальний 160А
То чи не буде він заслабий
180В * 160А=28,8 Квт

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 115 ]              На сторінку Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 11


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group