Инженер писав(ла):
Да,этот агрегат "пожирнее" лексусовского будет - боюсь не влезет. Или вы уже готовы будете кромсать днище?! ...
Сьогодні свято , а тому рішення по кромсати-не кромсати будемо приймати завтра( при чому це прийняте рішення буде попереднім і не обовязковим до виконання)
Паралельно з ним, розглядається заміна існуючого редуктора на стандартний від заднєприводного авто , наприклад ВАЗівський в яких доступні варіанти з передаточними числами 3,9-4,1-4,4 - тоді можна двигун розвернути повздовжньо і вставити в тунель для кардана ( в мене він є)
Запасні варіанти плюнути і переробити Таврію на повністю електричну - також не закриті, але будуть розглядатись точно не в цьому місяці
Зараз мене більше хвилює підбір контролера з подальшою перевіркою працездатності всієї звязки батарея-контролер-двигун
Бо у випадку якихось траблів в електронній частині - мені легше буде повернутись до первинного варіанту з лексусівським двигуном
Єдине що мене від нього стримує це якраз проблеми в електронній частині.
Инженер писав(ла):
А фланцев для шрус-ов вам не дали? Или там шрус-ы с "перчиками"? Да и полуоси не
помешали-бы...
Пів-осей і фланців не дали , але мої експерти по технічним питанням подивившись мене заспокоїли фразою що проблем в цьому вони не бачать
До речі
В описі цієї конструкції десь зустрічалось що вона відключаєма
Цікаво було б почути як це включення/відключення проходить і де шукати керуючі цим процесом важілі(кнопки )