voraks писав(ла):
mijki писав(ла):
Коллеги ще раз на рахунок моторів . Якщо хтось файно петрає в данній темі будьласка пишіть не встидайтеся . Я ще просто зелений в цих електромоторних справах , їзжу на дизелі і взагалі більше спец по дизайну там чи будівництву ніж по шрубкокрутцтву та техніці
Що думаєте на рахунок такого 2200 ватного моторчика ? Він є ліпшим вибором ( на заднє колесо через ланцюгову передачу ) ніж наприклад два моторколеса по 1000 ватт на трицикл, передні ? Цікавить тяга і живучість ну і ремонтопридатність ... ( для легкого ТЗ з груженою массою максимум 250 кг. ) -
http://www.voltabikes.com.ua/viewproduc ... AI-006184/С таким мотором и прямым приводом на колесо 26" максимальная скорость до 70км/ч. Он же со встроенным редуктором, поэтому максимальные обороты на выходе будут до 570 об/мин. Поэтому если используется не прямой привод (типа кардана), а цепная передача - коэффициент передачи оборотов должен с вала на колесо 1:1 . А мотор-колеса на такой вес (250 кг) угробятся очень быстро, особенно с учетом наших дорог.
Справа в тому що у моторколіс слабенький початковий момент ,їхній мінус, тобто якщо я педалями розранятиму його хоча б до пішохідного темпу , ще перед стартом моторколеса ,то перенавантажень бути не повинно .
На рахунок стану наших доріг то ви праві , тут треба буде досить уважним бути ,на зовсім жахливих відтинках дороги, з великими вибоїнами та перепадами ...
А що за компонент в моторколесах найшвидше може полетіти взагалі ? І чи реально самостійно подібні поломки ремонтувати ? Там де їзжу дороги більш менш , а так як ми копнули під зад мордоркацапфашистську коррупційну систему, то й дороги у нас, навіть по селах, незабаром будуть нормальними як і в нормальних країнах .
До того ж 250 кг. то буде рідко , переважно їздитиму сам а це буде біля 160 кг. груженої масси . Коли 1 кіловатне моторколесо розраховано на 130 кг. а в мене буде 3 кіловатне на 160кг. то по моєму запасу міцності буде більш ніж достатньо ...