Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Ford Transit полуэлектричка https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=27&t=5138 |
Сторінка 3 із 4 |
Автор: | Jekabes [ 17 лют 2023, 20:43 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Ford Transit полуэлектричка |
Dream Tractor писав(ла): Jekabes писав(ла): Инженер писав(ла): А зачем дифф с шестерней оставил?! Чтобы масло разбрасывало. Там в корпусе специальные отливы, чтобы масло попадало на вал. "Багата" мішалка виходить А яке передаточне число до цього проміжного вала, і яке в рідному редукторі форда? Мотор буде крутити напряму задній міст з редукцією 5.13. Масса Ford 1650кг Масса Leaf 1460кг, ГП 1:8 Розмір колес такий же. Тобто навантаження збільшиться у 1.5 рази. По рівному точно поїде з місця. А для крутих гірок можна дизелем допомогти. |
Автор: | Jekabes [ 17 лют 2023, 20:45 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Ford Transit полуэлектричка |
Инженер писав(ла): Отнял-бы у Лёвы готовое решение (см. в его теме про ровер редуктор для погр.). Правильно,красиво и качественно реализовано. ...но боюсь он будет сопротивляться ... У меня редуктор вышел 150$ с переделкой. А как вы знаете, я не люблю изощрённых решений. Чем проще, тем лучше. |
Автор: | Olaff [ 17 лют 2023, 21:23 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Ford Transit полуэлектричка |
Приклеенных к плоскости сальников я ещё не видел Интересно будет посмотреть. |
Автор: | Jekabes [ 17 лют 2023, 22:10 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Ford Transit полуэлектричка |
Dream Tractor писав(ла): Jekabes писав(ла): Мотор буде крутити напряму задній міст з редукцією 5.13. Масса Ford 1650кг Масса Leaf 1460кг, ГП 1:8 Розмір колес такий же. Тобто навантаження збільшиться у 1.5 рази. По рівному точно поїде з місця. А для крутих гірок можна дизелем допомогти. Точно, я і недогледів, що вивід від першого валу, тобто від ротора, чомусь на автоматі подумав що від другого (про подібний відбір були розмови на форумі у темах інших проектів, може навіть у когось і до реалізації у залізі дійшло). Тоді забираю свої слова назад. Це не "багата" мішалка - а "багата-багата" І вся конструкція тоді набуває дивного змісту - відбираєм момент з первинного валу, але паралельно ще крутим ним дві залізяки "штоби што?". Щоб мішати ними масло, що змазує ці самі залізяки, які нічого не роблять? А масло теж планується це міняти як на Ліфі раз в 30к? А ви знаєте, що на багатьох корейських авто, є популярна проблема з шліцевим валом роздатки повного приводу? Так от розумні інженери, чомусь щось помилились, і сальник не тримає вологу і бруд, яка попадає і іржа зжирає шліци, і людина навіть не здогадується, що її "повнопривідний" кросовер, вже не 4×4, а 4×2. Тому якщо не можете нічого конкретно порадити, і щоб сумма, простота, надійність, ресурс були такими як і моє рішення стиковки кардану з двигуном, тоді краще нічого вже і не додавайте. А дядя Інженер у своєму стилі... Дядя Інженер інженер, а я практик і у мене немає часу, років, днів на роздуми і філософію. Якщо редуктор від ліфа ходить пів мільйона, то і його частина в моїй контрукції теж повинна ходити добре. Центровка двигуна ідеальна, шліци будуть жити. Вал рідний дуже міцний, його не бере навіть керно. Ціна цього редуктора мені встала 100$. Я дуже сумніваюсь, що за такі гроші, можна зробити таке ж надійне з'єднання двигуна і кардана. Я не розумію до чого тут вирази "багата-багата", коли мені Задній міст 100$, Двигун 150$, Редуктор 150$, Кардан 150$. Далі чіпляю інвертор, батарейку і машина поїхала. Цей проект я ще думав до початку проекта трабанта, та мене сім'я відмовила. Але тепер, коли всі впевнились в тому, що колхоз може бути надійним. Тепер мені офіційно можна переробляти форда. І по бюджету це буде дешевше ніж трабант. Якщо ніхто не купить трабант, то я його розберу до голого кузова і не пожалкую. А поки він їздить, то я собираю заробляю на батарейку. |
Автор: | Dream Tractor [ 18 лют 2023, 09:06 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Ford Transit полуэлектричка |
Та я не про гроші писав, а про технічку - то був сарказм. |
Автор: | Инженер [ 18 лют 2023, 13:39 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Ford Transit полуэлектричка |
Женя! Ты уже взрослый и,главное, зрелый парень. Пора уже избавляться от болезненного восприятия других, отличающихся от твоего, мнений, мыслей и взглядов. Уже мильён раз лично я высказывал мнение, что форум это не просто «витрина» самоделок и конверсий. Это площадка для споров, обсуждений. А равно и для общения единомышленников, шуток, подъёбов, сарказма и много чего ещё. Даже если тебе (или мне, неважно) скажут, что ты «колхозник», то не надо это воспринимать как оскорбление и обижаться или гневаться. Этим не затрагиваются лично твои, человеческие качества. А только лишь наши «профильные» дела. Так шо не «зацикливайся» на этих моментах. Ты достаточно внятно аргументировал свои действия, мысли и мотивацию. Кто-то согласится, кто-то не совсем… ну и нормально… |
Автор: | Инженер [ 18 лют 2023, 15:02 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Ford Transit полуэлектричка |
…под воздействием «внешних факторов» возник вопрос: А для чего здесь редуктор вообще?! Я из-за своей невнимательности думал, шо редуктор призван использовать свою первую ступень для небольшой редукции. Оказывается нет… Тогда зачем?! |
Автор: | Olaff [ 18 лют 2023, 23:30 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Ford Transit полуэлектричка |
Осторожно выскажу своё мнение на вопрос Инженера "зачем?". Вал двигателя неудобен для соединения с карданом, поэтому создан промежуточный вал, который для идеальной соосности крутится в родном редукторе от Лифа. В принципе это решение имеет и положительные стороны кроме упомянутой соосности. Разгружается подшипник двигателя от радиальных сил, то есть вес, дисбаланс или про@бы с углами будут убивать подшипники редуктора (или самодельный вал), а не мотор который жалко . На массе Транзита это особо не отразится да и потери на вращение этого хозяйства будут не существенные. Я бы наверное делал по другому, есть несколько моментов, которые мне не нравятся, но нашего совета не спрашивали, а реакция на наши "размышления" и так достаточно негативная. |
Автор: | Инженер [ 19 лют 2023, 08:55 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Ford Transit полуэлектричка |
Т.е. редуктор выполняет роль фланца кардана?! Оригинальное решение…креативное |
Автор: | Olaff [ 19 лют 2023, 14:01 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Ford Transit полуэлектричка |
Ну фланец, как мы видели, хорошо плотно одевается на шлицы вала. А редуктор получается, как бы это сказать , ну как хвостовик на старых КПП перед карданом, но не совсем так |
Автор: | Balamut [ 20 лют 2023, 13:04 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Ford Transit полуэлектричка |
всім привіт) питання до Jekabes: тобто немає редукції взагалі? Цей вал просто як проміжний? Чому не було зробити просто з одним ( чи парою) підшипників корпуса під вал та підшипники, чи чого не проточити зовнішнє посадочне самого фляньця, той що під кардан, щоби на нього надіти підшипник? |
Автор: | Jekabes [ 20 лют 2023, 14:25 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Ford Transit полуэлектричка |
Balamut писав(ла): всім привіт) питання до Jekabes: тобто немає редукції взагалі? Цей вал просто як проміжний? Чому не було зробити просто з одним ( чи парою) підшипників корпуса під вал та підшипники, чи чого не проточити зовнішнє посадочне самого фляньця, той що під кардан, щоби на нього надіти підшипник? Обґрунтую ще раз, чому я не зробив з'єднання двигуна прямо на кардан: - Вал двигуна досить тонкий, і чіпляти нанього хвостовик кардана мені здалось не надійно; - У мене вже був досвід з саморобним з'єднанням і не хотів порушувати заводську конструкцію; - внутрішній вал у який встановлюється вал двигуна, має надміцну твердість і ідеальну центровку; - Ціна цього з'єднання для мене здалась нормальною. - І фінальний аргумент, на редукторі є дві точки кріплення. Тобто з мінімальними переробками я зможу надійно закріпити силову установку під дном автомобіля. Чим менше саморобних деталей, тим надійніше! |
Автор: | Лев [ 30 бер 2023, 20:42 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Ford Transit полуэлектричка |
хз... треба було хоч на М12 різьбу зробити наружну для кріплення хвостовика..там шо немає резинової муфти? а то не бачу чім вона повина центруватися....та і вал після сварки сто пудов підігнуло... ви його перевіряли в станку ,чи на призмах ?...бо вібрація швидко все розіб'е... як що шестерні зняти,то і мастило їм не потрібно, вал сам,шо його смазувать... треба було зробити корпус для сальника,і прикрутити його до редуктора зовні,на валу під нього зробити посадку.... а взагалі фірмачи беруть задній підрамник с тесли,з мотором і всіми ділами, підганяють його під своє авто ,це в сто раз простіше і також надійніше ...роблять і великі і маленькі автівки... |
Автор: | Jekabes [ 31 бер 2023, 09:37 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Ford Transit полуэлектричка |
Лев писав(ла): хз... треба було хоч на М12 різьбу зробити наружну для кріплення хвостовика..там шо немає резинової муфти? а то не бачу чім вона повина центруватися....та і вал після сварки сто пудов підігнуло... ви його перевіряли в станку ,чи на призмах ?...бо вібрація швидко все розіб'е... як що шестерні зняти,то і мастило їм не потрібно, вал сам,шо його смазувать... треба було зробити корпус для сальника,і прикрутити його до редуктора зовні,на валу під нього зробити посадку.... а взагалі фірмачи беруть задній підрамник с тесли,з мотором і всіми ділами, підганяють його під своє авто ,це в сто раз простіше і також надійніше ...роблять і великі і маленькі автівки... І скільки ж коштує підрамник з тесли з мотором?)) Взагалі у цього проекту шанси виїхати у найближчі роки мінімальні. Трабант не продав, а за ті гроші, що пропонують, я не готовий прощатися з ним. Тому по форду у цьому році максимум переберу міст. |
Автор: | Alex Dnepr [ 02 квіт 2023, 08:41 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Ford Transit полуэлектричка |
Чей-то совсем не интригует теслокомплект. Подписан на несколько каналов по ремонту и обслуживанию электромобилей То антифриз в двигатель набежит то электроника в инверторе окислится. Не стоит он тех денег. Разве что для спорта. Для мощности. А если как у нас 4 месяца в году дожди и калюжи... |
Сторінка 3 із 4 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |