Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Єва4 , запуск+експлуатація
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=146&t=3527
Сторінка 2 із 6

Автор:  budivelnik [ 07 черв 2019, 12:08 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Після практично місяця танців з бубном навколо зарядки і дякуючи Елтек1000 за 2 модулі -вдалось нормально(до 4,04В) зарядити комірки батарейки сконфігуровані 24S2P(97В * 80А) - вдалось перевірити приблизний пробіг на одному заряді (вийшло коло 40 км , якщо точно то 38 і якийсь мізер в батарейці з напругою3,2В на комірку)
Тепер зажену до майстрів щоб глянули до ходової+розвал/сходження+напевно треба буде міняти резину( бо 2 передніх скати вбиті насмерть)
Як тільки вирішиться питання з комірками від Юрія-перейду на 28S , благо зарядне це позволяє зробити безболісно...Єдина проблема-під час заряду гріється серьозно, правда там пасивне охолодження... для зими це добре-а от літом не дуже.

Автор:  DeLike [ 07 черв 2019, 17:00 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Какой-то конский расход получается ((((

С уважением,

Александр.

Автор:  budivelnik [ 07 черв 2019, 17:34 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Не знаю
На попередній Єві5 - розхід був практично такий самий...
А чому кінський?
Ємність елемента 0,14 , 48 елементів * 0,14/0,40=16,8 Квт*годин на 100 км
Я зараз трошки її поексплуатую кожен день-а тоді вже й спробую провести пробіг на максимальну ефективність..
Таким чином і побачимо
реальний-і мінімальний розходи.

Автор:  vpa [ 07 черв 2019, 18:39 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

budivelnik писав(ла):
Ємність елемента 0,14 , 48 елементів * 0,14/0,40=16,8 Квт*годин на 100 км

Расход большой, более тяжелый и скоростной Nissan Leaf потребляет меньше. Нужно проверять сход-развал, менять пружины на более мягкие. У меня на Еве-5, расход упал, думаю машина за 5000 км обкаталась, минимальный за поездку на 14,5 км видел 88 а*час/км, обычный около 95.

Автор:  AndrO [ 07 черв 2019, 23:15 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Рено Канго у меня сейчас берет в среднем 15,5 кВт*ч на 100 км.

Автор:  budivelnik [ 10 черв 2019, 21:56 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Знову проявилась проблема відсутності звязку з датчиком положення ротора(мінімальні оберти+зовсім відсутня тяга,авто рухається з швидкістю пішохода)...
При чому-проблема як сама по собі зявляється-так сама по собі зникає..
Крім китайських розємів-що ще може бути причиною такої поведінки?

Автор:  budivelnik [ 13 черв 2019, 18:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Тестування показало що причина навряд чи в датчику....Просто взяв і відєднав розєм - а потім підєднав - характер роботи при відєднаному(ледь рухається нуль тяги) при приєднаному -рухається з заданою швидкістю ,яку не можна змінити шляхом штовхання ззовні, тобто двигун крутиться в потрібному йому режимі і не дає можливості ні поїхати швидше ні зупинитись)
Так виглядає що контролер періодично (без привязки до заряду батареї) потрапляє в режим черепашка , при чому входить і виходить з нього без якихось зовнішніх причин.Тобто ввійти може просто при русі...Вийти як правило після вимикання і очікування(при цьому чіткого алгоритму виходу не існує , може поїхати через 30 секунд очікування, а можна 2 години бавитись і нічого не добитись)

В кого які думки по цьому питанню?

Автор:  Eyup-EcoMoto [ 13 черв 2019, 19:58 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Здравствуйте!

Недавно купил Евочку-4.
В целом довольны. Для своих 10кВт машина себя ведет очень резво. Стартует быстро и разгон хороший. Временно поставил 60ач 105в (6.3кВт\ч) LiFePO4 батарею. Напряжение зарядного устройства в конце заряда 115в. Зарядное устройство с мощностью 2.5кВт.
Подобного рода проблемой как у "budivelnik" недавно столкнулся. после 20км пробега заехал в магазин и когда вернулся и завел машину, она(Евочка) начала себя странно вести. Вместо плавного старта начала дергаться. Словно что-то ему мешает. поставил на нейтралку и в холостых мотор очень сильно начал шуметь и вибрировать. Подобно тому как будто в БЛДС моторе датчики холла неправильно соединены и вместо плавного хода получается рывки и вибрации.
Симптомы сами проходят. Через 5мин. все нормализовалось и машина стала работать без проблем.
Через несколько дней когда проблема повторилась, Евочка сопротивлялась около часа. потом когда в таком аварийном состоянии на холостых я нажал на педаль газа и обороты мотора достигли 4000об\мин. вдруг странный шум исчез и мотор без рычания нормально стал крутиться.
Есть два варианта, либо это контроллер из-за жары глючит либо что-то с датчиками в моторе.
подожду пока не повторится проблема, при повторе ничего не сделаю и сообщу инженеру Био-Авто и он приедет на место где авто заглючил.

Не знаю это только в моей машине или нет, но при включении кондиционера, компрессор издает странные шумы до тех пор пока набирает обороты. После того как компрессор набирает полные обороты машину уже от дизельной не отличишь.. Еду себе на электротяге с тарахтением камаза)))
А иногда когда медленно еду и в переди пешеход меня не замечает, вместо того чтобы сигналить и пугать, просто включаю вентилятор радиатора. Пешеход сразу с дороги на тратуар отходит.

Сзади пока нет аккумуляторов, первый блок акб поставил под капот. поэтому зад очень сильно прыгал. пришлось временно до того как поставить полный комплект акб, в багажник закинуть два мешка песка!!..
Несмотря на все эти проблемы, я доволен машиной. Цену свою оправдывает.
когда с главными вопросами закончу, планирую полную схему электропроводки машины нарисовать. Потому что с проводкой действительно каша..
позже разберусь как тут загрузить фото и вышлю фотографии..

Автор:  AndrO [ 13 черв 2019, 21:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Eyup-EcoMoto писав(ла):
Недавно купил Евочку-4...
Подобного рода проблемой как у "budivelnik" недавно столкнулся после 20км пробега...я доволен машиной. Цену свою оправдывает.

Может вы не ездили на других электромобилях.

Автор:  Stalker_W [ 13 черв 2019, 21:45 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Честно говоря, до этого таких глюков с контроллером небыло. Поэтому опыта нет. А тут ещё сразу две машины :(
У меня в Еве-3 от жары контроллер просто ограничивает мощность. А кондиционер шумит действительно очень сильно. Даже громче дизельного двигателя. Надо как-то узнать как проверяется масло в компрессоре.


P.S. Я ездил на Тесле и новом электроЯгуаре. Но это не значит, что мне вот ну просто умри, хочется Ягур вместо Евы {O_O_O_O}

Автор:  AndrO [ 14 черв 2019, 10:39 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Через 20км пробега поломка, но цену свою при этом оправдывает. Вот, что имелось ввиду. Какая же должна быть цена, что 20км ее оправдало. Читаю только то, что написано.

Автор:  budivelnik [ 14 черв 2019, 11:43 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Перш ніж поїхала ЄВА5 - я мудохався місяць.... , потім за 5 місяців проїхав на ній 5000 км.... і поміняв на Єву4 виключно через проблеми з документами в пятій...
За 3-5 років експлуатації з пробігом в 20000 км в рік (50-60 км в день), тільки на економії пального вартість Єви повністю відібється.

При цьому
На такому ж пробігу (денному) , найближчий конкурент Нісан Ліф - буде відбиватись в 1.8(вартістю в 9000 доларів)-7(вартістю в 35000 доларів) разів довше

Тому
Головне добитись безпроблемної експлуатації...
ПС
Вчора не хотіла їхати , сьогодні зранку-поїхала...як довго буде їздити - не відомо..
Єдине що спасає - навіть коли зупиняється - то в межі міста,а значить і шофер швидко доїде туди куди їхав і машину потім легко забрати...

ППС
Ясно що це не повинно продовжуватись вічно

Автор:  Eyup-EcoMoto [ 14 черв 2019, 12:08 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

AndrO писав(ла):
Через 20км пробега поломка, но цену свою при этом оправдывает. Вот, что имелось ввиду. Какая же должна быть цена, что 20км ее оправдало. Читаю только то, что написано.

20км это не общий пробег а пробег на тот день до неисправности.
После небольшого труда над ним, думаю отказоустойчивость машины будет достаточно высокая. Не настолько богат и не настолько ленив чтобы купить теслу..

Автор:  budivelnik [ 16 черв 2019, 11:04 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Другий день в нормальний режим авто не виходить взагалі.тільки режим черепашка, та й той на пару хвилин і далі як я розумію перегрівається контролер...
Наскільки безпечно спробувати перевірити пораду з схеми викладеної Сталкером тутhttps://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=126&t=2891#p66779..
Там є таке
Якщо двигун не виходить на потужність - поміняйте місцями один дріт фази
або
поміняйте місцями плюс і мінус датчика положення ротора

Автор:  Renegate [ 16 черв 2019, 17:43 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

В целом согласен с AndrO - ценник на Евы неоправдан. По крайней мере на те что висят сейчас на авториа (3500-3800 без батарей).
Докинув стоимость батареи и выйдешь в ценник лифа или кангу комплектного. Но а уровни авто как не крути разные.
И эти пляски с бубном хороши пока ты делаешь все сам - только заехал на сто и ты в убытке с Евой.

Сторінка 2 із 6 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/