Поточний час: 28 бер 2024, 16:01

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 51 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: PULI 2E
#41436Повідомлення 31 серп 2017, 16:06 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Можно предположить, 1) что 60 вольтовый мотор ДПТ с параллельным возбуждением. . Контроллер с номинальным напряжением и мощностью , больше не пропускает. ( не пропускает его внутренняя защита. )
Или, повышенное напряжение на якоре - повышает обороты, но одновременное повышение напряжения на паралельной ОВ - понижает их.
в итоге, увеличивается, в основном, только расход энергии и нагрев привода. .
2) Или этот мотор переменного тока, в котором обороты зависят не от напряжения , а от частоты....
..... Что улучшить можно, это факт, но,..чтобы давать только дельные , советы, а не гадать, надо больше информации про мотор.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: PULI 2E
#43775Повідомлення 11 жовт 2017, 21:59 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
у этих мотор 7.4кВт - видно поздняя форсированная версия, ибо в сети нашёл такое:
"1986 году венгерская компания HODGEP изготовила микромобиль PULI с двигателем «бесправной» мощности. Маленькая машина с четырехкиловаттным дизелем предназначалась в основном для экспорта во Францию, где подобные «карлики» пользовались спросом у определенных покупателей, поскольку для управления ими не требовалось водительское удостоверение."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: PULI 2E
#45786Повідомлення 15 лист 2017, 18:57 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Ukraine
Дякував (ла) 14 Подякували 18
Мій електротранспорт: Электротрайк
Хочу електротранспорт: Мечтаю ездить на батарейках
Походу машинка сломалась и продаётся https://www.olx.ua/obyavlenie/elektromo ... 20150c0bd3


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: PULI 2E
#45792Повідомлення 15 лист 2017, 19:22 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
я следил за этой машинкой на ютубе.
У неё полетел редуктор-дифференциал.
Я не знаю за сколько он её взял, но 50 тыщ гривен, с нерабочей трансмиссией и угробленными стартерными аккумуляторам - это черезчур.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: PULI 2E
#45855Повідомлення 16 лист 2017, 15:12 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 113 Подякували 616
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Думаю что проект с Puli закончен, так как у владельца новая машина, голубой пежо партнёр)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: PULI 2E
#51791Повідомлення 10 лют 2018, 08:59 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6733 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Ага, так вот куда Партнёр поехал. Мир тесен.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: PULI 2E
#51798Повідомлення 10 лют 2018, 09:53 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
Stalker_W писав(ла):
Ага, так вот куда Партнёр поехал. Мир тесен.

причём он катает его на свинцовых аккумуляторах, а именно разнобой из 14-15шт. 6СТ в салоне....




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: PULI 2E
#51838Повідомлення 10 лют 2018, 19:29 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 113 Подякували 616
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Да жесть, у меня нервов не хватает смотреть новые видео автора...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: PULI 2E
#51849Повідомлення 10 лют 2018, 21:43 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 88 Подякували 238
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
А у нас это традиция и национальный спорт-пока одними и теми же граблями по морде не получишь хотя бы раза три-не доходит)))..


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: PULI 2E
#55003Повідомлення 26 бер 2018, 23:20 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
еще одна, с гелиоподзарядкой




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: PULI 2E
#67432Повідомлення 08 жовт 2018, 22:25 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Відпишусь сюди,можливо створю нову тему. Ось і я придбав свій перший електроавтомобіль...
Додаткові файли:
viber image.jpg
viber image.jpg [ 166.2 КБ | Переглядів: 5893 ]

Автомобільчик вже на реєєстрації, і взяв я його без батареї
В наявності маю ось таку батарею , і розпочну експлуатацію з нею, після встановлення опишу всі характеристики.
Додаткові файли:
IMG_20181008_200612.jpg
IMG_20181008_200612.jpg [ 80.81 КБ | Переглядів: 5893 ]

Буду вдячний якщо підскажете з якими характеристиками придбати зарядку під таку батарею.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: PULI 2E
#67438Повідомлення 08 жовт 2018, 23:54 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Ось тут цікаві картинки https://magyarjarmu.hu/ipar/puli/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: PULI 2E
#67454Повідомлення 09 жовт 2018, 14:13 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Днепроптеровск
Дякував (ла) 542 Подякували 441
Мій електротранспорт: Fiat Panda пробег 60000км
Рекомендую напряжение не превышать. Можете угробить контроллер. Вставив Романтиковский свернете редуктор. Форсаж для данной машинки противопоказан.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: PULI 2E
#67459Повідомлення 09 жовт 2018, 15:17 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
Володимир писав(ла):
Буду вдячний якщо підскажете з якими характеристиками придбати зарядку під таку батарею.

Вы же "член клуба"! 8O
На ячейку лучше не превышать 4.17-4.18В, значит граничное напряжение 83,6В, рекомендуемый ток (для долголетия) - 15-20А
Alex Dnepr писав(ла):
Рекомендую напряжение не превышать. Можете угробить контроллер. Вставив Романтиковский свернете редуктор. Форсаж для данной машинки противопоказан.

надеюсь, новый владелец немного прочитал и просмотрел короткую жизнь красного экземпляра, с повышением напряжения до 130В,что не дало прироста в скорости, но разорвало дифф.....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: PULI 2E
#67464Повідомлення 09 жовт 2018, 18:56 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Котролер там вже не рідний, котролер там стоїть від Григорія. Вольтаж більше 20S піднімати небуду , бо перший свій ровер пять років тому зробив саме під 20 пакетів ЛіПо, на цьому вольтажі катаю по нині. Всі зарядки теж виставлені під 83, 6 В . Я тут вище питав саме про експлуатацію ліфовських консерв,яких ніколи не юзав...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 51 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 9


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group