Щось в світі коїться з саморобниками, но я теж поміняв Кенгу2001 як повербанк на колесах на Теслу С дорестайл 85кВтг задній привід. Залишок батареї 76%.
В мене правильний екземпляр по зарядкам - є Chademeo, CCS2, Type2 22кВт. Це величезна перевага, яку відчув, коли нещодавно їздив на неї у Донбас (сказати, що вона там за 20км від фронту дивно виглядала - нічого не сказати).
По пунктами переваг згоден з усім, крім автопілоту - в мене його нема. На дорестайл таке не ставили.
По пунктам недоліків згоден зі всім крім педалі і зарядного поту. В мене педаль газу включає рекуперацію. Але так, рекуперацію хотілось би вище, ніж ці 60кВт. І є протиоткатна система, коли на підйомі бросаш гальма, а газ ще не встигаєш натиснути. Зарядний порт відкривається ще з додатку або дуже довгим натиском на кнопку заднього багажника брелока. Про то як налаштувати відкривання дверей є в інструкції на сайті Тесли.
Конкретно в мене в батареї був відірваний (перегнивший) дріт до комірки від БМС. Тому її продали як не на ходу. І я вже бачу, що в батарею доведеться лізти ще раз - більш за все, що є ще одна слабка комірка.
P.S. Але саморобок навіть навпаки, почав робити ще більше ніж раніше. Так що мене у клубі ви так просто не позбудетесь