Поточний час: 28 бер 2024, 23:05

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 40 ]  На сторінку 1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Mitsubishi i-MiEV
#3086Повідомлення 12 черв 2014, 11:07 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Вчера увидел такой прямо под своей работой


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Центр Донецка.
Fotografija-0005.jpg
Fotografija-0005.jpg [ 142.21 КБ | Переглядів: 14251 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Mitsubishi i-MiEV
#9932Повідомлення 22 трав 2015, 13:07 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 29 Подякували 193
Хочу електротранспорт: любой
мож кому будет интересно...
Американская версия этого авто длиннее европейской на 28.5 см. шире на 11 см и выше на 1.5 см.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Mitsubishi i-MiEV
#9976Повідомлення 25 трав 2015, 15:29 
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 0 Подякували 0
похоже на один из 3х ДТЭКовских iMiev завезенных в 2012 году. Интересно, как у них на теперешний момент на практике обстоят дела с батареей


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Mitsubishi i-MiEV
#45970Повідомлення 19 лист 2017, 17:51 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 29 Подякували 193
Хочу електротранспорт: любой
Еще был такой электромобиль на базе Mitsubishi i-MiEV .
Цитата:
Электромобиль Mitsuoka Like выпускался в Японии с 2010 до 2012 года и продавался только на местном рынке. Компактный пятидверный хэтчбек был копией модели Mitsubishi i-MiEV и отличался от нее иным оформлением передка, а также тем, что в салоне машины было пять мест, а не четыре.

Зображення


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Mitsubishi i-MiEV
#51175Повідомлення 01 лют 2018, 15:00 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Очень интересная модель, снаружи маленькая, внутри довольно емкая, хоть и четырехместная.
Может кому интересно, в Киеве предлагается такая 2011г. за 6800 евро (в объявах пока отсутствует).

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Mitsubishi i-MiEV
#51176Повідомлення 01 лют 2018, 15:07 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
Peugeot iOn
вот это авто, я так понимаю, тоже самое но с французским шильдиком?
https://auto.ria.com/auto_peugeot_ion_21183161.html


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Mitsubishi i-MiEV
#51188Повідомлення 01 лют 2018, 19:43 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Да, это они сговорились.

Тот, что я представил - только приехал с Немеции. Еще не "ступала нога человека" (нашего). Пробег - 100 тис. примерно (похоже не скручен). Кузов не мыт, салон не чищен. Судя по номеру - продают с мая прошлого года.

Мне понравился багажник малютки:


Додаткові файли:
IMG-4a8e7dded1b0e80719b077d11addfb36-V.jpg
IMG-4a8e7dded1b0e80719b077d11addfb36-V.jpg [ 97.68 КБ | Переглядів: 13684 ]
IMG-f7ca5f6e465f257eae9628ece89667ea-V.jpg
IMG-f7ca5f6e465f257eae9628ece89667ea-V.jpg [ 214.8 КБ | Переглядів: 13684 ]

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Mitsubishi i-MiEV
#51191Повідомлення 01 лют 2018, 20:30 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 29 Подякували 193
Хочу електротранспорт: любой
ДядяВася писав(ла):
Тот, что я представил - только приехал с Немеции. :

мне больше американская версия нравится -и длиннее и шире и фонари поворотов
Зображення


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Mitsubishi i-MiEV
#70654Повідомлення 01 груд 2018, 12:57 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Украина, Киев
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: Peugeot Ion
Хочу електротранспорт: TOYOTA RAV4 EV
Всем Здравствуйте.
С недавних пор являюсь владельцем Пежо Ион. Фото пока не выложу, малыша снегом замело:)
Действительно Мицубиси родитель семейства (Пежо Ион, Ситроен С-зеро). У меня по этому поводу был интересный случай при регистрации в МРЭО)
Кстати видел уже в Киеве такой же Ион и 2 Мицыка и все на левом берегу.
Буду рад если откликнуться пользователи и знатоки мат части (есть вопрос для усовершенствования)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Mitsubishi i-MiEV
#70758Повідомлення 02 груд 2018, 18:20 
Творець електромобіля
В мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 241 Подякували 117
Мій електротранспорт: Пежо Боксер
Хочу електротранспорт: уже имею
Какая максималка? Сколько проезжает на полном заряде?

_________________
не говорите, что мне делать - я не скажу куда вам идти


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Mitsubishi i-MiEV
#70772Повідомлення 02 груд 2018, 22:36 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Украина, Киев
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: Peugeot Ion
Хочу електротранспорт: TOYOTA RAV4 EV
По паспорту 130, но лично больше 90 пока не выжимал.
По дальности, в плюсовой температуре 100 км по городу выходило.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Mitsubishi i-MiEV
#101890Повідомлення 28 бер 2020, 10:15 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
Сравнение батарей



Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Mitsubishi i-MiEV
#131521Повідомлення 23 лют 2023, 02:31 
Не в мережі

Звідки: Украина, Киев
Дякував (ла) 11 Подякували 6
Мій електротранспорт: Mitsubishi i-MiEV
український чат в телеграм https://t.me/mitsubishi_i_MIEV


Востаннє редагувалось Tokarsky 06 бер 2023, 00:21, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Mitsubishi i-MiEV
#131522Повідомлення 23 лют 2023, 08:46 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Счастливым обладателям подержаных i-MiEV могу дать пару советов:

1. Регулярно проверяйте здоровье бортового АКБ 12в (это касается практически всех электричек). Если старый, еще заводской, лучше сразу заменить (чарджеры нынче дороги и дефицитные).

2. Обратите внимание на задние амортизаторы. Как правило, они уже тоже не рабочие, хотя может и не текут. Тоже лучше заменить (редукторы нынче дороги и дефицитные).

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Mitsubishi i-MiEV
#131526Повідомлення 23 лют 2023, 12:40 
Не в мережі

Звідки: Украина, Киев
Дякував (ла) 11 Подякували 6
Мій електротранспорт: Mitsubishi i-MiEV
Невеликий огляд історії i-MiEV

У липні 2010 року i-MiEV було випущено в масове виробництво та випущено на ринок для особистого використання. Nissan Leaf був випущений у грудні 2010 року, що зробило його першим у світі серійним 100% електричним автомобілем. З усією повагою, давайте поглянемо назад на нашу піонерську історію.


Вийшов у жовтні 2006 .

Червень 2009 р.
Розпочато масове виробництво.

Наприкінці липня 2009 р.
Початок продажів переважно корпораціям.

Квітень 2010
Розпочато продаж фізичним особам.

Кінець 2010 року
Завдяки вдосконаленню «MiEV OS» було додано рекуперативне гальмування, пов’язане з педаллю гальма, а також покращено пробіг за одну зарядку. Змінена конструкція звичайного зарядного кабелю та звичайного зарядного пістолета тощо.
Peugeot Ion і Citroën C-Zero запускаються в Європі з початком постачання OEM для Groupe PSA.

Липень 2011 р.
З'явився "M клас", оснащений акумулятором Toshiba «SCiB», у якого відома дивовижна кількість циклічного терміну служби. Звичайний клас потужністю 16,0 кВт/год «GS Yuasa Corporation» (широко відомий як «тип 10») було перейменовано на «клас G».

Кінець 2011 року
В Америці з'явився i-MiEV трохи більшого розміру, загальна довжина х ширина х висота = 3680 х 1585 х 1615 мм, що на 285 мм довше, на 110 мм ширше і на 5 мм вище японського. Хоча основою конструкції є «i-MiEV», він розширюється вліво і вправо разом з колією коліс. Зі зміною дизайну переднього та заднього бамперів загальний розмір збільшився. Також з'явився як опція зимовий пакет, а обладнання для безпеки, таке як монітор тиску в шинах і ASC (активний контроль стійкості), є стандартними. Задні сидіння більше, але передні сидіння такі ж, як у Японії.

Листопад 2013 р.
Звичайний «клас G» змінився на «клас X» із майже такими ж специфікаціями, але ціна була знижена, і ціна «класу M» також була знижена. В обох класах кондиціонер змінився на «тип теплового насоса (перше стандартне обладнання для всіх міні-автомобілів)», який зменшує споживання електроенергії під час використання обігрівача, а «клас M» має функцію швидкого заряджання, яка до того була опцією , в стандартній комплектації Оснащений підігрівом пасажирського сидіння.

Грудень 2016
Фундаментально оновлено MiEV-OS. Функцію кондиціонування повітря було змінено - кондиціонером можна користуватися під час зарядки. Кермо, оснащене пелюстковим перемикачем типу «селектор рівня регенерації». Рекуперативне гальмівне зусилля, яке раніше встановлювалося в три ступені, тепер можна регулювати в шість ступенів від «0», що дозволяє рухатися без опору, навіть коли ви не натискаєте на педаль газу, лівий зменшує селектор, а правій збільшує гальмівну силу до «5».

Квітень 2018
Розмір кузова нового i-MiEV від Mitsubishi складає +85 мм у загальній довжині через зміну бампера, а класифікацію транспортного засобу було змінено з легкового автомобіля на зареєстрований автомобіль, що відповідає новому стандарту захисту пішоходів. Також було скасовано клас М.

У вересні 2020 року
повідомлялося, що виробництво буде припинено в 2020 році.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 40 ]              На сторінку 1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 29


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group