Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Єва4 , запуск+експлуатація
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=3527
Сторінка 5 із 6

Автор:  Stalker_W [ 20 лип 2019, 19:26 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Я бы не рекомендовал трогать тормоза. Без усилителя реально бывает очень тяжело.

Автор:  budivelnik [ 28 лип 2019, 20:09 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Трошки пошаманив , 40 комірок януси засунув в нижній ящик ,16 комірок в місце для запаски
Зробив розвал/сходження , виставив сходження0,00 -як на мене на керованості не відібється. а пробігу якихсь+3% мало б додати , вакум тормоза поки що не зробив, мучусь але їзжу без нього
Розхід при швидкості 50-60 км приблизно 12-13Квт годин на 100 км
Поки що грішу на неточність вимірів і розбалансованість батареї

Автор:  DeLike [ 29 лип 2019, 07:27 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

budivelnik писав(ла):
Розхід при швидкості 50-60 км приблизно 12-13Квт годин на 100 км
Поки що грішу на неточність вимірів і розбалансованість батареї


Разбаланс на расход не влияет ;)

С уважением,

Александр.

Автор:  Stalker_W [ 29 лип 2019, 08:10 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Это нормальный расход для Ев. Если гонять 70км/ч по городу то и 150-160 Вт*ч/км бывает. По трассе на Еве-4 я никогда не добивался меньше 125 при скорости 60.

Автор:  budivelnik [ 29 лип 2019, 12:18 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

DeLike писав(ла):
budivelnik писав(ла):
Розхід при швидкості 50-60 км приблизно 12-13Квт годин на 100 км
Поки що грішу на неточність вимірів і розбалансованість батареї
Разбаланс на расход не влияет ;)
С уважением,
Александр.
Не правильно сформулював-тому й вийшло непорозуміння..
Я розхід міряю не через прилад- а математично(поки що :ups: )
Отже
зарядив до 4.05 В комірки , розрядив до 3.5 В , проїхав при цьому 52 км
Далі проста математика
80%(ємність комірок від 4.05 до 3.5) *56 комірок *0.14 Квт*год/52 км=121вт*год на 1км

Внаслідок того що і при заряді і при розряді на комірках розбіжність в 0.05В - от і виходить що точність розрахунку може плавати..
Але враховуючи повідомлення Stalker_W - результати моїх математичних вивертів потрапляють в діапазон його реальних експериментів.

Автор:  DeLike [ 29 лип 2019, 12:31 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Как по мне так уж лучше замерять расход тогда из розетки (ваттметр 220В АС дешевый) и учитывать КПД зарядки...

С уважением,

Александр.

Автор:  budivelnik [ 29 лип 2019, 13:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Мене не цікавить точність в Квт годинах....
Мене більше цікавить
- як далеко я заїду на повному заряді на конкретному авто з конкретною батареєю....
А розхід в Квт*годинах мене цікавить виключно для порівняння з іншими , щоб для себе ставити завдання куди дивитись....
Є три орієнтири
Vpa_________ 9.5Квт*год на 100 км на Єві5
Хтось на Зое_ 10.7 Квт*год на 100 км
Stalker_W____12.5 Квт*год на 100 км на Єві4

ПС
Побачив проблемку...
Якщо крокодили тестера поставити на кузов і на високовольтну - показує до 20Вольт ,але якщо тримати то показник постійно зменшується і падає практично до нуля
З чим це може бути повязане?

Автор:  landswellsong [ 29 лип 2019, 13:50 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Цитата:
Хтось на Зое

Я не думаю що це дуже змістовна метрика, оскільки ККД електродвигуна дуже високий, то витрати на 100 км і відповідно пробіг дуже сильно відрізняються від умов, набагато більше ніж для ДВЗ. У мене дощ запросто дає +10% чи навіть +20% до розходу, а ще вага, рельєф, температура, шини тощо. Якщо «мірятись» то це принаймі треба якісь стандартизовані умови.

Автор:  budivelnik [ 29 лип 2019, 13:59 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Я не міряюсь...
Я просто ставлю орієнтири для себе.
Тим більше що ми не на змаганнях по економічності руху.
А от ККД двигуна+батареї+зарядного , чи шини , чи вплив рекуперації - підлягають нашим покращенням-тому якщо хтось добився в повсякденному житті на Зое 10.7 Квт*години - то чому на легшій і менш швидкісній Єві не спробувати добитись 10Квт*годин.
Вийде - добре
Не вийде - витрачу ще 800 доларів , докуплю 28 янус від Григорія і доведу пробіг від заряду до 100 км :)
Більше для Єви-навряд чи потрібно - це явно міська машинка в якій знаходитись довше ніж годину-не приємно.

Автор:  DeLike [ 29 лип 2019, 16:07 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

budivelnik писав(ла):
Мене не цікавить точність в Квт годинах....
Мене більше цікавить
- як далеко я заїду на повному заряді на конкретному авто з конкретною батареєю....
А розхід в Квт*годинах мене цікавить виключно для порівняння з іншими , щоб для себе ставити завдання куди дивитись....

Так не исключайте тогда эту взаимосвязь ;)

Нужно знать энергоемкость батареи, расход ЭМ, что бы знать как далеко Вы доедете на полном заряде.
Например на тесла модулях мне легко было следить за уровнем заряда (до выхода Checkelec v3.0) по напряжение ВВБ, т.к. у этой химии график разряда почти линейный, сейчас просто настроил правильную емкость для показания на приборах и вопрос исчерпан, а вот временно на лифовских консервах в кенге у меня проблема. Родные приборы показывают лишь первые 100Ач и когда стрелка уровня заряда на 0%, то в батарее еще около 80Ач, а график разряда у этой химии далеко не линейный((((
Ориентируюсь лишь на то:
1. Сколько км уже проехал (после зарядки всегда обнуляю);
2. Какой расход на 100км/ч после обнуления.

И если у меня после 100км стрелка давно на 0%, но расход после обнуления показывает 14кВтч/100км, то я понимаю что потратил 14кВтч из 22кВтч, т.к. один раз разрядил машину с расходом 20кВтч/100км проехав 110км, т.е. потратив ~22кВтч из ВВБ.

Успехов и удачи Вам, не мучайте себя и свою голову ;)

С уважением,

Александр.

Автор:  Stalker_W [ 29 лип 2019, 22:52 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

budivelnik писав(ла):
Побачив проблемку...
Якщо крокодили тестера поставити на кузов і на високовольтну - показує до 20Вольт ,але якщо тримати то показник постійно зменшується і падає практично до нуля
Это не проблема, а всё очень хорошо: у вас нет пробоя высоковольтной части на кузов. Попробуйте тоже самое от разных полярностей высоковольтной. Результат должен быть одинаков.
P.S. А вообще не балуйтесь так с высоковольтной. Я же видел по Еве-5, что вы ещё не совсем правильный электрик.

Автор:  budivelnik [ 21 трав 2022, 17:29 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

В звязку з продажем Пежо2008е ( хочу перейти на Фольксваген ІД4) , прийнято рішення повернути Єву -4 ..., яка за цей час була покращена одним з форумчан до нормального технічного стану, особливо в царині високовольтної батареї...
В понеділок будуть перші фотки....

Автор:  budivelnik [ 03 черв 2022, 18:29 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Перша тисяча на новій/старій Єві4 - є...
Трошки не зручні сідушки
Трошки не правильно вирішенно питання розміщення зарядного і автомата зарядного ( треба відкривати/закривати багажник, кожен раз коли хочеш почати/закінчити зарядку)

Автор:  budivelnik [ 06 черв 2022, 11:19 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Як перевірити не розряжаючи в ноль батарею - яка її реальна ємність
Суть виникнувшого питання в наступному
Конфігурація 3P28S 50А*год януса = 28*3,7В*3*50Агод=15,5Квт годин
Розхід по встроєному амперметру колихається в районі 12-14 Квт год на 100 км
Але в реалі батарейка гарантовано тримає пробіг в 60-70 км...
хоча мала б тримати від 100% до 20%(від 4,16 до 3,6В на комірку= 80 км різниця в 15-30% ...це дуже суттєво.

Автор:  Dream Tractor [ 06 черв 2022, 14:54 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Єва4 , запуск+експлуатація

Щось дійсно малувато. LEV50 має такі напруги (при розрядці дуже малим струмом, менше 0.1С)
4.10 100%
4.00 76%
3.90 55%
3.80 31%
3.62 12%
3.48 6%
3.00 0%

А є чим подивитись напруги на всіх комірках коли умовно 3.6в?

Сторінка 5 із 6 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/