Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Nissan Leaf
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=982
Сторінка 11 із 23

Автор:  radiba333 [ 21 лист 2017, 14:10 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Nissan Leaf

мак писав(ла):
Снаружи стало "как все", может это комуто и лучше, а внутри панель приборов отстой, было лучше, эти круги-стрелочки, прошлый век...


Механічний стрілочний спідометр в електромобілі 2017 року. :wallbash: :doh:

На рахунок установки 30kWh батареї на старі моделі Nissan Leaf. Найпростіший спосіб - поставити BMS від батареї 2013 року в батарею 2016 року, потім батарею 2016 року (з старою BMS) поставити в Nissan Leaf 2013 року. Або перекинути консерви від батареї 2016 в батарею 2013 року. Консерви 2016 року аналогічні по розмірах, тільки обєднані по 2 шт. разом. Батарея і косерви Nissan Leaf 2018 року дуже схожі на 2016 рік, тому можливо батарею 40kWh можа буде поставити в Nissan Leaf 2013 року.

Додаткові файли:
nissan-leaf-2018-40kwh-interior-hevcars-08.jpg
nissan-leaf-2018-40kwh-interior-hevcars-08.jpg [ 67.31 КБ | Переглядів: 7443 ]

Автор:  dimademch2012 [ 21 лист 2017, 15:24 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Nissan Leaf

radiba333 писав(ла):
Механічний стрілочний спідометр в електромобілі 2017 року. :wallbash: :doh:

Кто Вам сказал что он механический? видели тросик? а то что он стрелочный - не факт что плохо. В самолетах важные приборы именно стрелочные. В гоночных авто самый важный прибор - тахометр - стрелочный. Может в Вашей реальности по-другому....
radiba333 писав(ла):
. Або перекинути консерви від батареї 2016 в батарею 2013 року...

это ребята уже реализовали - см. видео выше.
имелось ввиду, можно ли поставить 30кВтч, а затем и 40кВтч в авто 2011-2012г.в.?

Автор:  Лев [ 21 лист 2017, 15:27 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Nissan Leaf

та неееее,стрелочные приборы самые информативные!

Автор:  radiba333 [ 21 лист 2017, 15:35 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Nissan Leaf

Коли я говорив про механічний, я мав на увазі з механічною стрілкою, а не тросиком. Деякі виробники автомобілів малюють стрілку на екрані. А чому це погано - бо зараз всі виробники, навіть бензинових автомобілів, стараються відходити від механічних стрілок. Тим більше, в Nissan Leaf 2011-2017 спідометр з цифровим табло, для Nissan це крок назад.

На рахунок перестановки батареї на відео вище. Вони спочатку поставили цілу батарею 2016 року в Leaf 2013 року, а коли появились помилки, переставили ще й блок VCM з 2016 на 2013 рік. Можна було зробити простіше, без перестановки блоку VCM.

Автор:  Лев [ 21 лист 2017, 15:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Nissan Leaf

нарисованная стрелка.она и есть нарисованная)темболее если посмотреть с точки зрения технологичности,то стрелку на шаговом моторе сделать сложнее,да и во всех нормальных машинах стрелки настоящие,каен тот даже ключем заводится,ни каких кнопок ....должно же в современном мире быть хоть что=то настоящее))))

Автор:  radiba333 [ 21 лист 2017, 15:58 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Nissan Leaf

dimademch2012 писав(ла):
имелось ввиду, можно ли поставить 30кВтч, а затем и 40кВтч в авто 2011-2012г.в.?


Корпус батареї, кріплення самої батареї, кріплення консерв і розєми 2011 року відрізняються від 2013 року. Тому батарею 2013 - 2017 року поставити в Leaf 2011 року не можлививо. Можна перекинути самі консерви в батарею 2011 року, можливо потрібно буде допилювати напильником.

Автор:  DeLike [ 22 лист 2017, 16:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Nissan Leaf





С уважением,

Александр.

Автор:  dimademch2012 [ 28 груд 2017, 09:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Nissan Leaf

Фирма Nissan объявила, что каждый покупатель электромобиля Leaf нового поколения при желании получит на крышу своего коттеджа солнечную электростанцию, в том числе фотоэлектрические панели, преобразователи тока и прочие элементы, необходимые для подключения батарей к домашней сети.
Зображення

Автор:  Stalker_W [ 28 груд 2017, 09:47 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Nissan Leaf

"Получит" за какие деньги?

Автор:  dimademch2012 [ 28 груд 2017, 09:50 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Nissan Leaf

Stalker_W писав(ла):
"Получит" за какие деньги?

бесплатно. но это только в одном регионе Японии.

"Всё, что нужно новоиспечённому обладателю электрокара, — подписать контракт Jibun Denryoku («персональное электричество») с фирмой Ecosystem Japan, партнёром Ниссана в этом начинании. По договору владелец машины заряжает её от «домашней» солнечной энергии, оплачивая стоимость электричества по низким тарифам в рамках плана Daytime Assist. Взамен бесплатно выдаётся персональная электростанция. Более того, компания Ecosystem Japan обязуется за свой счёт проводить техническое обслуживание этой системы в течение срока контракта. А рассчитан он на 20 лет, по истечении которых солнечная электростанция переходит в собственность хозяина дома."

Автор:  budivelnik [ 28 груд 2017, 10:45 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Nissan Leaf

Якщо два різних виробника роблять приблизно одне і теж - значить варто цей почин прийняти до уваги і пристально розкласти по кісточкам
Отже
Маск - будує завод по випуску фотоелементів інтегрованих в черепицю
Нісан - пропонує покупцям практично те саме

Таким чином оба виробники створюють інфраструктуру для утилізації батарей втративших більше ніж ??? 10-30% ємності , при чому автоматично покращуючи енергоавтономність.
Простий розрахунок
Я на свої 140 м2 житла споживаю 300 КВт*годин/місяць , світловий день 8 годин ,
300/30днів/8 годин=1,5 *коефц запасу нехай 2= 3 Квт елктромодулів
300/30 днів * коефц запасу 2=20 Квт*годин енергії
Як бачимо стандартний блок Ліфа- в принципі є достатнім.

Автор:  Лев [ 28 груд 2017, 14:27 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Nissan Leaf

наша ошибка в том,что мы изначально начинаем считать деньги....
охотно поверю что японцы будут раздавать своим панели и прочую хрень для получения электричества...страна у них маленькая,ископаемых нет вообще,а народу живет на 20мл меньше чем в России...всех нужно обеспечить и электроэнергией в том числе...выход нормальный ...иначе смысл от всех супер новых батарей.если их не чем заряжать....

Автор:  budivelnik [ 28 груд 2017, 15:11 ]
Заголовок повідомлення: 

Лев писав(ла):
наша ошибка в том,что мы изначально начинаем считать деньги....
охотно поверю что японцы будут раздавать своим панели и прочую хрень для получения электричества...страна у них маленькая,ископаемых нет вообще,а народу живет на 20мл меньше чем в России...всех нужно обеспечить и электроэнергией в том числе...выход нормальный ...иначе смысл от всех супер новых батарей.если их не чем заряжать....
На мій погляд - питання якраз не в тому яким приладом батареї заряджати....
Як на мене - головніше автономність кожної окремої сімї.
Ми з кожним днем все більше і більше залежимо від електроенергії , у нас практично всі прилади залежать від наявності електрики в мережі , такий банальний приклад як
газовий двохконтурний(опалення/гаряча вода) котел - не буде працювати без електрики , а значить якщо сніг обірвав дроти за 50 км від Вашого дому- навіть при наявності газу і котла - Ви будете сидіти в холоді і без гарячої води....
Для Японії з її частими землетрусами це суттєво
+ як не дивно , але чим потужніший промисловий генератор - тим дешевша одиниця виготовленої ним енергії і тим дорожча вартість передачі цієї енергії (адже одна потужна енергогенеруюча станція ) знаходиться в середньому на відстані в сотні км від споживачів ( а це трансформатори+лінії+втрати... )
Тому на порядок дорожча в генерації енергія фотопанелей - для держави може виявитись навіть дешевшою з урахуванням всіх параметрів.

Автор:  Вадим [ 17 лют 2018, 23:26 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Nissan Leaf

Leafрестайлингованый



Автор:  dimademch2012 [ 01 бер 2018, 21:02 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Nissan Leaf

40-кВтный лиф уже в Росcии.
Тест на пробег на морозе -30
p.s. по информации оттуда, 60-кВтная версия планируется уже с жидкостным охлаждением



Сторінка 11 із 23 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/