Поточний час: 19 квіт 2024, 10:23

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 58 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Акумулятор на мотоцикл
#34997Повідомлення 17 квіт 2017, 14:11 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Киевская обл. г.Ирпень
Дякував (ла) 1 Подякували 78
Мій електротранспорт: Воплощаю
Хочу електротранспорт: с вечным и очень мощным движко
Stalker_W писав(ла):
Можно подключить 4шт последовательно и контролировать вручную.
Или поставить БМС от э-вела. Буш в разделе продаж тут на форуме такие продаёт.
Если сами будете следить, чтоб не разрядить аккумулятор в ноль, то достаточно балансиров. Например, такие как у Солода в Саксе.


То что их нужно подключать (4шт) последовательно или 8шт -4 пары параллельно соединённых тоже последовательно я знаю)))
Я незнаю и непонимаю как и какой балансир подключать, с этим у меня сложность, если нетяжело - ткните где купить балансиры у форумчан, и там же я расспрошу про схему подключения)
я думаю что наверно доберу ешь 4шт, получу 30ач ёмкость и удвою ток разряда)
Ещё вопрос - а не жахнет ли моя суперБатарея зарядку на мотике? У такой батареи и ток зарядки существенно больше будет чем у кислотной 14ти амперной? и как с этим бороться?
Да, и может сразу подскажите где таких же ещё 4шт купить, что бы в наличии были)

_________________
вижу цэль-не вижу препятствий!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Акумулятор на мотоцикл
#34999Повідомлення 17 квіт 2017, 14:18 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Киевская обл. г.Ирпень
Дякував (ла) 1 Подякували 78
Мій електротранспорт: Воплощаю
Хочу електротранспорт: с вечным и очень мощным движко
com писав(ла):
Послідовно підключати. + одного елемента з - іншого.
На мотоциклі є генератор? Він має заряджати.
Треба вольтметр або мультитестер для контролю напруги.

Можливо треба зарядний пристрій. BMS - також, можливо.

Знайшов обговорення
https://moto.kiev.ua/forum/?trid=tuning ... how=unread
Там, в кінці пишуть, що акумулятор згорів.


Поэтому здесь и спрашиваю, потому что не всё так просто) а то что последовательно и +к- я знаю)

_________________
вижу цэль-не вижу препятствий!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Акумулятор на мотоцикл
#35000Повідомлення 17 квіт 2017, 14:35 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Про БМС - не підкажу, не знаю.

Є ризикований варіант. Ще погано уявляю роботу систем мотоцикла. Але спробую.
Поставити вольтметр для контролю напруги.
Акумулятор підключати за допомогою потужного автомата або контактора (що витримує максимальний струм). Для запуску мотоцикла та підзарядки до якоїсь межі (на вольтметрі). Потім - відключати. Якщо забути (всяке буває) - буде перезаряд, нагрів, можлива пожежа.

Недолік. При аварії з виключеним акумулятором не буде працювати освітлення. Тому для цього можна використовувати ще один акумулятор, можна напівдохлий. Свинцевий або лужний.

БМС треба 4s на літій-залізо-фосфат.
В гуглі шукати.
Наприклад
http://matrix-dc.prom.ua/p349869571-bms-seriya-12v.html


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Акумулятор на мотоцикл
#35005Повідомлення 17 квіт 2017, 17:01 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина.Запорожье
Дякував (ла) 91 Подякували 0
Мій електротранспорт: только Q100 хвз-спорт зелёный рубин
Хочу електротранспорт: хотеть не вредно , но всё же ЗаЗ-968м-электро
День добрый ! если есть время то почитай на электротранспорт.ру тему Лиферная батарея в качестве стартёрной..
без бмс с(балансировкой необойтись , ковсему нужен всёж будет буферный свинцовый акк. )
Темой интересуюсь как помощник свинцовому для авто но воз и ныне там..


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Акумулятор на мотоцикл
#35006Повідомлення 17 квіт 2017, 17:07 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
От ця тема
http://electrotransport.ru/ussr/index.p ... 9.0#topmsg


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Акумулятор на мотоцикл
#35013Повідомлення 17 квіт 2017, 20:20 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Протиріччя.

БМС обмежує, принаймні, має обмежувати стартерний струм. А чи потрібна така функція?
Можливо потрібна. Для захисту від короткого замикання, наприклад.

При досягненні акумулятором повного заряду що робить БМС? Відключає акумулятор від бортової мережі? Автоматично? Чи що відбувається?
Мається на увазі - під час руху мотоцикла.

Тобто потрібні алгоритми роботи акумулятора та БМС або іншого пристрою захисту акумулятора в різних режимах. Робочих та аварійних. Потім розробка пристрою захисту чи БМС. Потім тестування. Виготовлення та комерційний продаж. Або шукати, купляти готові пристрої.


Востаннє редагувалось com 17 квіт 2017, 20:22, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35015Повідомлення 17 квіт 2017, 20:54 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1007
Мій електротранспорт: >
Объеденил две темы старттопика с разными названиями но практически одинаковым вопросом и содержанием, названия объеденил без правок. В темах идет обсуждение одного и того же по второму кругу.
Позволил себе это несмотря на то что это раздел как бы вне моей юрисдикции, но все же про мотоцикл, т.е. все же вроде мое, поскольку я модератор раздела легкого электротранспорта.
Ну и потренировался заодно. Да простят меня админы

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35017Повідомлення 17 квіт 2017, 21:02 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
От знайшов тему дотичну
http://forum.easyelectronics.ru/viewtop ... 0&t=29663#

Суть така. Після запуску мотоцикла якійсь пристрій має контролювати та регулювати роботу генератора.
При досягненні заданої високої напруги - зменшувати напругу генератора або взагалі відключати.
При досягненні заданої низької напруги - включати генератор та регулювати напругу.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35019Повідомлення 17 квіт 2017, 21:47 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Киевская обл. г.Ирпень
Дякував (ла) 1 Подякували 78
Мій електротранспорт: Воплощаю
Хочу електротранспорт: с вечным и очень мощным движко
Объясню почему второй раз задал один и тот же вопрос - потому что в прошлом году когда работала старая тема из ответов я понял что ставить надо неизвестно какой контролер зарядки и неизвестно как заряжать акум который может загорется.
Пошол и купил опять кислотный, откатался сезон, зимой акум опять в теплый гараж, заряжал несколько раз за зиму, вот весна, поставил на мот а он еле еле крутит, и я понимаю что опять придется покупать кислотное гавно.
А на полке стоит красивый новый акум, вот и спросил, вдруг за год что то поменялось и всё таки строители электромобилей и конструкторы электро-велосипедов и мотоциклов смогут мне помочь в решении простейшей задачи - как сделать надёжный, емкий (25-40ач) акум состоящий из 4-8 отдельных батареек который я соединю между собой супертолстым кабелем и разнесу по мотоциклу для того что бы освободить место от штатного акума для другого оборудовани.
Неужели нерешаемая задача?
Если бесплатно неинтересно помочь, так я готов заплатить за работу или консультацию деньги, ведь не сложно написать в личку что на бдсемы или как их там надо сто ка то долларов, за работу стокато, и все дела, или вот номер приватовской карты, перевиди сюда стока то денег и я тебе отправлю телефоны продавцов где ты купиш такое то оборудование и собери это по такой схеме и соедини такими провадами.
Вот это конкретика и действительно помощ.
Повторюсь, я точно знаю что если у меня такая батарея будет иметь емкость в 25-40ач, отходит сезон и на следущий год опять также будет работать, и приэтом останется свободным штатное место под акум то минимум 100 таких батарей купят тока мои знакомые и друзья, и пофиг если эта батарея будет стоить 200-300 баксов.
Люди покупают моты по 40-60т.уе, ставят туда музыку за 5-15т.уе, выезжают такие красивые, ставят мот на набережной, включают музон, мутят телачек, и потом когда с этой самой телочкой уже надо ехать кататься.... они ка лохи толкают мотики или ловят таксистов что бы прикурить.
И это я наблюдаю постоянно! ПОСТОЯННО!
Просьба - пожалуйста! помогите! ели есть какие то другие батареи которые нужно купить и они лучше подойдут для решения данной задачи -я куплю! БСемки куплю! провода куплю! работу оплачу! по мо ги те! ПЛИЗ!

_________________
вижу цэль-не вижу препятствий!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35020Повідомлення 17 квіт 2017, 22:17 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Киевская обл. г.Ирпень
Дякував (ла) 1 Подякували 78
Мій електротранспорт: Воплощаю
Хочу електротранспорт: с вечным и очень мощным движко
com писав(ла):
От знайшов тему дотичну
http://forum.easyelectronics.ru/viewtop ... 0&t=29663#

Суть така. Після запуску мотоцикла якійсь пристрій має контролювати та регулювати роботу генератора.
При досягненні заданої високої напруги - зменшувати напругу генератора або взагалі відключати.
При досягненні заданої низької напруги - включати генератор та регулювати напругу.


Прочитал. И что делать? идти покупать опять кислотный?..... Блин, неужели нерешаемая задача?
.....

_________________
вижу цэль-не вижу препятствий!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35022Повідомлення 17 квіт 2017, 23:01 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Потрібна BMS на 4 елемента/акумулятора ваших літійзалізофосфатних.
Яка забезпечить необхідний струм запуску мотоцикла. +балансування та захист.
Пошук та вибір такої BMS - одна з задач, проблем. Є успішний досвід роботи такої БМС на мотоциклі?

Потім потрібно буде підключити, потестувати. Або ставити таку БМС, яку вже протестовано з такою ж батареєю та мотоциклом. Чи вистачить 4 елементи акумулятора чи ні - це по результатам тестувань.

Якщо ваш теперішній свинцевий акумулятор працює, то можна обережно спробувати використовувати обидва акумулятора паралельно. Принаймні для роботи стартера. Потім хедвей можна відключити до наступного старту або не відключати. Якщо буде БМС.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35025Повідомлення 18 квіт 2017, 06:45 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 140 Подякували 133
Мій електротранспорт: Безлошадный
Хочу електротранспорт: Наш отечественный электромобиль!!!
Обратите внимание на эту тему http://electricmobile.org.ua/forum/view ... =20&t=1787.
БМС от Романтика она как раз позволяет контролировать 4 ячейки.

_________________
http://controllers.emkit.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35046Повідомлення 18 квіт 2017, 15:03 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Вже багато всього порадили.
От ще тут почитайте.
http://electrotransport.ru/ussr/index.php?topic=31354.0


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35051Повідомлення 18 квіт 2017, 17:00 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Ще така думка.
Знову залишаємо старий (або новий) свинцевий акумулятор на мотоциклі.

БМС можна взяти/купити на слабий струм. Тільки для підзарядки акумуляторів літійзалізофосфатних (ЛЗФ) від бортової мережі або від гаражного блока живлення. Для уникнення перезаряду. Чим більший струм БМС, тим вона дорожче. І немає гарантії, що саме ця БМС підійде.

Для запуску мотоцикла ЛЗФ АКБ підключається до бортової мережі паралельно свинцевому акумулятору напряму, в обхід БМС. Після запуску - відключаться. Підключається знову через БМС для підзарядки від бортової мережі.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35054Повідомлення 18 квіт 2017, 19:48 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Киевская обл. г.Ирпень
Дякував (ла) 1 Подякували 78
Мій електротранспорт: Воплощаю
Хочу електротранспорт: с вечным и очень мощным движко
написал романтику, жду ответа, я так понял что эти хедвеи любят загорайся? а может от греха подальше купить те что исключают такую опасность?
И ещё, - получается мне нужно при запуске подключать акум к штатным проводам мотоцикла на прямую а при зарядке через BSM?

_________________
вижу цэль-не вижу препятствий!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 58 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 8


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group