-=TRO=- писав(ла):
можу сказати лише що симулятор в вашій голові поламаний, а тим що в компьютері ви або не вмієте користуватися, або не хочете. Тему мабудь також не читали, бо в ній є посилання на реальні експерименти.
1 Хамити я вмію на порядок краще від вас..
2 Я не айтішнік, не симуляторщик і не фізик...
Але
Як інженер-будівельник маю базові зняння вищої освіти по
електротехніці( в тому числі і великі напруги/струми)
хімії - в тому числі процеси в часі(наприклад тужавіння бетону)
фізики в тому числі що таке дельтаT
3Так от
Якби Ви запрограмували данні симулятора коректно ..а саме
Подивилися як змінюється протікання струму і зміна опору в проміжки часу наприклад 1 мміллісекунда в двох елементах з однаковою хімією( від хімії залежить верхня і нижня напруги) , але різними ємностями - то змогли б побачити
Від опору ( а двигун це опір) залежить напруга на елементі.
Тобто саме опір двигуна є причиною зміни напруги на елементі
А зміна напруги на елементі - є причиною зміни струму в цьому ж елементі.
Так як на обох елементах різної ємності ОДНОЧАСНО змінюється напруга...то ОДНОЧАСНО в елементах змінюється струм( при чому в кожному елементі по своєму, але так щоб це відповідало напрузі яка є причиною цих змін)
Те що показує у Вас симулятор - це перетікання струмів у випадку навантаження заряд/розряд з періодичністю в кілогерци...
Але в автомобілі все трошки по іншому
На протязі секунди-десяти...ви збільшуєте опір( зменшуєте струм= тормозите,)..а потім на протязі 5-50 секунд Ви розганяєтесь(зменшуєте опір - збільшуєте струм)
Для вас це мікромить..
Для хімічного елемента - мільон елементарних операцій..де напруга - причина всіх операцій в кожному з елементів.
Спробуйте зрозуміти написане,перед тим як вирішите похамити....