Поточний час: 28 бер 2024, 19:14

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 2 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Натрій-нікель-хлоридні батареї ZEBRA
#22Повідомлення 15 бер 2010, 13:06 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 32 Подякували 233
Мій електротранспорт: Славута
Технологія розроблена у 1985 році, і на даний час все ще є однією із найбільш перспективних для електротранспорта,
незважаючи на нові досягнення технологій, базованих на літії.
Відомі багато випадків застосування їх в Європейському союзі.

Її переваги:
* висока запасена питома енергія коло 120 Вт-годин/кг;
* висока кількість циклів перезарядки, не менше 1500;
* нечутливість до глибоких розрядок, та до перезаряду, перетриває навіть короткі замикання (!) без пошкодження;
* абсолютна нетоксичність, абсолютна вибухобезпека, висока механічна та електрична надійність;
* невисока базова вартість сировини та її доступність по цілому світі;
* найбільш екологічно безпечна технологія зі всіх промислово освоєних;
* проста і вигідна утилізація після закінчення ресурса.

Її недоліки:
* робота при високій внутрішній температурі, 270-350 град., звідси постійні втрати енергії коло 100Вт на підігрів електроліта;
* відсутність конкурентних виробництв - зараз лише одне підприємство серійно випускає ці батареї;
* відносно невисока питома потужність вихода, 170-180 Вт/кг.

Зовнішній вигляд серійної батареї Z5 виробництва компанії MES-DEA (Швайцарія):
Додаткові файли:
5-zebra-battery.jpg
5-zebra-battery.jpg [ 44.61 КБ | Переглядів: 2974 ]



Її специфікація від виробника

Специфікація модельного ряду батарей

ще лінки на зовнішні джерела із докладними описами конструкції, технології та прикладів застосувань батарей ZEBRA:

http://www.cebi.com/content/index_html?a=8&b=151&c=208

http://www.ika.rwth-aachen.de/forschung ... /index.php

http://www.euromatic.no/ZEBRA_Aug17.pdf

http://www.rolls-royce.com/marine/downl ... a_fact.pdf


Маємо відповідь стосовно ціни на вищезазначені АКБ:

"we are pleased to offer the ZEBRA batteries for Your projects:
1 Scope of delivery and prices
Pos. ID No Subject Units/year EUR/unit

1 30x00129.02 Battery Z5-278-ML3X-76 with BMI 10 12’826,00*
2 30x00129.02 Battery Z5-278-ML3X-76 with BMI 100 11’872,00*
..................................."

Від себе можемо зазначити, що пропозиція ціни , отримана нами від виробника, виявилася... неоднозначною.
Ми схильні розглядати вказану ціну як спекулятивну, оскільки у власному аналізі виробника (див. лінки вище) зазначена набагато нижча собівартість.
Тому будемо вести подальше листування з ціллю зниження вказаної ціни.

_________________
Дорога покорится идущему


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Натрій-нікель-хлоридні батареї ZEBRA
#26494Повідомлення 30 серп 2016, 15:23 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 32 Подякували 233
Мій електротранспорт: Славута
Нынче технология называется FIAMM SoNick.

Небольшой обзор по данной батарее:
Додаткові файли:
Electrilabs - Sodium Nickel batteries.pdf [3.53 МБ]
Завантажень: 1615

_________________
Дорога покорится идущему


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 2 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 17


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group