Поточний час: 28 квіт 2024, 02:24

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 308 ]  На сторінку Пред.  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#64639Повідомлення 26 серп 2018, 23:13 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Файне місто
Дякував (ла) 28 Подякували 30
Мій електротранспорт: Eleek(Ekross)72V QS 3000W V3T4 Kelly7218S -------- Bafang cst 48V 500w (26) 11T
кажуть тут є майстер по славянці, хочу спитати, а що немає моторів-словянок на 100 ват чи там 250-350? якщо мотати такий "малопотужний" то і часу менше треба, ніби то якось так... :?
і взагалі в чому там сікрєт? накат+потужність, порівняно з аналогічними братами прямого ходу і редукторами?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#64652Повідомлення 27 серп 2018, 08:26 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Менше , ніж на 500 Вт ми не робили .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: И снова мотор-колесо
#64718Повідомлення 27 серп 2018, 23:50 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Файне місто
Дякував (ла) 28 Подякували 30
Мій електротранспорт: Eleek(Ekross)72V QS 3000W V3T4 Kelly7218S -------- Bafang cst 48V 500w (26) 11T
та ви мене неправильно зрозуміли =) я не пропагую того хлопа, я сам хочу розібратися шо то за мотор і чого він так працює, а якщо би звєзда-ьріугольнік файно в моторах на вело,мото,мошино - транспортах показувала себе то це файна можливість занятися виробництвом їх в кустарних условіях, в гаражі на коліні =)

"і да будуть люди їздити на безпроводному елєктрічстві" - як казав дідо Тесла


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#64719Повідомлення 27 серп 2018, 23:54 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Файне місто
Дякував (ла) 28 Подякували 30
Мій електротранспорт: Eleek(Ekross)72V QS 3000W V3T4 Kelly7218S -------- Bafang cst 48V 500w (26) 11T
раз ви розумієтеся на них то цікавить ще одне питання:
як би себе поводив такий моторчик 250-350 ватний для роверка чи електро скутерка легенького, щоб їхдити собі на базар, в село або по місту.
чи то би був файний електротранспорт на такому моторчику?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#64727Повідомлення 28 серп 2018, 07:24 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
faynuy, мой вам совет, сначала определитесь чем вы этот асинхронник крутить будете (контроллер).
Когда поймете, что бюджетных решений не существует, думаю вашего интузиазма сильно поубавится.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#64950Повідомлення 30 серп 2018, 13:13 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Файне місто
Дякував (ла) 28 Подякували 30
Мій електротранспорт: Eleek(Ekross)72V QS 3000W V3T4 Kelly7218S -------- Bafang cst 48V 500w (26) 11T
а ви мені підкажіть чим його можна крутити, тоді я придумаю чи зможу таке зробити чи ні.
наскільки я знаю для них треба щось таке як регулятор оборотів асинхронгоно двигуна, що в принципі реальність а не фантастика


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#64952Повідомлення 30 серп 2018, 13:17 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Вам не говорят реально или нереально. Вам объясняют экономическую целесообразность покупки.

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#64983Повідомлення 30 серп 2018, 20:37 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Файне місто
Дякував (ла) 28 Подякували 30
Мій електротранспорт: Eleek(Ekross)72V QS 3000W V3T4 Kelly7218S -------- Bafang cst 48V 500w (26) 11T
ціна питання?
ви товариші конткретно говоріть - контроллер шоб зробити буде коштувати 100 баксів
мотор шоб намотати треба мідного проводу на 200 баксів ітд.
ви говорите загадками на які нема розгадок, а я люблю конкретику.
не думаю що для 100-500 ватного мотора будуть витрати непідйомні {zzz}
з повагою Вован =) {O_0}


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#64990Повідомлення 30 серп 2018, 21:15 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Вас наверное в гугле забанили? Или это такая лень у нынешней молодёжи, что даже в облом вбить в поиск " контроллер для асинхронника"?контролер наверное дешевле 500$ не найдёте.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: И снова мотор-колесо
#65299Повідомлення 05 вер 2018, 06:52 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Дякував (ла) 131 Подякували 208
Мій електротранспорт: Электра 2




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#65498Повідомлення 09 вер 2018, 03:01 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Файне місто
Дякував (ла) 28 Подякували 30
Мій електротранспорт: Eleek(Ekross)72V QS 3000W V3T4 Kelly7218S -------- Bafang cst 48V 500w (26) 11T
зрозуміло тепер. так як я і думав. мотор видає номінальні потужності в ширшому діапазоні, за рахунок того збільшується кпд і в тяговому і в швидкісному варіанті.
мінуосм тоді буде більша вага порівняно з редукторними чи прямопривідними.
а плюсом номінальна робота в ширшому діапазоні, порівняно з редукторами чи безредукторними моторами

звідси висновок:
використання славянки актуальне в міському транспорті такому як тролейбуси. це найкращий варіант.
можливо в інших галузях також, де потрібний такий ефект.
а для малого електротранспорту такого як вело чи мото, лишня вага мотор колеса ні до чого, оскільки знаючи оптимальний режим свого мотора потрібно в цьому режимі його використовувати і не морочити собі голови.
хоча хто хотів би заморочитися щоб мати чуть більший діапазон робочий з номінальним кпд, і кого не лякає збільшення ваги мотора в 2 рази, такої самої потужності як прямі чи редукторні, то можна шось і придумати :winken:
{O_0}


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#66520Повідомлення 25 вер 2018, 22:37 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина, Киев
Дякував (ла) 263 Подякували 127
Китайский движок со Славянкой и нормальной ценой

http://www.eastgem.net/da-90.html


Додаткові файли:
da-90-shaft-05.jpg
da-90-shaft-05.jpg [ 71.08 КБ | Переглядів: 5870 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#66522Повідомлення 26 вер 2018, 07:18 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 0 Подякували 4
AlexT писав(ла):
Китайский движок со Славянкой и нормальной ценой

http://www.eastgem.net/da-90.html


450$ за этот игрушечный мотор когда у нас на форуме за 350$ продают 15 кВт в номинале и 45 в пике...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#66543Повідомлення 26 вер 2018, 13:51 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
+ еще проблемы с доставкой оттуда сюда

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#69224Повідомлення 09 лист 2018, 15:25 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
Хотів би обговорити технологію Дуюнова - суміщена обмотка Слов'янка. Оснновний принцип - з'днання зірки і трикутника парельно. Переваги: зменшення пускових струмів, вищий ККД і cosF та ін. Основний сайт проекту - https://solargroup.pro.
Скажіть реально, хто мав справу з перемотаними двигунами і чи дійсно є покращення характеристик?
Можливо В'ячеслав М. та інші поділяться досвідом?

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 308 ]              На сторінку Пред.  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 113


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group