Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконалення https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=33&t=1715 |
Сторінка 1 із 1 |
Автор: | Володимир [ 11 лют 2017, 08:41 ] |
Заголовок повідомлення: | МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконалення |
В минулому 2016 році встановив на свій ровер "Козак Мамай" редукторне моторколесо МАС. Експлуатувати його розпочав для переміщення по місту подаючи на нього 72В.На контролері інфініоні 12 фет виставив 25А батарейного і 50А фазного струму. В такому режимі на протязі кількох місяців проїхав неповних 3000 км. У листопаді двигун почав при старті або при переїзді через дрібні перешкоди, видавати звук металевого брязкання . Прийнято рішення самостійно здійснити ремонт. |
Автор: | irde [ 11 лют 2017, 12:04 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален |
почти 2кратное превышение подводимой мощности ? а посмотреть на процесс ремонта интересно, если можно с фотками причины и ваш способ устранения. Насколько помню, на русском форуме много о нем писали. |
Автор: | Володимир [ 11 лют 2017, 20:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален |
Відкрутивши бічні кришки побачив ось таку картину Додаткові файли: Посипалась полімерна шайба ,з під якої повистрибували пружинки.Подальше розбирання виявило знищення обойми в котрій тримаються кульки, пружинки, "собачки" фривіла. Додаткові файли: Щоб зємником не пошкодити дроти котрі виходять з вісі двигуна ,для виймання фривіла ,виготовили перехідну втулку. Додаткові файли: Після демонтажу і розбирання хочу поділитись враженнями від побаченого. Вал на котрому стоять підшипники виявився на 0,2 мм меншим в діаметрі від необхідного розміру для запресовки підшипників. Жоден підшипник не тримався на валу. Вал оберався в внутрішніх обоймах підшипників. Тобто підшипники взагалі не працювали. Полімерні шестерні теж не тримались на валиках, а підшипники в шестенях мали люфт 4мм на сторону при коливаннях в сторону. Як взагалі все це проїхало майже 3000 км На форумах не знайшов способу вилікувати такий фривіл,всі купують і міняють на фривіл "старого взірця". Що буду робити: - зроблю новий вал (вал двигуна і три валики шестерень) - шестерні виточу з бронзи - заміню всі (китай) підшипники на європейські - ремонт фривіла або заміна на фривіл старого взірця - можливо зроблю продувку для охолодження |
Автор: | irde [ 11 лют 2017, 20:31 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален |
Мрак, однословно. А неравномерная выработка на валу и на валиках сильно заметна? и вообще она есть? Ведь усилия там , насколько я понимаю, косые. Может поэтому люфты такие ? |
Автор: | Володимир [ 12 лют 2017, 12:24 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален |
Виникла думка на місце "мертвого" фривіла поставити промислову обгонну муфту. У когось є інформація по надійності таких муфт? Додаткові файли:
|
Автор: | zloitapok [ 13 лют 2017, 11:09 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален |
А может вообще убрать обгонную муфту? На тяжелом байке без рекуперативного тормоза колодки стираются быстро. В условиях города, где часто приходится тормозить, общий пробег на одном заряде не должен сильно упасть. Кроме того отпадет необходимость в отдельном датчике скорости - контроллер сможет считать скорость при движении накатом. |
Автор: | Володимир [ 14 лют 2017, 21:35 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален |
irde писав(ла): Мрак, однословно. А неравномерная выработка на валу и на валиках сильно заметна? и вообще она есть? Ведь усилия там , насколько я понимаю, косые. Может поэтому люфты такие ? Так, там на валу дуже добре видно як вал обертався в підшипнику.Заниження в дві десятки. Додаткові файли: Вал буду реставрувати напиленням і подальшим шліфуванням. |
Автор: | Володимир [ 16 лют 2017, 21:18 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален |
Сьогодні повністю розібрав мотор.Дроти вийняти з валу неможливо, тому обрізав шматок кабелю. Додаткові файли: Центральний підшипник замінимо на SKF Додаткові файли: Вигляд редуктора після розборки Додаткові файли: шестерні.jpg [ 79.45 КБ | Переглядів: 6420 ] Виготовлення нових шестерень з бронзи вже на завершенні. На фото комплект китайський (сині шестерні,шайба товщ.0,5мм,китай підшипник) і верхній комплект "український" (шестерні бронза, шайба 1мм нержавійка, підшипник Timken) Додаткові файли: Також накреслили наш варіант обгонної муфти ( буде з металу) Додаткові файли: муфта.jpg [ 77.52 КБ | Переглядів: 6419 ] |
Автор: | tank6661 [ 17 лют 2017, 13:13 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален |
Как раз шестерням там ничего и не грозит,они надежные.А бронзовые будут сильно греметь. |
Автор: | Володимир [ 17 лют 2017, 21:42 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален |
Ось насверлив отворів, три підуть під заклепки, інші зробив для облегчення. Додаткові файли: Їх до речі можна зробити більшого діаметру. Але тут постало питання: як впливає облегчення шестерень на роботу редуктора? Хтосьу цьому має інформацію? |
Автор: | Stalker_W [ 08 бер 2017, 20:27 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален |
Вроде как никак. Если сильно облегчит, то просто сломается. Теоретически можно попасть в камертонный эффект. Ваши колёса не передают крутящий момент от оси, так что могут облегчены до уровня велосипедного колеса. Ну и можно это всё точно посчитать вот в этой (или подобной) программке |
Автор: | Володимир [ 22 квіт 2017, 23:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален |
Шестерні з бронзи готові. Додаткові файли: Полімерний сепаратор щеплення теж був пошкоджений , тому ми виготовили новий .Здається я єдиний хто це зробив в металі. Додаткові файли:
|
Автор: | Wurger [ 24 квіт 2017, 10:03 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален |
Так вы стало быть скоро можете при желании предоставлять конвейерные услуги по апгрейду редукторных мотор-колес до "неубиваемого" состояния? |
Автор: | Володимир [ 24 квіт 2017, 19:11 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален |
Ось так виглядає відреставрований вал після напилення та шліфування Додаткові файли:
|
Сторінка 1 із 1 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |