Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконалення
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=33&t=1715
Сторінка 1 із 1

Автор:  Володимир [ 11 лют 2017, 08:41 ]
Заголовок повідомлення:  МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконалення

В минулому 2016 році встановив на свій ровер "Козак Мамай" редукторне моторколесо МАС. Експлуатувати його розпочав для переміщення по місту подаючи на нього 72В.На контролері інфініоні 12 фет виставив 25А батарейного і 50А фазного струму.
В такому режимі на протязі кількох місяців проїхав неповних 3000 км. У листопаді двигун почав при старті або при переїзді через дрібні перешкоди, видавати звук металевого брязкання .
Прийнято рішення самостійно здійснити ремонт.

Автор:  irde [ 11 лют 2017, 12:04 ]
Заголовок повідомлення:  Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален

почти 2кратное превышение подводимой мощности ?
а посмотреть на процесс ремонта интересно, если можно с фотками причины и ваш способ устранения.
Насколько помню, на русском форуме много о нем писали.

Автор:  Володимир [ 11 лют 2017, 20:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален

Відкрутивши бічні кришки побачив ось таку картину
Додаткові файли:
поломка мас.jpg
поломка мас.jpg [ 79.39 КБ | Переглядів: 6571 ]

Посипалась полімерна шайба ,з під якої повистрибували пружинки.Подальше розбирання виявило знищення обойми в котрій тримаються кульки, пружинки, "собачки" фривіла.
Додаткові файли:
IMG_20170211_185013.jpg
IMG_20170211_185013.jpg [ 130.73 КБ | Переглядів: 6571 ]

Щоб зємником не пошкодити дроти котрі виходять з вісі двигуна ,для виймання фривіла ,виготовили перехідну втулку.
Додаткові файли:
переходник.jpg
переходник.jpg [ 101.8 КБ | Переглядів: 6571 ]


Після демонтажу і розбирання хочу поділитись враженнями від побаченого.
Вал на котрому стоять підшипники виявився на 0,2 мм меншим в діаметрі від необхідного розміру для запресовки підшипників. Жоден підшипник не тримався на валу. Вал оберався в внутрішніх обоймах підшипників. Тобто підшипники взагалі не працювали.
Полімерні шестерні теж не тримались на валиках, а підшипники в шестенях мали люфт 4мм на сторону при коливаннях в сторону.
Як взагалі все це проїхало майже 3000 км :doh:
На форумах не знайшов способу вилікувати такий фривіл,всі купують і міняють на фривіл "старого взірця".
Що буду робити:
- зроблю новий вал (вал двигуна і три валики шестерень)
- шестерні виточу з бронзи
- заміню всі (китай) підшипники на європейські
- ремонт фривіла або заміна на фривіл старого взірця
- можливо зроблю продувку для охолодження

Автор:  irde [ 11 лют 2017, 20:31 ]
Заголовок повідомлення:  Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален

Мрак, однословно.
А неравномерная выработка на валу и на валиках сильно заметна?
и вообще она есть? Ведь усилия там , насколько я понимаю, косые.
Может поэтому люфты такие ?

Автор:  Володимир [ 12 лют 2017, 12:24 ]
Заголовок повідомлення:  Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален

Виникла думка на місце "мертвого" фривіла поставити промислову обгонну муфту. У когось є інформація по надійності таких муфт?

Додаткові файли:
обгонні муфти.jpg
обгонні муфти.jpg [ 109.35 КБ | Переглядів: 6537 ]

Автор:  zloitapok [ 13 лют 2017, 11:09 ]
Заголовок повідомлення:  Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален

А может вообще убрать обгонную муфту? На тяжелом байке без рекуперативного тормоза колодки стираются быстро. В условиях города, где часто приходится тормозить, общий пробег на одном заряде не должен сильно упасть. Кроме того отпадет необходимость в отдельном датчике скорости - контроллер сможет считать скорость при движении накатом.

Автор:  Володимир [ 14 лют 2017, 21:35 ]
Заголовок повідомлення:  Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален

irde писав(ла):
Мрак, однословно.
А неравномерная выработка на валу и на валиках сильно заметна?
и вообще она есть? Ведь усилия там , насколько я понимаю, косые.
Может поэтому люфты такие ?

Так, там на валу дуже добре видно як вал обертався в підшипнику.Заниження в дві десятки.
Додаткові файли:
IMG_20170214_100950.jpg
IMG_20170214_100950.jpg [ 92.23 КБ | Переглядів: 6463 ]

Вал буду реставрувати напиленням і подальшим шліфуванням.

Автор:  Володимир [ 16 лют 2017, 21:18 ]
Заголовок повідомлення:  Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален

Сьогодні повністю розібрав мотор.Дроти вийняти з валу неможливо, тому обрізав шматок кабелю.
Додаткові файли:
заміна (2).jpg
заміна (2).jpg [ 65.87 КБ | Переглядів: 6426 ]

Центральний підшипник замінимо на SKF
Додаткові файли:
заміна (1).jpg
заміна (1).jpg [ 79.6 КБ | Переглядів: 6426 ]

Вигляд редуктора після розборки
Додаткові файли:
шестерні.jpg
шестерні.jpg [ 79.45 КБ | Переглядів: 6420 ]


Виготовлення нових шестерень з бронзи вже на завершенні.
На фото комплект китайський (сині шестерні,шайба товщ.0,5мм,китай підшипник)
і верхній комплект "український" (шестерні бронза, шайба 1мм нержавійка, підшипник Timken)
Додаткові файли:
мої шестерні.jpg
мої шестерні.jpg [ 86.02 КБ | Переглядів: 6420 ]


Також накреслили наш варіант обгонної муфти ( буде з металу)
Додаткові файли:
муфта.jpg
муфта.jpg [ 77.52 КБ | Переглядів: 6419 ]

Автор:  tank6661 [ 17 лют 2017, 13:13 ]
Заголовок повідомлення:  Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален

Как раз шестерням там ничего и не грозит,они надежные.А бронзовые будут сильно греметь.

Автор:  Володимир [ 17 лют 2017, 21:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален

Ось насверлив отворів, три підуть під заклепки, інші зробив для облегчення.
Додаткові файли:
шестерні.jpg
шестерні.jpg [ 130.45 КБ | Переглядів: 6366 ]

Їх до речі можна зробити більшого діаметру. Але тут постало питання: як впливає облегчення шестерень на роботу редуктора? Хтосьу цьому має інформацію?

Автор:  Stalker_W [ 08 бер 2017, 20:27 ]
Заголовок повідомлення:  Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален

Вроде как никак. Если сильно облегчит, то просто сломается. Теоретически можно попасть в камертонный эффект.
Ваши колёса не передают крутящий момент от оси, так что могут облегчены до уровня велосипедного колеса.

Ну и можно это всё точно посчитать вот в этой (или подобной) программке



Автор:  Володимир [ 22 квіт 2017, 23:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален

Шестерні з бронзи готові.
Додаткові файли:
шестерні бронза.jpg
шестерні бронза.jpg [ 137.69 КБ | Переглядів: 6248 ]

Полімерний сепаратор щеплення теж був пошкоджений , тому ми виготовили новий .Здається я єдиний хто це зробив в металі.
Додаткові файли:
корпус муфти.jpg
корпус муфти.jpg [ 80.1 КБ | Переглядів: 6248 ]

Автор:  Wurger [ 24 квіт 2017, 10:03 ]
Заголовок повідомлення:  Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален

Так вы стало быть скоро можете при желании предоставлять конвейерные услуги по апгрейду редукторных мотор-колес до "неубиваемого" состояния?

Автор:  Володимир [ 24 квіт 2017, 19:11 ]
Заголовок повідомлення:  Re: МАС - редукторне моторколесо,ресурс,проблеми,вдосконален

Ось так виглядає відреставрований вал після напилення та шліфування
Додаткові файли:
вал.jpg
вал.jpg [ 57.43 КБ | Переглядів: 6192 ]

Сторінка 1 із 1 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/