Поточний час: 23 квіт 2024, 12:18

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 18 ]  На сторінку Пред.  1, 2
Автор Повідомлення
#43310Повідомлення 04 жовт 2017, 15:07 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Цитата:
В якому плані фіксувати?

При просмотре статистики в показометре должен быть пункт "пиковые значения" , а среди них - "пиковый ток".
Дело в том что мониторить глазами пиковый ток, вы можете и не увидеть, он бывает очень кратковременно, только когда резко тапок в пол , а вел еще стоит, но как только тронется ток тут же уменьшается и засечь его в этот момент очень проблематично, длится это доли секунды.
Ваш показометр пиковые значения мерить не умеет, для этого нужен Тюрнижи ваттметр , либо его аналог , или же цикланалист.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43311Повідомлення 04 жовт 2017, 15:36 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
irde писав(ла):
Цитата:
В якому плані фіксувати?

При просмотре статистики в показометре должен быть пункт "пиковые значения" , а среди них - "пиковый ток".
Дело в том что мониторить глазами пиковый ток, вы можете и не увидеть, он бывает очень кратковременно, только когда резко тапок в пол , а вел еще стоит, но как только тронется ток тут же уменьшается и засечь его в этот момент очень проблематично, длится это доли секунды.
Ваш показометр пиковые значения мерить не умеет, для этого нужен Тюрнижи ваттметр , либо его аналог , или же цикланалист.


Якщо так, то мій ваттметр дійсно такі значення не вимірює. Але навіщо тоді цей піковий струм в долі секунди, коли підйом затяжний і якщо контролер вкачує весь струм, то ватметр має його відобразити, але якщо контролер сам дозує струм, скільки його потребує МК, то інша річ. Потрібно буде взяти на борт важчого пасажира :D , так під 90 кг і спробувати виїхати на хороший підйом, що тоді покаже ваттметр, скільки струму вкачає контролер в МК!
Навіть при 45А на цьому синусі мене все влаштовує, о крім відсутності електрогальм :(


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43312Повідомлення 04 жовт 2017, 15:37 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
irde писав(ла):
Максимальный ток можно проверить- тапок в пол и одновременно зажимая тормоз практически до остановки МК.

Если мерить батарейный, то пикового на старте может не быть, а только после набора некоторой скорости. Так как в синусных контроллерах ограничение идет обычно по фазному току (пид-регулятор) а батарейный ток это уже производная величина, зависящая от напряжения батареи, сопротивление обмоток, и т.д.
В контроллерах с "шунтом" как раз наоборот, идет ограничение батарейного тока, а фазный - какой выйдет :) По этому на низкоимпендансной нагрузке фазный ток может быть запредельный, хотя батарейный будет на уровне ограничения. Например, когда подключить мотор на 5кВт к блочному контроллеру от 250Вт мотора, он попросту сгорит из за превышения тока на ключах, хоть в этот момент батарейный ток может быть 10А. Батарейный же будет равен корную квадратному от Iбат*Uбат/Rмотора+ключей

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 18 ]              На сторінку Пред.  1, 2

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 5


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group