Поточний час: 29 бер 2024, 14:06

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 18 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
#43182Повідомлення 03 жовт 2017, 08:45 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Шановні колеги підскажіть будь ласка, як розібрати, вийняти плату з корпуса контролера.

Замовив на аліекспрес - китайськи синусний контролер, ось такий: https://ru.aliexpress.com/item/Electric ... 0.0.IfF2XE . Установивши для перевірки на електромопед, все працює о крім електронного гальма, рекуперації (E-ABS). Хоча в описі контролера було сказано, що електронні гальма (E-ABS) - є. Вирішив розкрутити контролер щоб глянути чи можна активувати рекуперацію. Відкрутивши болтики на контролері, плата не виходить із корпуса, оскільки стоїть пластина-радіатор, на яку кріпляться фети, мертво прилягла до корпуса. Таке враження, що дана пластина-радіатор, поставлена не через термопасту, а через термоклей.
Можливо хтось стикався з такою проблемою і має досвід!?


Додаткові файли:
9184942.jpg
9184942.jpg [ 235.87 КБ | Переглядів: 5730 ]
5570959.jpg
5570959.jpg [ 301.33 КБ | Переглядів: 5730 ]
6095794.jpg
6095794.jpg [ 204.31 КБ | Переглядів: 5730 ]
5064202.jpg
5064202.jpg [ 247.5 КБ | Переглядів: 5730 ]
7361648.jpg
7361648.jpg [ 234.48 КБ | Переглядів: 5730 ]
Коментарій до файлу: Електромопед/Електроальфа, перевірка контроллера.
7731892.jpg
7731892.jpg [ 548.79 КБ | Переглядів: 5730 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43187Повідомлення 03 жовт 2017, 09:03 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
Я бы уперев контроллер в наковальню долбанул бы по пластине с торца, но без фанатизма, если не сорвет, то заточил бы пластину (типа ножа), и всунув острие в щель, попробовал бы молоточком отслоить.

Надеюсь винты крепящие пластину к корпусу были откручены :)

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43188Повідомлення 03 жовт 2017, 09:09 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Еще можно нагреть феном корпус контроллера, так чтоб размягчился клей/жвачка между корпусом и радиатором.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43191Повідомлення 03 жовт 2017, 09:16 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Дык винтики открутите , плата выйдет вместе с планкой, к которой феты прикручены.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43200Повідомлення 03 жовт 2017, 10:00 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Ясна річ, що всі болти відкручені. Я уже і грів і акуратно стукав - глухо :wallbash: Зазору практично немає між планкою і корпусом. Тонесенький шар термоклею по всій пластині.
Хочеться розібрати акуратно щоб не зробити з контролера цеглу.
Фіг його знає до якої температури потрібно розігріти корпус контролера щоб цей клей відпустив.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43207Повідомлення 03 жовт 2017, 10:42 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
Греть можно в кипятке, положив контроллер а полиэтиленовый пакет от замокания, но не весь корпус, а только крышку с планкой и фетами.
Отрывать можно попытаться через отверстия в крышке, завернув винты в резьбу в планке и приложив усилие к головкам винтов прессом, рычагом и т.д.
Хорошо бы исследовать те сопли, которые выдавились из под прижимной планки, вязкость и теплостойкость.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43215Повідомлення 03 жовт 2017, 12:02 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
если эта планка действительно приклеена , да еще тем клеем которым магниты в МК клеят , остается только посочувствовать вам.

Поможет разве что одновременное воздействие нагрева и давления как vpa предложил, на головки длинных вкрученных винтов.
А контроль перегрева можно делать каплями воды , как закипает - греть перестаем.Греть - феном .

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43218Повідомлення 03 жовт 2017, 12:33 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Ця пластина стоїть там, як приварена. Щоб не натворити біди, закрутив і все!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43240Повідомлення 03 жовт 2017, 18:27 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Написав продавцю, як вийняти борд з контролера і що це за клей. Ось, що він мені відписав:

Screw off all the screws on front side and top side,then it can take out.
and on photo you take it is not glue,it is thermal Silicone Grease like computer CPU to fan.
Usesome small part like Screw driver to stand up to the part in the photo.then use hammer to knock the Screw driver.

Але ж, я це все робив і якщо там не термоклей, а сіліконова термозмазка, то чому так мертво тримає. Може потрібно стукати сильніше.


Додаткові файли:
Контролер.jpg
Контролер.jpg [ 110.06 КБ | Переглядів: 5667 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43244Повідомлення 03 жовт 2017, 19:02 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Киев , Украина
Дякував (ла) 0 Подякували 13
Из под пластинки выглядывает термопроводящий силикон , когда он твердеет то склеивает крепко , если силикона много то можно срезать рыболовной сталькой или шнуром , если силикона мало то только отвёртка в щель и молотком .
Если есть дохлый блок питания от ноутбука , то вскройте и увидите приклеенные данным силиконом радиаторы и попробуйте их оторвать .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43277Повідомлення 04 жовт 2017, 09:06 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Відверто кажучи, там практично тої щілини і не видно, можливо прийдеться заточити викрутку і пробувати відділити пластину від корпуса. Я уже розбирав декілька контролерів і таких проблем не було, правда там була термопаста, а з цим контролером такий попандос :(

В цілому, я контролером задоволений! Толком ще невдалося випробувати, оскільки відсутні задні гальма і немає електронного гальма, то з передніми барабанним страшно їздити. Але і декілька заїздів достатньо щоб порівняти з попереднім контролером. Плавний старт, повна тишина під час руху, швидкість набирає дуже бодренько )). Максимальна швидкість, на підсівшому АКБ, склала - 60 км/год. Максимальний струм на ваттметрі побачив 48А лише раз при чому не на підйом, а по трасі. Дальше максимально бачив струм 45А. На підйом з дівчиною під гірку ~ 15%, електроальфа вилетіла, струм при цьому був 42А, мото-колесо було холодне, дівчина була приємно здивована і не зрозуміла, як так вийшло :D. Бо із попереднім контролером, який в піку давав 30А на цей же підйом з дівчиної ледве витягував, МК було уже тепле. Оскільки даний електромопед збирав власноруч з нуля, то спочатку МК стояло на 350 Вт, потім 1000 Вт, тепер 3000 Вт міні-крошка 4-х виткове і теперішній синусний контролер - саме те, що не вистачало :D . З приводу струму, який був заявлений у даного контролера - 55А, а тест показав лише 45А (48А не беру до уваги, бо побачив лише раз), я написав продавцю. Ось що він мені відповів:

your AMP unit is just test the motor running current.
it is for motor current using.
it can not test the controller max current.
the 45A is for motor running max current,it is not our controller max current.
our controller support max 55A. only if your motor need 55A,the controller can suply 55A,or it will not get 55A.
if you use bigger power motor,it will reach 55A on your unit screen.

Він запевняє, що там є 55А, бо вони його провіряли, просто моє МК, більше не споживає. Не вже й справді, даний контролер може лише подавати струм, який споживає МК, не вкачуючи повний струм на який розрахований контролер !? МК холодне, а на старому контролері при 30А, було тепле.
При моїй вазі - 70 кг, я не знайшов гірки, де б я не зміг виїхати, був один такий підйом при чому грунтова дорога з травою, де виїзджаючи на гірку уже на самій вершині, я думав, що перекинуся на спину :D але виїхав.

Трішки відео по заміні контролера:

https://www.youtube.com/watch?v=Oe1fK9OUc2M

https://www.youtube.com/watch?v=ilX3B3ASokw


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43295Повідомлення 04 жовт 2017, 11:25 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Максимальный ток можно проверить- тапок в пол и одновременно зажимая тормоз практически до остановки МК.
А собственно , чем вы контролируете ток?
Может проблема в показометре, нужно смотреть статистику - именно пиковые значения тока.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43298Повідомлення 04 жовт 2017, 12:13 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
irde писав(ла):
Максимальный ток можно проверить- тапок в пол и одновременно зажимая тормоз практически до остановки МК.
А собственно , чем вы контролируете ток?
Может проблема в показометре, нужно смотреть статистику - именно пиковые значения тока.


Хіба при натисканні на ручку гальм, МК не відключається!? Я і писав про піковий струм, який показує ваттметр.

Заміри проводилися, ось таким ваттметром: PZEM-051

Оскільки на даний момент відсутні задні гальма, а також електронні (E-ABS), переднім (барабанним) гальмувати, а ще на швидкості - це жесть, уже маю гіркий досвід, більше не хочу! Тепер замовив задні гідравлічні скутерного типу та перехідних під диск.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43302Повідомлення 04 жовт 2017, 12:34 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Цитата:
Хіба при натисканні на ручку гальм, МК не відключається!

ради эксперимента концевик можно отсоединить .

Цитата:
Я і писав про піковий струм, який показує ваттметр.

Заміри проводилися, ось таким ваттметром: PZEM-051


а разве он умеет фиксировать пиковые значения?

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43304Повідомлення 04 жовт 2017, 13:09 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
irde писав(ла):
Цитата:
Хіба при натисканні на ручку гальм, МК не відключається!

ради эксперимента концевик можно отсоединить .

Цитата:
Я і писав про піковий струм, який показує ваттметр.

Заміри проводилися, ось таким ваттметром: PZEM-051


а разве он умеет фиксировать пиковые значения?


В якому плані фіксувати? Ваттметр стояв біля дисплея,таким чином я мав змогу монітори, що він показує! Максимальний показник струму ваттметром, в більшості випадків, складав - 45А. По ходу контролер сам дозує струм або як стверджує продавець, МК більше не споживає. Але знову ж такі, я конкретно ще на цьому контролері не встиг поїздити, бо працюю в іншій області та приїзджаю додому лише на вихідних і то не завжди. Катаюся дуже рідко. Дівчина на двохкольосному не вміє їздити. Тому даний апарат стоїть в гаражі більший час припадаючи пилюкою. Можливо буду продавати або в зібраному виді або по частинам, бо дуже хочу електротрайк, де і дівчина зможе їздити!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 18 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 18


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group