Поточний час: 24 квіт 2024, 05:11

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 30 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
#43474Повідомлення 07 жовт 2017, 15:49 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Передісторія.
Сьогодні вирішив перевірити контролер Інтелігент 1000 Вт 72В 38А. Підключив до МК та проїхавшись навколо будинку, ваттметр показав 26А. Думаю, їду та спробую, як він себе покаже на підйом. Підйом виїхав на тих же - 26А при заявлених 38А((. Їду, їду і тут, Альфа стала дьоргатися. Мотор колесо крутилося малими ривками, потім зупинилося і на ручку газу не реагувало. Виключив живлення, докотив до будинку. На підвішеному колесі результат той же, то повільними ривками крутится, то взагалі не реагує на ручку газу, буває ривками, ривками потім розкручується нормально, пізніше знову ривками((, це на Інтелегенті, а на старому контролері, лише малими ривками на самонавчання не реагує((.

Думав, що датчики холла накрилися або контакт пропадає, поставив другу пару датчиків з МК, то саме((.

Зняв Інтелігента (контролер), поставив старий контролер, результат той же sad . Грішив на ручку газу. Заміряв напругу на ручці газу: між + і - 3,9В, а між мінусом і сигнальним при прокручуванні ручки газу, напруга від 0 до 3.1В. Потім вирішив продзвонити фази МК і між фазами, тестер показує в режимі продзвонки - коротке((

Всі три фази, показують коротке, походу нове МК і уже накрилося(((, як не щастить, то не щастить! Все підключення, завжди роблю із виключеним автоматом на акумуляторі!

Колеги, що послужило такій причині, нове МК - не перегрівалося, фігню поїздило і тут таке(((

Можливо,я неправильно щось перевіряю чи можливо є якась інша причина чи все таке померло МК і потрібно перемотувати статор???

Ще таке запитання, якщо все таки фазні пробило, ключам на контролері - нічого не могло статися ???


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43477Повідомлення 07 жовт 2017, 16:35 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Тестером вы КЗ в МК не проверите и не зафиксируете.
МК вообще нужно проверять в режиме генератора.
Отсоедините МК от контроллера, вывесите МК ,подключите к фазам тестер в режиме измерителя переменного напряжения на пределе до 20В , покрутите , засеките напругу , она должна быть одинаковой на любых фазных выводах и составлять порядка 10-20 В , в зависимости от скорости вращения.
Вращение должно быть свободным, без рывков и торможений.
У вас так ?
Если внутри МК или в кабеле есть КЗ , то покрутить колесо вы не сможете , оно будет чрезвычайно сильно сопротивляться вращению, и практически никакого напряжения на фазных выводах вы не увидите, ну может десятые доли вольта.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43482Повідомлення 07 жовт 2017, 17:52 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Вирішив розібрати контролер - Інтелігент і я в ужазі sad коротнув високовольтний конденсатор на одній із фаз при чому, ключі візуально нормальні. ((. Розібрав і старий контролер, там все ок. При чому КЗ напевно відбулося при першому включенні контролера, це напевно вибив автомат, а я блін думав, що я забув його включити, але п, а потім раз і стало.

Значить накрилося МК, бо з іншим контролером не запускається(((


Додаткові файли:
DSC_1407.JPG
DSC_1407.JPG [ 1.14 МБ | Переглядів: 5184 ]
DSC_1410.JPG
DSC_1410.JPG [ 549.65 КБ | Переглядів: 5184 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43483Повідомлення 07 жовт 2017, 18:00 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
[quote="Zevs0812"], странный вы человек , вам дают совет ,и методику проверки МК , вы вместо тестирования МК , зачем то полезли в контроллер и коротнули его.
Для проверки полевиков в контроллере , совсем не обязательно его вскрывать и тем более коротить кандеры.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43484Повідомлення 07 жовт 2017, 18:21 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Так ТС не специально полез в контроллер коротить высоковольтный кондер судя по копоти на корпусе. Вполне вероятно, что внутри осталась стружка, которая сделала свое дело...

Ну, а мотор нужно проверять однозначно, для начала хотя бы вывесить и покрутить, если замыкание, то легкого вращения не будет...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43486Повідомлення 07 жовт 2017, 18:51 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
i8086 писав(ла):
Так ТС не специально полез в контроллер коротить высоковольтный кондер судя по копоти на корпусе. Вполне вероятно, что внутри осталась стружка, которая сделала свое дело...

Ну, а мотор нужно проверять однозначно, для начала хотя бы вывесить и покрутить, если замыкание, то легкого вращения не будет...


если бы это была стружка , она могла замкнуть один из выводов кандера на корпус , но корпус сам по себе изолирован от схемы , КЗ бы не было.
Тут явно видно что выводы кандера одновременно коснулись корпуса , на корпусе характерный след дуги и шарики меди или олова вокруг.

Ничего страшного , это бывает.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43488Повідомлення 07 жовт 2017, 19:07 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Интересно, я не раз разбирал контроллер и почему-то ничего не коротило. Может все таки заводской брак, выводы могли длинные оставить, плата не абсолютно жесткая, а все таки прогибается под усилием...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43493Повідомлення 07 жовт 2017, 20:00 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Провірив Мк у підвішеному стані. Мотор колесо, рукою крутиться легко, заміри на фазних проводах при прокручуванні рукою, тестер показує в залежності, як сильно крутну, я розкручував МК рукою до 11В, значить Мк - генерує. Но чому тоді не працює від контролера, при чому не від одного, не від другого. Якщо допустити, що накрився датчик холла в ручці, газу, то чому МК не реагує на самонавчання? А можливо накрилися датчики холла в МК?
Ще такий момент, коли тільки установив дане МК при навантаженні (під час руху), чи просто, коли котити електромопед, чути в районі МК - потріскування на один оборот колеса. Я і досі не знаю, що це за такий звук. На ХХ при підвішеному колесі - такий звук відсутній. На кіловатному МК, такого звуку немає!
Також, коли підключив синусний контролер, я такого звуку не чув. Можливо все таки, статор на даному МК - фігово намотаний!?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43494Повідомлення 07 жовт 2017, 20:09 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Забув запустити МК без датчиків холла, благо контролер підтримує таку функцію.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43496Повідомлення 07 жовт 2017, 21:08 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Не працює бо мабуть спрацьовує захист у контролера, можливо в якомусь положенні замикають фази, а коли від руки крутите, то цього не відбувається, адже ж струму немає через обмотки.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43502Повідомлення 08 жовт 2017, 05:11 
Творець електромобіля, правління клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 73 Подякували 265
Мій електротранспорт: Таврія EV
Первым делом надо проверять холлы, это можно сделать тестером. При включенном питании контроллера напряжение между минусом и цветными проводами от холлов при вращении колеса рукой должно меняться от 0.8 в до 4в скачкообразно.

_________________
Пробіг на батарейках 180 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43505Повідомлення 08 жовт 2017, 08:05 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Не обязательно Холлы, у меня был случай, что Холлы на прозвонке исправные, уровни меняются как нужно, а колесо не ехало, пока не заменил датчики Холла.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43509Повідомлення 08 жовт 2017, 08:44 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
В безсенсорном режиме датчики холла не нужны , их нужно отключить и провести обучение контроллера.
Тогда и станет понятно куда идти дальше

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43519Повідомлення 08 жовт 2017, 11:15 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Сьогодні зранку, перевірив фазні провода чи не замикають на корпус МК, все ок! Потім вирішив ще раз підключити старий контролер. Підключивши лише фазні та датчики холла, включив на контролері самонавчання і вуаля, самонавчання запрацювало без посторонніх звуків. Потім підключив ручку газу, все працює! Виключив і знову включив, все працює, пока на ХХ. Зібрав все і вирішив проїхатися. Проїхавшись метрів 10, Мк знову почало дьоргатися, а то і взагалі відмовилося реагувати на ручку газу! Вивісив МК, все ок, потім знову подьоргування і знову тишина від ручки газу. Відключив датчики холла, провів самонавчання, але проблема залишилася. Датчики холла на МК справні, бо інакше не працював би режим 115% так, як без датчиків холла, даний режим не працює, а із датчиками - працює!
Потім режим самонавчання уже відмовився працювати, але коли відключив ручку газу, то режим самонавчання знову запрацював, потім підключивши ручку газу на ХХ, МК знову прекрасно запрацювало.

Грішу на датчик хола у ручці газу, але не виключаю той факт, що можуть коротити під навантаженням і обмотки на МК так, як струм на холостому ході і при навантаженні, значно відрізняється! Наступного тижня привезу іншу ручку газу і подивлюся, що зміниться!

Дане МК, купляв у Евела на 3000 ВТ, яке має дві групи датчиків холла! Підключав обидві групи датчиків холла, результат ідентичний!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43520Повідомлення 08 жовт 2017, 11:49 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Цитата:
Грішу на датчик хола у ручці газу,
Отключите ручку газа , вместо нее прицепите потенциометр на 5-10 кОм, и проверьте работу МК с ним.Все станет ясно.

Цитата:
можуть коротити під навантаженням і обмотки на МК так, як струм на холостому ході і при навантаженні, значно відрізняється!

Какие то у вас волшебные обмотки, под нагрузкой коротят , а без нагрузки КЗ размыкается что ли?.
Если там действительно случилось КЗ , то провода там при таких токах уже сварились бы , там же не миллиамперы, там сотни А. во время КЗ может быть, а жилки там всего лишь 0.5мм, а не шина на 50 квадратов.


Ток при ХХ и под нагрузкой и должен различаться , ничего в этом удивительного нет.
Скорее всего проблема где то в контактах или в ручке газа как таковой.
Может лепестки в разьеме погнуты ,или прослаблены , или замыкают,

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 30 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 6


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group