Поточний час: 06 черв 2024, 23:13

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 416 ]  На сторінку Пред.  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 28  Наступ.
Автор Повідомлення
#87789Повідомлення 05 серп 2019, 10:31 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
Я, конечно же, не могу знать все. Но все-таки, есть разделы техники где я уверенно различаю идею и ахинею.
Вам бы этим попользоваться бесплатно и с благодарностью, а вы губы надуваете. Несолидно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#87800Повідомлення 05 серп 2019, 14:12 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 227 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
1 Я по своїй роботі кожен день спілкуюсь з десятком фахівців у різних галузях...
Тому вмію відрізнити закостенілий бронзовий бюст... від фахівця який хоче пояснити
2 Де у фразі
Цитата:
У меня жена - авиационный инженер. Ведущий инженер. Она никогда не подсказывает мне как строить электронные схемы.
-бажання щось пояснити ,або пояснення нехай на пальцях-чому ідея працювати не буде?
Моя жінка також не лізе в мої справи ,але там де я бачу що можу допомогти - нехай навіть це буде приготування плову-я підкажу... вона не образиться.
3 Суть ідеї в наступному (спрощено і на пальцях не для супер-фахівців,а для бажаючих щось зробити не традиційно)
Нехай
а - маємо 28 комірок заряджених до 4 вольт ,тобто батарею в 112 вольт
б - створюємо імпульсний блок живлення ,який запускається через нашу батарею і одним з елементів цього блоку є трансформатор намотаний 140 витків на високовольтному вході, а на виході 28гілок по 5 витків кожна, які через діодний місток підключені автономно кожен до своєї комірки
4 Таким чином отримуємо відносно автоматичний синхронізатор , бо на виході трансформатора завжди на кожній з пятивиткових обмоток буде наводитись вольтаж рівний середньому значенню комірки по батареї
На найслабіших -вольтаж буде нижчим , таким чином струм потече в першу чергу в найменш заряджені комірки
струм= (вольтаж на пятивітковій гілці-вольтаж на комірці)/опір комірки
Вольтаж на пятивиткових гілках-однаковий
Вольтаж на комірках-різний.
Чим менший вольтаж на комірці-тим більше струму по ній йде.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#87802Повідомлення 05 серп 2019, 14:22 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
budivelnik писав(ла):
Суть ідеї в наступному

вполне годная идея , правда она не нова .
На русфоруме подобное уже обсуждалось.
Диодного мостика тут будет явно мало , нужно будет полноценное решение , с контролем тока , напруги .....

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#87805Повідомлення 05 серп 2019, 15:07 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
(irde прав) просто с трансформаторных обмоток на 50гц. напряжение по достижении заряда аккумулятора (кислотному не важно) будет продолжать расти выше 5-и вольт


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#87808Повідомлення 05 серп 2019, 15:55 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
irde писав(ла):
budivelnik писав(ла):
Суть ідеї в наступному

вполне годная идея , правда она не нова .
На русфоруме подобное уже обсуждалось.

Года три назад Сталкер тут разбирал схему похожего балансировщика моего производства. Случайно попал к нему в руки, выпускался серийно. Поищите на форуме.
1. Намотать трансформатор с двумя десятками обмоток несколько сложнее, чем разговаривать о нем. Крайне нетехнологично.
2. Восьмиканальный балансировщик со специально разбракованными диодами Шоттки на 12 вольтах давал погрешность +- 0.1В. Для свинца это годится, для лития - сами решайте.
3. Мостик даст погрешность в 0.3 вольта. Если кто-то думает, что можно это сделать на 50 Гц сетевом трансформаторе - еще больше погрешность будет.
4. КПД системы , несмотря на все ухищрения, не очень высок. Дело в том, что энергия берется из всей батареи, в том числе и из недозаряженных ячеек, а отдается только в недозаряженные ячейки. Поэтому, мощность в силовом контуре циркулирует значительная, а в дело идет не так уж много.
5. Остальное - амперметры, вольтметры, дисплеи - от большого ума программистов, плохо знающих закон Ома и что такое диод.
Забудьте про эту схемную идею. Она давно реализована и опробована, как и десятка полтора других.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#87825Повідомлення 05 серп 2019, 21:32 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
budivelnik, можно для эксперемента сделать проще: преобразователь с Vв батареи на 220в+ N количество зарядок для 18650( по количеству ячеек). Но это будет громоздко и кпд низкое.хотя для эксперемента пошло бы.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#87835Повідомлення 06 серп 2019, 00:27 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
Kapral88 писав(ла):
можно для эксперемента сделать проще: преобразователь с Vв батареи на 220в+ N количество зарядок для 18650( по количеству ячеек).

Это очередная туманная, умозрительная и не реализуемая на практике идея. Хотя бы раз соберите реальный преобразователь с одной ячейки на вольт 20, а не 220. Или одну зарядку на одну ячейку. Поиграйтесь, обмеряйте.
Не очень станет понятнее как нужно делать, но зато станет понятнее как не нужно делать.
Ребята, чем плодить бессмысленные идеи - поищите и почитайте что уже сделано и работает. Над этой проблемой уже много лет поработали достаточно грамотные люди, не только любители с форумов. Они добились определённых практических результатов.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#87837Повідомлення 06 серп 2019, 00:34 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 117 Подякували 562
Мій електротранспорт: COOLON
Хочу електротранспорт: COOLON
Даже ненадо ничего собирать. Просто написовать упрощенные мат модели в матлабе. ))

_________________
CEO COOLON MOTORS
Head Project "City Truck "COOLON"
https://coolonmotors.com


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#87849Повідомлення 06 серп 2019, 09:13 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 227 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
SRMotor писав(ла):
Даже ненадо ничего собирать. Просто написовать упрощенные мат модели в матлабе. ))
Паяє - десятки тисяч людей
Користуються матлабом - дай бог щоб пару сотень..
Тому (для забронзовілих, або тих хто рухається в сторону кістки замість мозку)
Виявляється три роки тому,один з моїх критиків серійно випускав прилад по запропонованій мною схемі...
Ким він був три роки тому? Невігласом який поліз туди де вже все створене?
Чи шукачем нового?
І може в нього й виявилось десяток створених ним різноманітних приладів тільки тому - що якийсь інший бронзовий ідол не заважав йому своїми настановами типу-не лізь,все вже давно відомо і кимось робилось,

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#87860Повідомлення 06 серп 2019, 15:30 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
budivelnik писав(ла):
Паяє - десятки тисяч людей

Виявляється три роки тому,один з моїх критиків серійно випускав прилад по запропонованій мною схемі...

Угу, достаточно купить паяльник.
Дворник, поднимая метлой много пыли, однажды пояснял астроному истинную природу пыльных бурь на Марсе.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення:
#87872Повідомлення 06 серп 2019, 18:00 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 227 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Ви може й хороший схемотехнік-але примітивний продавець...
Я не претендую на лаври знавця електроніки-мені достатньо своїх досягнень
Тому навіть в описаних вами проблемах -можна знайти спосіб обійти точність вимірів і особливості роботи елементів
1 Якщо намотка 28 гілок-є не технологічною - можна намотати всього 1-3 гілки з 5 витків і через комутаційні пристрої підключити ці гілки до всіх комірок таким чином щоб одночасно на одній гілці була активна одна комірка(або гілка повністю відключена) - це дозволяє уникнути проблем точності
2 З допомогою цих самих комутаційних пристроїв визначити вольтаж на кожній з комірок
3 З допомогою модуля наприклад на тому ж андуріно- визначити скільки енергії треба залити в кожну з недозаряджених комірок (таким чином в залежності від того скільки гілок - одночасно будуть мати можливість підзарядитись від 1 до N комірок)
4 Так як нас слабо цікавить постійне підтримування однакового заряду на всіх комірках , то вмикатись прилад вирівнювання буде тільки
а - вручну коли ми будемо вважати за потрібне вирівняти
б - автоматично коли розряд на самій слабій комірці буде в діапазоні 10-15% ,адже якраз в цьому діапазоні різниця вольтажу в літій-іона починає сильно відрізнятись
5 Для вирівняння заряду в комірці коли вона має залишковий заряд 10-15% - потрібна не велика кількість енергії - а значить нас не буде сильно цікавити ККД процесу,так як основне завдання цієї операції
а - взяти максимум заряду з батареї
б - не зашкодити слабим коміркам

Як бачите - ваша бронзовість і зарозумільсть - робить з вас неадеквата на цих сторінках
Сюди люди прийшли займатись хоббі, а заробляють вони в інших галузях(крім одиниць звичайно,які вже чогось досягли... але спробуйте знайти на цих сторінках зверхність від Григорія,чи Бабака, чи Романтика....
У вашому ж варіанті-користі від вас нуль - апломбу вагон.
Ви ж пробуєте заробляти там де інші отримують задоволення від процесу.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re:
#87873Повідомлення 06 серп 2019, 18:40 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
budivelnik писав(ла):
Ви може й хороший схемотехнік-але примітивний продавець...

-можна знайти спосіб обійти точність вимірів і особливості роботи елементів

У вашому ж варіанті-користі від вас нуль - апломбу вагон.

1. Брехать не нужно. Кому и где тут я предлагал что-то у меня купить? Я не купипродайка, а инженер, тут обсуждаю исключительно техническую сторону проблемы. Проблемы не какой попало, а той, в которой достаточно хорошо разобрался.
2. Технические подробности вашей идеи - предложение из бетономешалки и старых валенок построить самолет с лучшими , чем давно есть в мире характеристиками. Причем, сами вы это реализовывать не собираетесь. Кто-то другой должен угробить бетономешалку под вашу оригинальную идею.
3. Форум же не только для вашей пользы. Не понимаете вы чего-то - другие поймут и используют. Вы не личности разбирайте, а схемотехнику.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Re:
#87878Повідомлення 06 серп 2019, 19:43 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 227 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Микроватт писав(ла):
2. Технические подробности вашей идеи - предложение из бетономешалки и старых валенок построить самолет с лучшими , чем давно есть в мире характеристиками. Причем, сами вы это реализовывать не собираетесь. Кто-то другой должен угробить бетономешалку под вашу оригинальную идею.

Я надіюсь ви в бетономішалках розбираєтесь краще ніж я в мікросхемах, тому
Мені потрібна допомога в створенні двох модулів(які точно є ледве не у вигляді набору з трьох мікросхем)
Модуль один - комутаційна схема з одного входу (до 4 Вольт) і 10 виходів (вольтаж той самий до 4 Вольт ,ампераж до 10Ампер) ,одночасно вхід зєднаний напряму тільки з одним виходом ,комутація відбувається не під струмом/напругою ,швидкість зєднання не критична, управління схемою 5В
Модуль два - імпульсний блок живлення,який буде подавати синусоїду на вхід трансформатора , з діапазоном амплітуди 80-120Вольт від джерела постійного струму 80-120 вольт , при чому амплітуда синусоїди = напрузі джерела постійного струму ,потужністю в 100-150Ватт

Можете озвучити ціну на таку розробку,а я по розміру ціни визначу ваш рівень як інженера і як продавця, а також зроблю свій висновок по питанню навіщо Ви форуму і Форум Вам.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#87907Повідомлення 07 серп 2019, 08:58 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 21 Подякували 15
Мій електротранспорт: Aima King S
budivelnik писав(ла):
А якщо від батареї через трансформатор ,який намотаний хитро
наприклад для 28 комірок-140 витків вхід і 28 по 5 витків вихід
Кожен виток на плюс/мінус кожної комірки через діодний місток...
Таким чином
Запустили енергію на вхід-на виході в першу чергу буде заряджатись найменш заряджена(по вольтажу) комірка
Таким чином , простий запуск цієї приблуди за наприклад годину до закінчення заряду ,потужністю в 100-200 Вт - вирівняє всі комірки
+ можна передбачити автоматичний запуск,якщо різниця між найменш-зарядженою буде становити наприклад від 0,2Вольта

Делал зарядку от сети 220 для 7ми 18650 по такому принципу. Разбраковка падения напряжения на диодах кошмар, а с протеканием по ним токов (нагрев) - так ваще - капец. А капец измеряется сотнями миливольт, что для лития очень критично. Микроват, в своей разработке (его балансир) ушел от этого недостатка - у него синхронное выпрямление на полевом ключе, что на несколько порядков лучше диодов.Так, что если будете городить - сразу продумывайте выпрямление не на диодах, а на полевых ключах. Ну и еще - на 7 ячеек, задействованы 14 выводов трансформатора только по вторичке...трансформатор похож на сколопендру.. крайне трудно разводить плату, я уже молчу о количествах ячеек более...Теоретически - идея рабочая, за исключением нюанса синхронного выпрямления и транса-мутанта.

_________________
Перешел на литий - это сила!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Re:
#87908Повідомлення 07 серп 2019, 09:04 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 21 Подякували 15
Мій електротранспорт: Aima King S
budivelnik писав(ла):
Микроватт писав(ла):
2. Технические подробности вашей идеи - предложение из бетономешалки и старых валенок построить самолет с лучшими , чем давно есть в мире характеристиками. Причем, сами вы это реализовывать не собираетесь. Кто-то другой должен угробить бетономешалку под вашу оригинальную идею.

Я надіюсь ви в бетономішалках розбираєтесь краще ніж я в мікросхемах, тому
Мені потрібна допомога в створенні двох модулів(які точно є ледве не у вигляді набору з трьох мікросхем)
Модуль один - комутаційна схема з одного входу (до 4 Вольт) і 10 виходів (вольтаж той самий до 4 Вольт ,ампераж до 10Ампер) ,одночасно вхід зєднаний напряму тільки з одним виходом ,комутація відбувається не під струмом/напругою ,швидкість зєднання не критична, управління схемою 5В
Модуль два - імпульсний блок живлення,який буде подавати синусоїду на вхід трансформатора , з діапазоном амплітуди 80-120Вольт від джерела постійного струму 80-120 вольт , при чому амплітуда синусоїди = напрузі джерела постійного струму ,потужністю в 100-150Ватт

Можете озвучити ціну на таку розробку,а я по розміру ціни визначу ваш рівень як інженера і як продавця, а також зроблю свій висновок по питанню навіщо Ви форуму і Форум Вам.

Здравствуйте. А можно структурно квадратиками набросать на листике и прикрепить - как оно работать будет? Мне жуть как интересно, но с описания не понял сути.

_________________
Перешел на литий - это сила!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 416 ]              На сторінку Пред.  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 28  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: DA90S і гості: 7


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group