Поточний час: 29 бер 2024, 17:15

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 9 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: V2H/V2G
#27567Повідомлення 27 вер 2016, 10:57 
Не в мережі

Звідки: Akkerman
Дякував (ла) 1 Подякували 5
Хочу електротранспорт: E-NV200
Добрый день!

Кто знает как переключить Leaf для передачи напряжения в обратном направлении через Chademo или J1772, режим Bi-directional как в этом видео - https://www.youtube.com/watch?v=2yeJnuc0_Ig


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: V2H/V2G
#27668Повідомлення 28 вер 2016, 19:46 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: минск
Дякував (ла) 81 Подякували 8
Мій електротранспорт: leaf'14
Хочу електротранспорт: zoe
1) На подобное способны Лифы с 2014го года
2) Необходима правильная "коробка-посредник"


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: V2H/V2G
#27731Повідомлення 29 вер 2016, 23:43 
Не в мережі

Звідки: Akkerman
Дякував (ла) 1 Подякували 5
Хочу електротранспорт: E-NV200
benz1n писав(ла):
1) На подобное способны Лифы с 2014го года
2) Необходима правильная "коробка-посредник"


Вот как проверить способность и где взять правильную коробку посредник если из доступных есть только MIEV POWER BOX 1500 только в японском варианте -

и не факт что она будет работать c LEAF!

Я не нашёл !!! в мире !!! 220 вольтовой коробки посредника - инвертора доступной для покупки в данный момент к сожалению!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: V2H/V2G
#27893Повідомлення 03 жовт 2016, 22:07 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Врядли кто-то в данный момент скажет. Т.к. чтоб запустить машину в режиме ПоверБанк нужно знать протокол Чадемео. А он продаётся за бешенные деньги.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: V2H/V2G
#29258Повідомлення 03 лист 2016, 09:59 
Не в мережі

Звідки: Akkerman
Дякував (ла) 1 Подякували 5
Хочу електротранспорт: E-NV200
Месяц назад попросил китайцев сделать V2H устройство - сегодня получил видео с работой прототипа.





Китайцы лучшие.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: V2H/V2G
#29469Повідомлення 08 лист 2016, 22:22 
Не в мережі

Звідки: Akkerman
Дякував (ла) 1 Подякували 5
Хочу електротранспорт: E-NV200
http://ecotown.com.ua/news/Z-2018-ho-Uk ... -enerhiyi/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: V2H/V2G
#30565Повідомлення 02 груд 2016, 01:48 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Біла Церква
Дякував (ла) 44 Подякували 82
Мій електротранспорт: Citroen Berlingo
Для тих хто має джерело енергії в вигляді акумуляторів на електромобілі, або ще десь, може будуть цікаві такі девайси, надибав на просторах інтернетів.
Для отримання 220 В чистого синуса в будь-якому місці.
Роблять росіяни.
Каталог: http://a-electronica.ru/price.html
найбільш цікаві - "Электроника-6000" і "РАЗМАХ-6000"
"РАЗМАХ-6000" точно може вживати як змінний, так і постійний струм, однак для власників Ліфів трохи не влазить по параметрам:
Максимальна вхідна напруга - 380В.
На рахунок "Электроника-6000" треба уточнити в виробників, ви переварює постійний струм, тут вхідний діапазон ще менший 60 - 260В.
Цінник звісно не бюджетний...
Може хто підкаже аналогічні девайси інших виробників, може щось і наші роблять?

_________________
Акуми - гібрид:Nissan Leaf + Winston ->
Nissan Leaf + Volt ->
Nissan Leaf + Kona
Пробіг - 90К км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: V2H/V2G
#30570Повідомлення 02 груд 2016, 06:26 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Много контроллеров для СЭС имеют и чистый синус и диапазон 600+ В дс и мощность разную, и 3 фазы могут давать. Любой каприз за ваши $

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: V2H/V2G
#30606Повідомлення 03 груд 2016, 11:52 
Не в мережі

Звідки: Фастів
Дякував (ла) 0 Подякували 10
Я викладав на цьому форумі статтю pdf ,де хлопці с Таїланду зробили 50кВт тиристорну Чадемо станцію. Вона працює в обох напрямах(bidirectional power flow). Там і схему і трохи Чадемо протоколу вони описують.
Так розумію,що якщо працюєш на публічну мережу,то потрібен спеціальний дозвіл. Якщо електрик впевнений що в мережі зараз нема напруги, а тут ти вмикаєш свій EV на генерацію,то його просто вб’є.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 9 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 14


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group