Поточний час: 29 бер 2024, 15:32

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 34 ]  На сторінку 1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Вопрос по зарядке 12В АКБ с помощью DC-DC
#48143Повідомлення 17 груд 2017, 19:13 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Привет всем.
1) Возможна ли зарядка 12В АКБ от 48В АКБ используя DC-DC преобразователь, вроде такого
http://greenchip.com.ua/34-0-939-0.html
?
12В АКБ 4s LiFePO4, 100Ач.
2) Если происходит разрядка 12В АКБ током 60А (кратковременно), надо ли отключать DC-шку во время разрядки?

Заранее спасибо за помощь.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48149Повідомлення 17 груд 2017, 19:41 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Киев , Украина
Дякував (ла) 0 Подякували 13
Вероятнее всего не пойдёт , вам надо регулировка тока а не защита по току .
Вам надо что то типа этого "F85 LM2596 DC-DC понижающий регулируемый модуля питания" но помощнее .
Или солнечные шым контроллеры .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48156Повідомлення 17 груд 2017, 20:13 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Vig писав(ла):
Вероятнее всего не пойдёт , вам надо регулировка тока а не защита по току .
Вам надо что то типа этого "F85 LM2596 DC-DC понижающий регулируемый модуля питания" но помощнее .
Или солнечные шым контроллеры .


А солнечные ШИМ контроллеры в основном же для зарядки свинцовых АКБ? Или это не важно?

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48157Повідомлення 17 груд 2017, 20:23 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Якої ємності 48 вольт акумулятор та для чого він використовується?
Теоретично з 48 вольт можна зробити 12 вольт.
Включити 2 акумулятора в паралель.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48158Повідомлення 17 груд 2017, 20:33 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
com писав(ла):
Якої ємності 48 вольт акумулятор та для чого він використовується?
Теоретично з 48 вольт можна зробити 12 вольт.
Включити 2 акумулятора в паралель.


48В це батки для мотора на електрояхті.
12В це батки для елетролебідки та іншої слаботочної бортової електроніки.
Маю 2 типа АКБ на яхті:
1) 48В lipo (дві по 75Аг)
2) 12В LiFePO4 (дві по 100Аг)

Хочу позбутися 12В АКБ, або хоча б тримати лише одну замість двох.
Проблема у лебідці, вона короткостроково навантажує 12В батку 60А током (на 4-5 хвилин у добу). Просто викинути 12В АКБ та поставити DC-DC не вийде, бо найпотужніший DC-DC з стандартом IP68 лише 300Вт. Тому можна розглянути варіант залишити один 12В АКБ як буферний. Про це мова у цій темі.

Я бачу ще 2 варіанти як це можна вирішити:
1) поставити декілька DC-шок у параллель, щоб сумарної потужності вистачило для лебідки
2) перемотати мотор лебідки на 48В, але це складно.

Для мене простіше за все поставити 2 чи 3 DC-DC у параллель, але чи кращий це шлях?

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48159Повідомлення 17 груд 2017, 20:38 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
1) по ссылке преобразователь нельзя использовать для зарядки АКБ, там нет режима стабилизации тока, только защита
2) солнечный ШИМ контроллер использовать скорее тоже не получится, они не рассчитаны, что входное напряжение будет превышать выходное в 4 раза.
3) модули на LM2596 максимум 3А, есть еще какие-то на XL... на 5А, но это не спасет.

На самом деле мощных понижаек в виде модулей я не видел.

Имхо, самое правильное решение - перемотать мотор в лебедке. Если сами не сумеете, то отдайте знающим людям, они знают как мотать, и на 48В будет ток в 4 раза меньше.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48160Повідомлення 17 груд 2017, 20:41 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
i8086 писав(ла):
Имхо, самое правильное решение - перемотать мотор в лебедке. Если сами не сумеете, то отдайте знающим людям, они знают как мотать, и на 48В будет ток в 4 раза меньше.


Я спросил на счет перемотки babac, но не знаю есть ли у него время для этого, он вроде загружен. Кроме того, я не уверен что в лебедке мотор BLDC или это не важно и перематывать можно любой тип мотора?
В общем, кто может с этим помочь, за деньги договоримся?

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48162Повідомлення 17 груд 2017, 20:48 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Я можу написати чогось не того, але вам вирішувати.

У вас є паливний генератор? Бензиновий або дизельний? Можливо варто придбати та використовувати короткочасно в паралель до акумуляторів для роботи лебідки? Або й зовсім без акумуляторів - якщо генератор це здужає. Ціни не знаю.

Можна докупити при бажанні ще 2 аналогічних акумулятора на 12 вольт та зробити з них ще один великий акумулятор на 48 вольт. Для збільшення автономності.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48163Повідомлення 17 груд 2017, 20:52 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
BLDC конечно же вряд ли, скорее коллекторник, а коллекторник перемотать еще проще, главное правильно посчитать.

http://escooter.org.ua/forum/9-307-15 есть такой очень хороший человек Dark_Thinker, он мне (и не только мне) перематывал мотор-колесо, перематывал моторчик компрессора с 12 на 60В. Теперь шины подкачиваю от 60В. Говорит что для него не составит труда адаптировать коллекторник под другое нестандартное напряжение, главное чтоб было время.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48164Повідомлення 17 груд 2017, 20:56 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
com писав(ла):
Я можу написати чогось не того, але вам вирішувати.

У вас є паливний генератор? Бензиновий або дизельний? Можливо варто придбати та використовувати короткочасно в паралель до акумуляторів для роботи лебідки? Або й зовсім без акумуляторів - якщо генератор це здужає. Ціни не знаю.

Можна докупити при бажанні ще 2 аналогічних акумулятора на 12 вольт та зробити з них ще один великий акумулятор на 48 вольт. Для збільшення автономності.


Я бачу такі недоліки:
1) Генератор на борту буде, але він на 220В. Це треба потужний зарядний пристрій, а потужних зарядних IP68 нажаль немає. Інколи лебідка потрібна терміново та часу возитися із запуском генератора немає.
2) Якщо робити 4 аккуми по 12В, то якщо один з них використовувати ще й для лебідки, його заряд буде падати швидше ніж у інших. Це приведе до складнощів із зарядкою - треба буде заряджати індивідуально всі АКБ

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48165Повідомлення 17 груд 2017, 20:57 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
i8086 писав(ла):
BLDC конечно же вряд ли, скорее коллекторник, а коллекторник перемотать еще проще, главное правильно посчитать.

http://escooter.org.ua/forum/9-307-15 есть такой очень хороший человек Dark_Thinker, он мне (и не только мне) перематывал мотор-колесо, перематывал моторчик компрессора с 12 на 60В. Теперь шины подкачиваю от 60В. Говорит что для него не составит труда адаптировать коллекторник под другое нестандартное напряжение, главное чтоб было время.


Спасибо )

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48166Повідомлення 17 груд 2017, 20:57 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
com писав(ла):
Я можу написати чогось не того, але вам вирішувати.

У вас є паливний генератор? Бензиновий або дизельний? Можливо варто придбати та використовувати короткочасно в паралель до акумуляторів для роботи лебідки? Або й зовсім без акумуляторів - якщо генератор це здужає. Ціни не знаю.

Можна докупити при бажанні ще 2 аналогічних акумулятора на 12 вольт та зробити з них ще один великий акумулятор на 48 вольт. Для збільшення автономності.

Після паливного генератора буде парова турбіна та атомний реактор для збільшення автономності.

У автора всього то проблема узгодити 12В двигун лебідки з 48В бортовою мережею.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48167Повідомлення 17 груд 2017, 21:01 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
i8086 писав(ла):
com писав(ла):
Я можу написати чогось не того, але вам вирішувати.

У вас є паливний генератор? Бензиновий або дизельний? Можливо варто придбати та використовувати короткочасно в паралель до акумуляторів для роботи лебідки? Або й зовсім без акумуляторів - якщо генератор це здужає. Ціни не знаю.

Можна докупити при бажанні ще 2 аналогічних акумулятора на 12 вольт та зробити з них ще один великий акумулятор на 48 вольт. Для збільшення автономності.

Після паливного генератора буде парова турбіна та атомний реактор для збільшення автономності.

У автора всього то проблема узгодити 12В двигун лебідки з 48В бортовою мережею.

Бортова мережа якраз 12 вольт. 48 вольт це лише електродвигун.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48168Повідомлення 17 груд 2017, 21:03 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
com писав(ла):
Бортова мережа якраз 12 вольт. 48 вольт це лише електродвигун.


Я писав вище що хочу залишити лише 48В батки. Було б ідеально запитувати бортову слаботочку від DC-DC. Перемотати мотор лебідки на 48В схоже кращий варіант.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48169Повідомлення 17 груд 2017, 21:08 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Добре. Що саме живиться від 12 вольт? Освітлення, габаритні вогні, рація, прилади навігації, запуск головного двигуна яхти?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 34 ]              На сторінку 1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 13


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group