Поточний час: 19 квіт 2024, 15:40

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 34 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
#48171Повідомлення 17 груд 2017, 21:12 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
com писав(ла):
Добре. Що саме живиться від 12 вольт? Освітлення, габаритні вогні, рація, прилади навігації, запуск головного двигуна яхти?


Все вірно, окрім головного двигуна. Сумарна потужніть слаботочної електроніки до 200Вт. Все світло на світлодіодах, рація та картплоттер потребують небагато.
Головний двигун яхти - електродвигун, він живиться від 48В.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48172Повідомлення 17 груд 2017, 21:16 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Киев , Украина
Дякував (ла) 0 Подякували 13
В случае сдыхания ДС надо будет сделать резервный вывод 12в у 48в батареи .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48174Повідомлення 17 груд 2017, 21:20 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Vig писав(ла):
В случае сдыхания ДС надо будет сделать резервный вывод 12в у 48в батареи .


В случае сдыхания DC-DC иметь запасной DC-DC про запас )

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48175Повідомлення 17 груд 2017, 21:23 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
А на випадок замикання, загоряння та іншого пошкодження 48 вольт акб потрібно мати резервний 12 вольт акб.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48176Повідомлення 17 груд 2017, 21:24 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
com писав(ла):
А на випадок замикання, загоряння та іншого пошкодження 48 вольт акб потрібно мати резервний 12 вольт акб.


В мене зараз дві 48В батки по 75Аг

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48177Повідомлення 17 груд 2017, 21:27 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
zloitapok писав(ла):
com писав(ла):
А на випадок замикання, загоряння та іншого пошкодження 48 вольт акб потрібно мати резервний 12 вольт акб.


В мене зараз дві 48В батки по 75Аг

Я б вирівняв їх заряд та запаралелив. Тобто 48 вольт, 150 ампер-годин.

Якщо перемотаєте лебідку, то бортовий 12 вольт акумулятор можна взяти меншої ємності. Зовсім від нього відмовлятись не варто.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48178Повідомлення 17 груд 2017, 21:31 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
com писав(ла):
zloitapok писав(ла):
com писав(ла):
А на випадок замикання, загоряння та іншого пошкодження 48 вольт акб потрібно мати резервний 12 вольт акб.


В мене зараз дві 48В батки по 75Аг

Я б вирівняв їх заряд та запаралелив. Тобто 48 вольт, 150 ампер-годин.


Так і є зараз. Дві штуки для надійності, якщо з однією щось трапиться, є друга.
Щодо залишити 12В батку на борту - не знаю чи доцільно це.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48213Повідомлення 18 груд 2017, 13:17 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина Луганск => г.Буча
Дякував (ла) 52 Подякували 618
Мій електротранспорт: Nissan Leaf AZE0 40kWh.
Хочу електротранспорт: Model 3
zloitapok писав(ла):
com писав(ла):
Бортова мережа якраз 12 вольт. 48 вольт це лише електродвигун.


Я писав вище що хочу залишити лише 48В батки. Було б ідеально запитувати бортову слаботочку від DC-DC. Перемотати мотор лебідки на 48В схоже кращий варіант.

viewtopic.php?p=42199#p42199
если нужна работа до 10 минут в сутки этот DC-Dc просто положите в герметичный ящик больше него в 10 раз и используйте. За 10 минут он не перегреет сам себя. Дешево и сердито.

_________________
Альтернативные Источники Энергии.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48215Повідомлення 18 груд 2017, 13:34 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
TheMarshall писав(ла):
zloitapok писав(ла):
com писав(ла):
Бортова мережа якраз 12 вольт. 48 вольт це лише електродвигун.


Я писав вище що хочу залишити лише 48В батки. Було б ідеально запитувати бортову слаботочку від DC-DC. Перемотати мотор лебідки на 48В схоже кращий варіант.

viewtopic.php?p=42199#p42199
если нужна работа до 10 минут в сутки этот DC-Dc просто положите в герметичный ящик больше него в 10 раз и используйте. За 10 минут он не перегреет сам себя. Дешево и сердито.


Хм, идея неплохая. Правда места много съест. Буду думать.

Да, сначала неправильно посмотрел на счёт мощности, отредактировал свое сообщение,когда разобрался

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Востаннє редагувалось zloitapok 18 груд 2017, 13:43, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48217Повідомлення 18 груд 2017, 13:41 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина Луганск => г.Буча
Дякував (ла) 52 Подякували 618
Мій електротранспорт: Nissan Leaf AZE0 40kWh.
Хочу електротранспорт: Model 3
По ссылке 600Ватт. Можно и 2. Они не дорогие. Просто они не IP68, а серверные. А любой герметичный ящик сделает из них не надолго IP68 пока внутри воздух не перегреется.
Зображення

_________________
Альтернативные Источники Энергии.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48220Повідомлення 18 груд 2017, 14:12 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина Луганск => г.Буча
Дякував (ла) 52 Подякували 618
Мій електротранспорт: Nissan Leaf AZE0 40kWh.
Хочу електротранспорт: Model 3
zloitapok писав(ла):
Привет всем.
1) Возможна ли зарядка 12В АКБ от 48В АКБ используя DC-DC преобразователь, вроде такого
http://greenchip.com.ua/34-0-939-0.html
?
12В АКБ 4s LiFePO4, 100Ач.
2) Если происходит разрядка 12В АКБ током 60А (кратковременно), надо ли отключать DC-шку во время разрядки?

Заранее спасибо за помощь.

Подумал. Как по мне так лучше оставить 12В аккумулятор и DC преобразователь
подобрать такой мощности, как рекомендуемый ток заряда вашего 12в аккумулятора. Тогда и лебедка будет нормально работать и другое электрооборудование можно использовать автомобильное. DC-DC в таком случае работает как генератор в автомобиле. Постоянно дозаряжает аккумулятор по мере его использования.

_________________
Альтернативные Источники Энергии.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48222Повідомлення 18 груд 2017, 14:41 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
TheMarshall писав(ла):
zloitapok писав(ла):
Привет всем.
1) Возможна ли зарядка 12В АКБ от 48В АКБ используя DC-DC преобразователь, вроде такого
http://greenchip.com.ua/34-0-939-0.html
?
12В АКБ 4s LiFePO4, 100Ач.
2) Если происходит разрядка 12В АКБ током 60А (кратковременно), надо ли отключать DC-шку во время разрядки?

Заранее спасибо за помощь.

Подумал. Как по мне так лучше оставить 12В аккумулятор и DC преобразователь
подобрать такой мощности, как рекомендуемый ток заряда вашего 12в аккумулятора. Тогда и лебедка будет нормально работать и другое электрооборудование можно использовать автомобильное. DC-DC в таком случае работает как генератор в автомобиле. Постоянно дозаряжает аккумулятор по мере его использования.


На первой странице писали что так не получится.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48223Повідомлення 18 груд 2017, 15:27 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
читая сообщения подумал о дельте, а тут уже предложили. я купил себе такие, два в одном корпусе за 400гр, не сильно они и большие. и по моему можно заряжать 12в свинец.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48224Повідомлення 18 груд 2017, 15:47 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Свинец не вариант. Тяжёлый, плохо с токоотдачей. Кроме того при разряде свинца большим током, ёмкость там меньше номинальной, а значит часть энергии просто тратится впустую. Этого достаточно чтоб не брать его. Провести эксперимент думаю с двумя dc-dc на 300вт. Они меньше места займут чем дельта и т.п. в коробке

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48272Повідомлення 19 груд 2017, 16:21 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
https://www.aliexpress.com/item/35-60V-48V-TO-12V-60A-720W-Golf-Cart-Voltage-Reducer-DC-DC-Step-Down-Converter/32818336602.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.cbR354

Замена двум 300Вт дисишкам.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 34 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 10


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group