Поточний час: 27 квіт 2024, 16:57

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 57 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4
Автор Повідомлення
#107902Повідомлення 11 лип 2020, 22:49 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
thunder_blade писав(ла):
Какое напряжение у вас на ХХ на зарядном устройстве? В общем если у вас там больше 72,00в балансировки не будет
Так как БМС тупо отключит АКБ от зарядки :pfeif: когда на ячейке хоть на одной будет выше 3,65в... (+-0,025) :mrgreen:

ХХ ЗП 73В


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107903Повідомлення 12 лип 2020, 03:20 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Надо скидывать до 72.00 иначе оно нормально не будет как не крутите

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107973Повідомлення 13 лип 2020, 14:59 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Місто
Дякував (ла) 2 Подякували 11
Мій електротранспорт: Yamaha BWS (China) 2kW
Підозріла індикація Зарядного - Обидва червоні - це режим заряджання.... А у Вас навіть вилка витягнута (орієнтуюсь на відсутність показань ватметру) а світлодіоди обидва червоні . Так завжди було ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107975Повідомлення 13 лип 2020, 16:00 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
0038 писав(ла):
Підозріла індикація Зарядного - Обидва червоні - це режим заряджання.... А у Вас навіть вилка витягнута (орієнтуюсь на відсутність показань ватметру) а світлодіоди обидва червоні . Так завжди було ?

Нічого підозрілого)) Один червоний світлодіод сигналізує підключення до мережі 220В, а інший червоний - процес зарядки, при повному заряді акумулятора (досягненні напруги ХХ на ЗП), змінюється на зелений.
Яка вилка витягнута :D , все там підключено, просто ЗП підключений через ваттметр! Відсутні показання, бо не видно, підсвітка засвічує дисплей.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107976Повідомлення 13 лип 2020, 16:06 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Місто
Дякував (ла) 2 Подякували 11
Мій електротранспорт: Yamaha BWS (China) 2kW
Зрозуміло.
Zevs0812 писав(ла):
Але балансування, знову відсутнє :?

А як Ви визначаєте що балансування відсутнє ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107978Повідомлення 13 лип 2020, 16:36 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Цитата:
А як Ви визначаєте що балансування відсутнє ?


Під час балансування, ЗП малим струмом дозаряджує акамулятор (світлодіод, то червоний, то зелений), і так до тих пір поки БМС не збалансує - вирівняє всі ячейки по заданій в БМС алгоритмом напрузі.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107979Повідомлення 13 лип 2020, 17:02 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Zevs0812 писав(ла):
Цитата:
А як Ви визначаєте що балансування відсутнє ?


Під час балансування, ЗП малим струмом дозаряджує акамулятор (світлодіод, то червоний, то зелений), і так до тих пір поки БМС не збалансує - вирівняє всі ячейки по заданій в БМС алгоритмом напрузі.

:lol: кто вам такое сказал, такое поведение зарядного говорит о том что срабатывает БМС по верхнему порогу напряжения одной из ячеек а не о балансе :p

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107980Повідомлення 13 лип 2020, 17:04 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Місто
Дякував (ла) 2 Подякували 11
Мій електротранспорт: Yamaha BWS (China) 2kW
Zevs0812 писав(ла):
Відключення по верхньому порозі - 3.69В. Нижній не перевіряв, бо не було навантаження щоб розрядити акумулятор. Ячейки зарядилися на 3.61В - 3.69В. Відключив ЗП на деякий час, потім знову включив, напруга більше - 3.67В не піднімалася. Після чергового відключення ЗП, напруга на ячейках склала від 3.61В до 3.67В..

Так Ви і описали режим балансування - при струмі балансування 50 мА комірки від 3.69 знизилась до 3.67. ЗУ працювало в режимі ввімкнулось - вимкнулось ? Якщо так - потрібен час для балансування всіх комірок.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107998Повідомлення 13 лип 2020, 21:47 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Polevik писав(ла):
Если руки из нужного места

С этим проблема... все там у БМС нормально 99%, но если у ТС зарядное валит напряжение равное началу сработки БМС по отсечке верхней, то она в жизни не от балансирует :roll: ;)
Не более 3,6в * 20 = 72,00В должно быть напряжение зарядного для нормальной работы Батареи и Балансиров в БМС, которые начинают работать если верить картинке от производителя уже с 3,5в на ячейку значит по хорошему нужно еще скинуть напряжение зарядки до 3,55в * 20 = 71,00 В :gott:

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108009Повідомлення 13 лип 2020, 23:55 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Місто
Дякував (ла) 2 Подякували 11
Мій електротранспорт: Yamaha BWS (China) 2kW
3,55в * 20 = 71,00 В :gott:
До цієї напруги необхідно додати падіння напруги на силових ключах БМС. І що завадить одній із комірок зарядитись раніше і напруга на ній перетне гранично допустиму для БМС навіть при напрузі ЗУ 71 В ? Якщо збірка комірок жодного разу не балансувалась - БМС зі струмом балансування 50 мА буде важко. В свій час (коли вводив в експлуатацію свою 23s) замінював комірку яка заряджалася раніше за всіх і використовував режим балансування окремих комірок резистором навантаження. Комірки також лифер, 30А/г.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108017Повідомлення 14 лип 2020, 07:49 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
thunder_blade писав(ла):
Zevs0812 писав(ла):
Цитата:
А як Ви визначаєте що балансування відсутнє ?


Під час балансування, ЗП малим струмом дозаряджує акамулятор (світлодіод, то червоний, то зелений), і так до тих пір поки БМС не збалансує - вирівняє всі ячейки по заданій в БМС алгоритмом напрузі.

:lol: кто вам такое сказал, такое поведение зарядного говорит о том что срабатывает БМС по верхнему порогу напряжения одной из ячеек а не о балансе :p


Саме так орієнтуюсь під час заряду акумулятора на 24S lifepo4, ЗП (ЗП 24S, ХХ=88В) заряджає до 84В, а потім ще 15-25хв із включенням та виключеням ЗП (червоний/зелений світлодіод), зарядження продовжується до 86,4В, потім зелений світлодіод світить постійно і вже ЗП не включається! А на акумуляторі 20S, зарядження відбувається, як на свинцевому акумуляторі)), засвітився зелений світлодіод і все, а ячейкі при цьому з різною напругою від 3,60В до 3,67В.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108019Повідомлення 14 лип 2020, 07:57 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
thunder_blade писав(ла):
Polevik писав(ла):
Если руки из нужного места

С этим проблема... все там у БМС нормально 99%, но если у ТС зарядное валит напряжение равное началу сработки БМС по отсечке верхней, то она в жизни не от балансирует :roll: ;)
Не более 3,6в * 20 = 72,00В должно быть напряжение зарядного для нормальной работы Батареи и Балансиров в БМС, которые начинают работать если верить картинке от производителя уже с 3,5в на ячейку значит по хорошему нужно еще скинуть напряжение зарядки до 3,55в * 20 = 71,00 В :gott:


У таблиці про параметри даної БМС сказано, що напруга заряду 73В!
Буду через два тижні вдома, спробую включати з напругою на ЗП від 71В до 75В. Подивлюся, якщо ні, то заміню ЗП.


Додаткові файли:
LFP BMS (2).jpg
LFP BMS (2).jpg [ 168.38 КБ | Переглядів: 2566 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 57 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 58


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group