Поточний час: 27 квіт 2024, 22:19

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 7 ] 
Автор Повідомлення
#130965Повідомлення 09 січ 2023, 22:15 
Не в мережі

Звідки: Kyiv Ukraine
Дякував (ла) 16 Подякували 1
Хочу електротранспорт: MPW4 HYBRID before, MPW4 EV after...
Вибачте, що перша тема і одразу з проханням!

Давно читав Ваш форум, ще до переїзду його на цей "движок", збирав досвід та інфо, мріяв до приходу свинособак в кілька етапів свапнути свій позашляховик з дизеля у гібрид, а потім на повну електротягу. Багато чого зрозумів та навчився, та дещо планував віддавати у досвідчені руки форумчан. Звісно все це відійшло на дальній план.

Саме сабж:
Збирав дітям великий павербанк, зібрав, превірив, поставив на зарядку, та випадково, коли прибирав на "верстаті", впала шина на радіатори двох вхідних IGBT?? тарнзисторів, та коротнула їх ((
Запобіжник згорів, та пихнув один з транзюків. Проблема в тому, що елемент цей - нонейм. Схему я в мережі досі не знайшов, продаван сказав, що він - продаван, і поки на питання: чи може він попитати китайців, що вони туди ставили, та чи має він сервіс хоч якийсь - мовчить ((
На форумі я бачив, як досвідчені люди, сходу, по елементній обв'язці на платі, розакладали наочну схемотехніку у circuit diagram.

Чи може хтось допомогти ідентифікувати параметри цього елемента по схемотехніці?
Задарма не прошу допомагати, звісно у розумних межах, але пляшка за результатом - то обов'язково ;)

Не ідентифікований елемент
Зображення

Поруч з неідентифікованим
Зображення

Зворотній бік плати, праворуч вхід AC 220В
Зображення

Діодинй міст
Зображення

Кондєї
Зображення

"Обв'язка" за радіаторами неідентифікованих
Зображення

"Обв'язка" біля неідентифікованого погорільця
Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130968Повідомлення 10 січ 2023, 02:22 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Харків
Дякував (ла) 8 Подякували 40
-=AlexYan=- писав(ла):

Чи може хтось допомогти ідентифікувати параметри цього елемента по схемотехніці?


Звичайна схема перетворювача з напівмостом з типовим китайським колхозом.
На місце неопізнаних ключів я б поставив пару 500-вольтових МОСФЕТ-ів, наприклад IRFP460, не ІЖБТ, бо можна спалитись на їх недостатній швидкодії, тому що частота невідома.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130971Повідомлення 10 січ 2023, 08:25 
Не в мережі

Звідки: Kyiv Ukraine
Дякував (ла) 16 Подякували 1
Хочу електротранспорт: MPW4 HYBRID before, MPW4 EV after...
То ви маєте на увазі, що там схема косого напівмоста на MOSFET, і я помилково надумав собі, що то верогідно IGBT?
Це зробить наявність діода не принциповою у неідентифікованому...

Тоді замість напруги насичення (важливого для igbt), буде дуже важливо підібрати параметр опору відкритого каналу?

Можете зорієнтувати по цих параметрах?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130972Повідомлення 10 січ 2023, 09:18 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Харків
Дякував (ла) 8 Подякували 40
Судячи з того, що видно на фото, там не косий напівміст, а звичайний, прямий, і той, і інший може бути на чому завгодно. Але, як на мене, замінювати слід обидва ключа, бо підбирати пару до невідомо чого це нонсенс...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130985Повідомлення 10 січ 2023, 19:19 
Не в мережі

Звідки: Kyiv Ukraine
Дякував (ла) 16 Подякували 1
Хочу електротранспорт: MPW4 HYBRID before, MPW4 EV after...
Дякую. Я не маю достатнього досвіду, щоб зрозуміти які параметри, хоч приблизно мають бути у цих мосфетів?
Може хтось порадити, чи навіть взяти в ремонт, бо є ще підозра, але з малою верогідністю, що поруч могли ще якісь елементи вийти з ладу?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130986Повідомлення 10 січ 2023, 19:44 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
С самого початку треба написати тут назву вашого пристрою, чи може на платі є його назва чи щось для індефікування.

Якщо самі не займаєтесь електрикою то краще віддати його в ремонт фахівцеві, тому що там моглдо ще шось погоріти.

Просто заміна транзисторів може привести відразу до слідуючого "баху" якщо щось накрилося в ньому крім транзисторів.

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130989Повідомлення 10 січ 2023, 20:36 
Не в мережі

Звідки: Kyiv Ukraine
Дякував (ла) 16 Подякували 1
Хочу електротранспорт: MPW4 HYBRID before, MPW4 EV after...
Повний китайський нонейм, бо інших не було.
Знав би, що таке утну - вже б дочекався MW, в три рази дорожчого, але на порядок надійнішого та з даташитами і схемами, і без нонейм деталюх (((
З приводу ремонту власноруч: за досвідом 90% несправностей виявляються зовнішнім оглядом, із цих 90%, в 90% ремонтував все сам, іноді не без допомоги добрих людей ;)
Цей випадок з тих 10%, коли портібна аналітика викладача з кафедри схемодехніки та електроніки ))

P.S. Наразі більшість сервісів з ремонту апаратури роблять як раз ті 90%, а інші 10% кажуть - відновленню та ремонту не підлягає. Це, нажаль, теж з власного досвіду мого оточення. Бо сервіси то бізнес, а бізнес має робити оберти, а не буксувати у пошуках бракованої смдшки серед 100+ варіантів на платі.

Хоча я вже питав: може хтось порадить майстра по б.ж. та з.п. ??


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 7 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 43


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group