Поточний час: 24 квіт 2024, 06:05

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 84 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Досконало про Li-ion і не тільки
#134803Повідомлення 01 лист 2023, 21:19 
Не в мережі

Звідки: м.Олександрія
Дякував (ла) 1 Подякували 6
Мій електротранспорт: електровелосипед
В мене батарейки з списаних шкільних нетбуків, по шість шт. 18650 2200ma/h в кожному акумуляторі. Всі були розряджені в ноль але штатно зарядились після довгої перерви в роботі з різним результатом. Коли розібрав акуми на елементи тоді вже там виявились потухші та живі. А декілька батарей зарядились і ожили.
Але щоб зібрати з них 10s4p прийшлось добряче їх перетасувать в паралелях щоб отримати бажаний результат.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Досконало про Li-ion і не тільки
#134820Повідомлення 02 лист 2023, 16:58 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 11
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Пенсіонер писав(ла):
Але щоб зібрати з них 10s4p прийшлось добряче їх перетасувать в паралелях щоб отримати бажаний результат.

До речі, на тому сайті, про який вчора писав, є посилання на онлайн Pack Builder https://www.repackr.com/#/pack-builder
Там вписуєш ємність своїх бу акумуляторів, задаєш тип батареї (S та P) і отримуєш оптимальний росподіл їх всередені батареї.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Досконало про Li-ion і не тільки
#134821Повідомлення 02 лист 2023, 19:07 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1008
Мій електротранспорт: >
Karl писав(ла):
////і отримуєш оптимальний росподіл їх всередені батареї.

Це як що внутрішній опір у них плюс-мінус однаковій, або як що той опір не критичний (струм меньше максимального в рази). Я в екселі тасував по обом параметрам, за вечір пазл 14р13s складав.

До речі, не просто так плата захисту батареї ноутбуків при повному розряді однієї банки валиться в захист який можна підняти тільки программатором. Бо банка яка побувала на тому світі (повністью розряджена, та й ще довгенько), то прямий кандидат на возгорання. Бо деякі після такого впираються рогом в кінці заряду і починають грітися шо скажені, так і не бравши повної напруги. Будьте обережні, без нагляду такі не заряджайте, або слабеньким струмом (щоб струму не вістачило перегріти, одна надія що при перевіщенні тиску клапан спрацює, але працює він тільки у фірмових, і то не зажди).

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Досконало про Li-ion і не тільки
#134833Повідомлення 03 лист 2023, 15:15 
Не в мережі

Звідки: м.Олександрія
Дякував (ла) 1 Подякували 6
Мій електротранспорт: електровелосипед
Ті банки що не набирають вольтаж більше ніж 4v заряду також корисні. В мене з початку раптових відключень така батарейка 3s3p інтернетний роутер підтримує в бустерному режимі, паралельно блоку живлення роутера, - і не гріється й годин 5-6 держе як напруга пропадає..


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Досконало про Li-ion і не тільки
#134840Повідомлення 04 лист 2023, 11:39 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 11
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Пенсіонер писав(ла):
Ті банки що не набирають вольтаж більше ніж 4v заряду також корисні. В мене з початку раптових відключень така батарейка 3s3p інтернетний роутер підтримує в бустерному режимі, паралельно блоку живлення роутера, - і не гріється й годин 5-6 держе як напруга пропадає..


А блоку живлення не стає погано після подачі напруги у такій схемі? Йому ж тоді треба і роутер живити, і батареї заряджати?

Я собі для таких цілей купив на Алі дешеву платку DC UPS на 12В.
Такого типу https://vi.aliexpress.com/item/1005004967489813.html
Вона чесно заряджає та розряджає акумулятори.
В мене зараз стоять 6шт 18650(1S6P) з залишковою ємністью біля 1200mAh. Вистачає десь на 10годин.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Досконало про Li-ion і не тільки
#134841Повідомлення 04 лист 2023, 13:13 
Не в мережі

Звідки: м.Олександрія
Дякував (ла) 1 Подякували 6
Мій електротранспорт: електровелосипед
Carl, нагріву акумулятора нема, 12v адаптер D-link трохи теплий але він завжди таким був, ну може трохи більш теплий. Там 11.85v з адаптера йде, все зъеднане паралельно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Досконало про Li-ion і не тільки
#134844Повідомлення 04 лист 2023, 14:38 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 11
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Я питаю про той випадок, коли батарею розрядить до 3В, чи нижче якщо нема BMS.
А потім на них подали напругу з БП. Розряджена 3s батарея при зовнішніх 11.85В може взяти на себе і 1А, і навіть 5А. Залежатиме тільки від її внутрішнього опору, бо зовні ток заряду в такій схемі нічим не контролюється. У тих БП наче є якесь обмеження по струму, але тоді вже може роутеру не вистачити. Або захист може виявитися трігерного типу і БП зовсім напругу зніме...
Скоріше за все у тих ваших підвбитих батарей дійсно просто високий внутрішній опір і тому все працює.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Досконало про Li-ion і не тільки
#134852Повідомлення 04 лист 2023, 22:13 
Не в мережі

Звідки: м.Олександрія
Дякував (ла) 1 Подякували 6
Мій електротранспорт: електровелосипед
Karl писав(ла):
Скоріше за все у тих ваших підвбитих батарей дійсно просто високий внутрішній опір і тому все працює.

В мене з вимірювального тільки мультіметр з осцілографом, тому в якому стані ті батарейки уявлення приблизне. Нада було швидко зробить резервне живлення з того що було. Вийшло як вийшло))


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Досконало про Li-ion і не тільки
#134868Повідомлення 06 лист 2023, 09:09 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1008
Мій електротранспорт: >
В мене роутер майже по такій же схемі, тільки я ризикувати не став, замість рідного блока живлення підключив зарядку СС СV на 12+_ вольт. Та й ще маленьку БМСку на 3S до банок прикрутив, що б при розбалансі ніяка банка не перезарядилася (і це в мене здорові, а в хворих саморозряд різний і розбаланс буде по любому)

А хворі банки та й ще напряму з БП, то ви ризковий, я б на таке не наважився, бо знаю як ті банки стріляють та горять. Як шо один живете то сам собі ворог, можна ризикувати як хочеш, хоч в російську рулетку грать, а своїх домашніх наражати на такі ризики (які про них не знають) то не по людськи. Схаменіться і подивіться відосиків на ютубі як банки горять, не ляканий ви наш.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 84 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 14


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group