Поточний час: 12 трав 2024, 23:22

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 22 ]  На сторінку Пред.  1, 2
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія honda crf 450
#136398Повідомлення 28 квіт 2024, 15:14 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 569 Подякували 271
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 62v 28Ah S-BmS Jikong,VOTOL EM-50S 60amp, DD-Rear 45mm(GTS3000)...
Респект, Супер Проэкт {!_!}

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія honda crf 450
#136400Повідомлення 28 квіт 2024, 20:26 
Не в мережі

Звідки: Житомирська обл
Дякував (ла) 0 Подякували 17
Мій електротранспорт: Електросамокат
Хочу електротранспорт: Електрокросс
Дякую всім за підтримку {!_!}
Сьогодні був виїзд. Є одне позитивне зрушення і одне негативне.
Добра новина. Перший раз за весь час я зробив автонастройку контроллера з двигуном, не то щоб я за неї не знав, я її ігнорував, а виявилось що дарма, оберти зросли, на виході з редуктора 2700+, а це вже майже 100км/ч. Тяга при цьму майже не пропала.
Погана новина. Ремінь з аліка всетаки виявився китайським гівном... а я їм відгук позитивний залишив і 5зірок поставив.
Ремінь витримав близько 10км в режимі "діда", навіть в грязюку не встиг заїхати, а на гору тимпаче. Зуби обірвало і редуктор заклинило, довелось визивати дружину на евакуацію)


Додаткові файли:
20240428_201221_HDR.jpg
20240428_201221_HDR.jpg [ 372.87 КБ | Переглядів: 175 ]
20240428_201816_HDR.jpg
20240428_201816_HDR.jpg [ 346.99 КБ | Переглядів: 175 ]
20240428_202147.jpg
20240428_202147.jpg [ 499.73 КБ | Переглядів: 175 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія honda crf 450
#136410Повідомлення 29 квіт 2024, 15:02 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 410 Подякували 538
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
А такий ремінь взагалі здатен витримувати накі навантаження? Потрібно почитати тех документацію і порахувати зусилля на зуби.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія honda crf 450
#136422Повідомлення 02 трав 2024, 11:34 
Не в мережі

Звідки: Житомирська обл
Дякував (ла) 0 Подякували 17
Мій електротранспорт: Електросамокат
Хочу електротранспорт: Електрокросс
Яка там документація на аліекспресі :D
На surron привід на схожому ремні. На іноземних форумах бачив що так роблять проміжний редуктор.
Якщо не знайду якісну заміну ремню, то перероблю на ланцюг з зірочками.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія honda crf 450
#136433Повідомлення 03 трав 2024, 17:17 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 410 Подякували 538
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Я мав на увазі не конкретно цей китайський ремінь, а взагалі подібний. Можливо їх не існує в природі. Адже у всього є межа міцності.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія honda crf 450
#136434Повідомлення 03 трав 2024, 20:33 
Не в мережі

Звідки: Lutsk
Дякував (ла) 0 Подякували 13
варто пошукати щось брендове у такому розмірі (gates, dayco, continental...)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія honda crf 450
#136436Повідомлення 03 трав 2024, 23:56 
Не в мережі

Звідки: Житомирська обл
Дякував (ла) 0 Подякували 17
Мій електротранспорт: Електросамокат
Хочу електротранспорт: Електрокросс
Ремінь HTD 8m 552mm 69t.
Знайшов інформацію з подібного ремня, міцність на розрив 300Н/мм, в мене був ремінь 25мм, тобто це приблизно 750кг він мав тримати, багато це чи мало, незнаю. Є інші ремені, що тримають більше навантаження, це з сталевим або кевларовим кордом, чи поліуританові. Але в Україні в потрібному розмірі я не знайшов, а за кордоном вони коштують дороговато. До того ж, вже замовив зірочки під 428ланцюг 13 і 31 зуб, можливо їх навіть вдасться встановити в цей корпус редуктора і не робити новий.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 22 ]              На сторінку Пред.  1, 2

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 29


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group