Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Проблема з BMS ?
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=5011
Сторінка 3 із 3

Автор:  cotton [ 19 лист 2021, 23:11 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з BMS ?

Kapral88 писав(ла):
Цитата:
Спробую все ж таки поставити нову BMS, гірше точно не буде. На нову батарею я поки що не готовий морально і финансово))
вы понимаете работу бмс?? У вас проблема возникает из за дохлый ячеек батареи. И поможет только уменьшение тока потребления, то есть замена контроллера или изменение стиля езды. Но я раньше об этом писал.

Оффтоп
из личной практики,в давние времена, когда ещё ремонтировали телевизоры Электрон 282,приходит к нам в ателье мужичок и говорит-" дайте мне предохранитель на 4а" я ему-" какой и зачем?", а он-" сгорел в телевизоре предохранитель на 2а, я поставил на 3, он тоже сгорел, поставил на 5, и этот сгорел, а на 4а у меня нет, может он не сгорит"

Розумію лише приблизно :). Мені здається, що батарея має дохнути поступово. Наприклад, коли підсажений аккум, їду з роботи назад додому, я бачу що на максималці він видає на кілометр-два на годину менше. А тут бац і сразу офф. Я працюю сисадміном і знаю, що іноді допомагають танці з бубном :mrgreen: Так що можливо запобіжник на 4А і спрацює :) Спробую. Дякую всім за відповіді, багато нового дізнався. На днях по результату відпишусь.

Автор:  Ioan85 [ 19 лист 2021, 23:45 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з BMS ?

cotton писав(ла):
Може працювати, міряєш напругу все ок, потряс акк, покрутив сяк так - все ок, все працює. Ввечері ставлю на вел - все ок. На ранок - не працює. Не світяться діоди на корпусі. Міряю напругу на виході:
- 39В в неробочому стані. В робочому має бути 48В , а показує 49,1 В.

Ви до якої напруги заряджаєте акумулятор??? літій іонна батарея 48 вольт з 13 послідовно підключеними елементами має мати напругу 54.6 вольт. Тобто кожен елемент заряджений до 4.20 вольта. Якщо ви її не дозаряджаєте то ще врахуйте що при повному газі йде просадка по вольтажу, чим більший внутрішній опір батареї тим більша просадка. Тобто якщо ви її зарядили тільки до половини на 48 вольт покатались до 44 вольт і дали повний газ то при максимальному газі з просадкою в 5-6 вольт БМС вимкне батарею, так як напруга на елементі буде менше 2.75-3 вольт... П\С Якщо батарея має саморозряд ризикуєте спалити хату

Автор:  -=TRO=- [ 20 лист 2021, 03:08 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з BMS ?

Ioan85 писав(ла):
44 вольт і дали повний газ то при максимальному газі з просадкою в 5-6 вольт БМС вимкне батарею, так як напруга на елементі буде менше 2.75-3 вольт...
Вы когда ни будь видели незатертые шильдики на контроллеры 48в? Так вот, на большей части из них указано нижнее напряжение отсечки, и оно там обычно около 39в. А теперь делим 39 на 13 и получаем 3 вольта на элемент, это то напряжение на банках когда рубит контроллер (потом уже БМС на 2.5в). А если посмотреть в даташит, то увидим, что банка просадится до 3в при разряде на 65-70% своей емкости, и это у новых элементов, видавшие виды ухудшают своё внутреннее сопротивление, и контроллер будет рубить ток при когда в батарее будет оставаться все больше и больше.
Додаткові файли:
fffggdsdfg.JPG
fffggdsdfg.JPG [ 170.3 КБ | Переглядів: 1489 ]

Автор:  Ioan85 [ 20 лист 2021, 09:39 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з BMS ?

-=TRO=- писав(ла):
Ioan85 писав(ла):
44 вольт і дали повний газ то при максимальному газі з просадкою в 5-6 вольт БМС вимкне батарею, так як напруга на елементі буде менше 2.75-3 вольт...
Вы когда ни будь видели незатертые шильдики на контроллеры 48в? Так вот, на большей части из них указано нижнее напряжение отсечки, и оно там обычно около 39в. А теперь делим 39 на 13 и получаем 3 вольта на элемент, это то напряжение на банках когда рубит контроллер (потом уже БМС на 2.5в). А если посмотреть в даташит, то увидим, что банка просадится до 3в при разряде на 65-70% своей емкости, и это у новых элементов, видавшие виды ухудшают своё внутреннее сопротивление, и контроллер будет рубить ток при когда в батарее будет оставаться все больше и больше.


Зображення

Ось для прикладу на фото вище мануал для bms DALY Якщо БМС літій іонну батарею буде рубити на 2.5 вольта як ви кажете, то для більшості літій іонних елементів розряд нище 2.7 буде критичним. Що до нижнього порогу відключення контролера цей параметр може бути змінний і налаштовуватись через LCD дисплей, для прикладу в контролерах kunteng така можливість є (по замовченню 40 вольт, але можна зробити з кроком 0.5 і 38В і 41.5В). Що до просадки батарей також може впливати температура навколишнього середовища, чим холодніше на дворі тим внутрішній опір росте...

Автор:  -=TRO=- [ 20 лист 2021, 15:44 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з BMS ?

Ioan85 писав(ла):
Ось для прикладу на фото вище мануал для bms DALY[/b] Якщо БМС літій іонну батарею буде рубити на 2.5 вольта як ви кажете, то для більшості літій іонних елементів розряд нище 2.7 буде критичним.

Если у старттопика все таки БМСка рубит на 2.5в по какой то ячейке(для всех БМСок проходящих через мои руки это норма), то ваши слова значат, что замена старртопиком БМСки на вашу вами предложенную только усугубит проблему, у него будет вырубаться еще раньше (несмотря на то что такое поведение более правильное ибо более щадящее для батареи).

Автор:  Pastor_Frost [ 20 лист 2021, 17:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з BMS ?

-=TRO=- писав(ла):
Ioan85 писав(ла):
Ось для прикладу на фото вище мануал для bms DALY[/b] Якщо БМС літій іонну батарею буде рубити на 2.5 вольта як ви кажете, то для більшості літій іонних елементів розряд нище 2.7 буде критичним.

Если у старттопика все таки БМСка рубит на 2.5в по какой то ячейке(для всех БМСок проходящих через мои руки это норма), то ваши слова значат, что замена старртопиком БМСки на вашу только усугубит проблему, у него будет вырубаться еще раньше (несмотря на то что такое поведение более правильное ибо более щадящее для батареи).



Оффтоп
Здается мне, Вы попутали ники IoN1 и Ioan85)))

Автор:  Ioan85 [ 20 лист 2021, 17:53 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Проблема з BMS ?

-=TRO=- писав(ла):
Если у старттопика все таки БМСка рубит на 2.5в по какой то ячейке(для всех БМСок проходящих через мои руки это норма), то ваши слова значат, что замена старртопиком БМСки на вашу только усугубит проблему, у него будет вырубаться еще раньше (несмотря на то что такое поведение более правильное ибо более щадящее для батареи).
Я не агітую БМС міняти, виходячи з першої теми склалось враження що автор заряджає 48-ми вольтову батарею до 48 вольт... Ось цитата з його теми:
cotton писав(ла):
В робочому має бути 48В , а показує 49,1 В.

Сторінка 3 із 3 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/