Поточний час: 28 бер 2024, 12:45

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 59 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4
Автор Повідомлення
#43776Повідомлення 11 жовт 2017, 22:58 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 381
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
С данной АКБ советую брать МАХ 3 кВт МК и контролер к нему на євеле и програмировать последний на 50-55А батарейного(больше все равно батарея (БМС)не потянет).
Данная АКБ от проєкта Hunter(полноприводньій недорогой фетбайк) с МАХ током в 52А и поєтому 4 кВт МК (с током до 100А) ей многовато.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43780Повідомлення 11 жовт 2017, 23:22 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
Згоден з вашою думкою.Але батарея підібрана для створення малопотужної системи в рамках випробувань рами і набратись досвіду в експлуатації електротранспорту.І на своєму прикладі звісно непокажу що можна чудити і скільки можна втулити батарейок. Нижній ящик під батарейку який показано на візуалізації має такі габарити 410*378*300 Про асинхронник цікава думка але батарейка вже є і поїзд пішов. А взагалі це має бути універсальна платформа на базі якої дійсно можна створити щось люте і комфортне.Але ізза майбутніх змін на ринку моторів я покатаюсь поки що на чомусь скромному. Я бачу лінійку рекомендованих моторів 5-10-40кв А у кого дах не на місці може спокійно втулити хоч оцеhttp://www.yasamotors.com/products/p400_series/ по розмірам рама прийме)))....і вагончик із батарейкою позаду))) Так батарейка тяне щись до 2.5 кв тому і вибір буде бакс 3кв. Подивився так є таке діло http://kellycontroller.com/kac6022h24v- ... -1465.html .Підскажіть які двигуни асихроні можна перематати із несамих тяжких на 48 вольт..ну і щоб запас потужності був щоб потім батарейку поміняти .

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43781Повідомлення 12 жовт 2017, 00:27 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 381
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Acinonyx писав(ла):
Так батарейка тяне щись до 2.5 кв тому і вибір буде бакс 3кв. Подивився так є таке діло http://kellycontroller.com/kac6022h24v- ... -1465.html .

На євел сейчас доступен контролер 48-72 В до 70А програмируемьій синусньій с блютуз цена около150$ для 3кВт МК. Если интересно обращайтесь (его нет в каталоге).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65644Повідомлення 11 вер 2018, 21:29 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
Вітаю усіх. Оскільки у мене так і не вийшло щось реальне почати робити я продовжував шукати дизайнерське рішення.Варіантів було достатньо... реально посміялись би які там були ескізи . І все не те. Але схоже я знайшов своє. І хочу почути вашу думку з приводу нової версії концепта. Може треба піти ще подумати)))) Труби звісно будуть меншого діаметра тож непотрібно хоч за це кидати каміння.


Додаткові файли:
EL MOTO.png
EL MOTO.png [ 237.69 КБ | Переглядів: 4678 ]
el moto 2.png
el moto 2.png [ 431.15 КБ | Переглядів: 4678 ]
el moto 3.png
el moto 3.png [ 617.35 КБ | Переглядів: 4678 ]
el moto 4.png
el moto 4.png [ 616.87 КБ | Переглядів: 4678 ]

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65648Повідомлення 12 вер 2018, 00:01 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
концепты,визуализации,красивые картинки,- это все хорошо,забавно,
но оно с 99,9% вероятностью не будет реализовано,и на то есть объективные причины.
А вот меня больше интересует

Acinonyx писав(ла):
З характеристик і наявних зараз точних даних це кпд 82 проценти з нуля обертів з 10 кг ваги і енергозатратою 30 ват.При 700 обертах так як колектор трохи великий вийшов у діаметрі .Тому що звичайні колектори незмоглиб ніяк зкомутувати цей двигун .то прийшлось робити свій. Діаметр ротора з котушками 20 сантиметрів.Вага двигуна 11 кг ізза кришок статора. Уся інша інформація буде приведана у слушний час у особливій темі .Скоро буде намотаний ротор потужністью 2.4 кіловати .І пясля іспитів буде приведена одразу повна технічна інформація аж до схем з точн в


в изготовлении двигателя вложено не мало труда и материалов,
хотелось бы знать чем все закончилось,
и где обещанные ТТХ.

Даже если они по каким то причинам не оправдали ваших ожиданий и надежд, это не уменьшит к ним интерес форумчан.
Любой результат важен, хотя бы в плане не повторять ошибок предшественников

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65650Повідомлення 12 вер 2018, 00:28 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
Ваша правда опишу згодом історію про двигун і спосіб заміру ккд та інше.Дійсно кумедна історія і повчальна .Правда зараз роблю макет двигуна без заліза де провідник зі струмом рух здіснює від одного полюсу магніта .А замість колектора два підшипники -токопередавачі без переключень звісно.Поки що явною проблемою є відсутність напруженого двохполюсного магнітного шлюзу .Час покаже.

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65682Повідомлення 12 вер 2018, 18:07 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
З приводу двигуна щоб власне мені довго неписати казки обмежусь матеріалами для розуміння чому у мене вийшло з кпд саме так. https://www.youtube.com/watch?v=WpdJ62pDL3k по цьому відео я ідентично заміряв потужність двигуна.А рахував кінцевий результат як оцей чоловікhttps://www.youtube.com/watch?v=3pG90WreWyo .Ось доречі як він робив своє чудоhttps://www.youtube.com/watch?v=YsSm65DAcCg&t=802s От тільки у мене він аксіальний і обмотка інша .Магніти взяв не секторні щей 2 фази тільки . В ітозі вмикаєтся двигун на 41 проценті кпд в середені фази 82 і знову 41)))) Так так знаю я умудрився так криво зробити але потім дійшло що треба 3 фази .Причому дві невимикаются ніколи. Все застрягло на тому що треба магніти посадити на залізні пеобрази знизивши вагу.Колектор на 3 фази плюс ротор з котушками на потужність від 1-1.5 кловат. Якщо хтось підскаже як перематати і яким проводом на більшу потужність хочаб на кіловат то буду дуже вдячний. Було в одній котушці 400 витків в два провода 0,25.Довжина одного кола намотки 10 см.Висота котушки однієї фази 1 см.


Додаткові файли:
аопропропопр.jpg
аопропропопр.jpg [ 1.24 МБ | Переглядів: 4640 ]
тмьтпропрро.jpg
тмьтпропрро.jpg [ 1.28 МБ | Переглядів: 4640 ]

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65692Повідомлення 12 вер 2018, 22:42 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
просмотрел ролики того мужика ,
У него получилось ориентировочно 500Вт номинал, 0,5НМ ,6800об\мин.
КПД 80%
Причем, это в точке максимального его значения.
Но никак не с нуля оборотов.

Работа проделана на высоком уровне, все красиво ,все продумано.
Но по другому и быть не могло, ведь он делал это не с бухты-барахты,а в программе моделирования.

Меня же эти красивости мало волнуют,меня волнует 80% КПД,стоило ли городить огород,если стандартная китайская 500Вт-ка имеет такой же КПД.
Фишка в чем?
-В отсутствии залипания,? дык для моторколеса это абсолютно без разницы.
Но если это так сильно вас напрягает -то можно взять МК с фривилом.
-Малый вес из за сплошного пластика?
весьма сомнительное преимущество для моторколеса,которое от наших ям на дорогах просто рассыпется.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65693Повідомлення 12 вер 2018, 22:59 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Киевская обл. г.Ирпень
Дякував (ла) 1 Подякували 78
Мій електротранспорт: Воплощаю
Хочу електротранспорт: с вечным и очень мощным движко
Вот, ) всё таки есть ещё такие!
Почитайте мою тему - "и снова мотор.колесо" будет поучительно.
Вот как по мне так рама не самое главное, главное правильно подобранные компоненты и компоновка, причем компоновка толь-ко со всеми компонентами! "Та, потом найду место для того-то" - путь к переделкам и компромисам.
Освойте хотя бы на начальном уровне Солид, моно легче станет.
Если сами не варите и нет инструмента и оборудования - надо ли бо четкий проэкт под наши реалии и много денег, друг с соседнего гаража - дорога в никуда...
Вот читаю то что написал, и вспоминаю как мне говорили приблизительно тоже самое....
Особенно про трейл...

_________________
вижу цэль-не вижу препятствий!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65694Повідомлення 12 вер 2018, 23:09 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
https://www.youtube.com/watch?v=SGnHW6JGnoA тут дуюнов розказує і розжовує чому і як треба піднімати кпд двигуна.Ось у тому і фішка що у моєму двигуні теж ось так широкий діапазон непросідаючого кпд тоді як ті що катають мк ниють що в середньому їдуть 40-60 процентів кпд. Тож можна мені залишити собі чимало енергії. Тому да варто спробувати. Купити готове всі вміють чи з підручником з електротехніки намагатись покращити уже наявне.чому я так вирішив? Тому що при збільшенні нагрузки кпд непросідав і немаючи можливість збільшити потужність двигун зменшував обороти.Тепер візміть і зробіть з залізом цей фокус.

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65696Повідомлення 12 вер 2018, 23:21 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Киевская обл. г.Ирпень
Дякував (ла) 1 Подякували 78
Мій електротранспорт: Воплощаю
Хочу електротранспорт: с вечным и очень мощным движко
Видел, понимаю, и он четенько говорит о том что от массы железа в основном КПД и зависит,

_________________
вижу цэль-не вижу препятствий!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65697Повідомлення 13 вер 2018, 00:22 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Acinonyx писав(ла):
Купити готове всі вміють ч

У каждого свои цели и задачи,соответственно каждый выбирает свой путь их решения.
У меня была цель сделать быстро и за недорого индивидуальное средство перемещения.
Купить набор деталек и сложить с них эвел -самый оптимальный вариант.
У вас с Бушем , по видимому цель другая,вам делать нечего,у вас денег куры не клюют,поэтому вы страдаете фигней в виде самодельного МК или безжелезного мотора.
Ни то не другое в обозримом будущем сделано не будет.
Китайцы со своими ширпотреб моторами шагнули далеко вперед.
Помню 8-10 лет тому назад ,в ходу было всего лишь 2 модели МК,
такназываемое "старое серое", "новое серое" ,потом стали появляться другие МК, 9конт.,кристалайт,пироги,итд и наконец- крохи.
тоесть -на данный момент, МК существуют на любой вкус и цвет,под любой разумный проект,с любой мощностью.

Извините за резкость суждений

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#67694Повідомлення 13 жовт 2018, 21:00 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Бахмут
Дякував (ла) 3 Подякували 16
Мій електротранспорт: Teslaped 3000w
Хочу електротранспорт: Victory
Потребность в универсальной раме (платформе) существует потому , что нет готовоых приемлемых по цене и параметрам готовых предложений на рынке. Идея прямо очень правильная . Но лично мне кажется ,что с постановкой на учёт однозначно будут проблемы и непонятна конечная цена проекта , например если построить автомобиль из запчастей купленных в автомагазина то он поитогу выйдет раз в 10 дороже его стоимости в автосалоне. Сейчас производители готовых решений хотят заработать свою супер прибыль из за отсутствия конкуренции . Но ситуация поменяется сама собой . Так что такую раму нужно строить под конкретный проект , а не универсальную . Может под коммерческий проект (предложить своё готовое решение за меньшие деньги).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#67701Повідомлення 13 жовт 2018, 21:56 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Только сейчас досмотрел,
У вас 10 катушек и 10 магнитов,
И это 3 фазный двигатель?
Бред какой то получается.

Додаткові файли:
2018-10-13 23 53 30.jpg
2018-10-13 23 53 30.jpg [ 268.01 КБ | Переглядів: 4544 ]


или я не туда думаю?

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 59 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 30


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group