Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Концепт класичного електричного мотоцикла
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=1833
Сторінка 1 із 4

Автор:  Acinonyx [ 01 трав 2017, 17:09 ]
Заголовок повідомлення:  Концепт класичного електричного мотоцикла

Усім привіт!) Хочу продемонструвати на ваш россуд мій концепт. В його основі лежить чітке розуміння того, що не кожен може собі дозволити електромотоцикл. Йде війна дизайну пластику і нічого більше, на мою думку. З часом прийде більш ємніший акумулятор і бензинова техніка безповоротньо залишиться у музеях. Але який він класичний електромотоцикол? Електровелосипед чітко засів у головах людей практично незмінною формою. Крім того, я проаналізував ринок вздовж і в поперек. Усі навколо будуть ліпити репліки мотоцикла Зеро, як і робить Китай і Індія. Це війна пластику. Навіщо людині платити за пластик, якщо швидкість не перевищуе 50-70? Люди, хто свідомо, а хтось підсвідомо майструють, купуючи рами електровелосипедів, з них мотоцикли, але аж ніяк не велосипеди . Бажають люди комфорту і естетичної насолоди, а не обов’язково крейзі екстримальної техніки що продается зараз у великій кількості. Усе це я хочу підвести до того, що не вистачае ще одніеї ніши на ринку. А саме доступної по ціні сталевої універсальної моторами для створення кастомних ЕЛКТРОМОТОЦИКЛІВ а не велосипедів. . Отже, я почав із себе і порахував, що можу відносно за копійки створити раму під мотокомпоненти. І насолоджуватись компонентами які були розраховані на такі навантаення, під якими тріщать зараз електровелосипеди. Мене нудить від того, що Китай намагается впарити нашому покупцеві. Маленькі, майже дитячі мопеди, які схожі на карикатуру . Це транспорт підлітка, а не людини, якій 30-40-50 років і вона хоче їхати з комфортом, не відчувати себе китайцем .. Цей проект можливо дасть змогу людям, які не хочуть екстримальний транспорт (майже усі електровелосипеди сучасності це легкі едуро ) або скутер, а саме електромотоцикол українського виробництва. Отже, я пропоную розглянути ідею універсальної електроМОТОрами

Додаткові файли:
koncept moto.jpg
koncept moto.jpg [ 83.44 КБ | Переглядів: 7736 ]
концепт електромотоцикла конечний.jpg
концепт електромотоцикла конечний.jpg [ 820.31 КБ | Переглядів: 7736 ]

Автор:  Володимир [ 01 трав 2017, 17:54 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Концепт класичного електричного мотоцикла

В якій програмі проектуєте? Покажіть , де у вашому проекті буде стояти двигун,батареї,контролер і т.п. ? Розмір колісної бази? Потужність двигуна? Розміри коліс?

Автор:  Acinonyx [ 01 трав 2017, 22:02 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Концепт класичного електричного мотоцикла

Проектую поки що у мікрософт офіс візіо. А те зображення у 3D просторі то блендер. Зробив я похабно правда, але поки що і того достатньо і без інтерактивної презентації-відео. Якщо ви маєте на увазі чи проганявся проект через програми проектування то ні ще. Отже, технічні відповіді. Це повноцінний мотоцикол з масою стартовую мінімальною 110-120 кг. Ширина 20 сантиметрів. Проект із безшовних труб 4 сантиметри у діаметрі і 3 мілиметри стінка. Висота байка по верхній траверсі рульової 90 сантиметрів. Кліренс 15 сантиметрів. Висота по сідлу 75 сантиметрів + просадка 5 сантиметрів у глиб сидіння. Колеса 18 дюймів. Колісна база 1.50 метра. Вага рами поки що трохи більша ніж хотілося б, пам’ятаючи як це пагубно впливає на характеристики експлуатації. А саме 50-55 кг. Це рама з маятником. Якщо пригледітись уважно, то можна побачити, що у рамі на малюнку є великий відсік для акумулятора. Контролер може бути зовні там де електровелосипедів по переду. А також там, де кріпиться маятник, якщо контролер невеликий. Нижній відсік зроблений так, що вміщае у круглій секції в 30 сантиметровому діаметрі практично будь-який двигун і мк у якості мідрайву і голден мотори окрім 20 кіловатних, але можна і їх утулити а радіатор з водяним радіатором винести наперед до контролера. Влізти повинно майже все. Справа від круглої секції можна кріпити батарею чи коробку передач або мотор, якщо хочеться поставити його ближче. А також контролер. Потужності двигунів може рама витримувати до 20-30 кіловат. Якщо більше, то треба передивлятись кожну точку стиковки і як проходить напруження.

Додаткові файли:
концепт електромотоцикла схема.jpg
концепт електромотоцикла схема.jpg [ 871.25 КБ | Переглядів: 7700 ]

Автор:  bsvi [ 01 трав 2017, 22:10 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Концепт класичного електричного мотоцикла

Ничего не имею против вашего концепта, но у вас не классический мотоцикл получился, а, скорее, круизер. Классический - это что-то типа cb400.

Если говорить про комфорт, то круизеры хороши на дальняках, а в городе они так-себе - маломаневрены и тяжелы. Электротяга для дальняков пока-что не подходит - ни дальности ни скорости. По факту сейчас чтобы ехать комфортно по трассе и тебя не обгонял каждый первый, нужно ехать 120км/ч минимум. Именно поэтому все делают относительно легкие эндуро- и стрит- образные мотоциклы, где класс не предпологает большего пробега при большой скорости.

Кстати, только заметил - ваш концепт очень похож на harley davidson livewire

Автор:  mr.Dream [ 01 трав 2017, 22:31 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Концепт класичного електричного мотоцикла

Вісь ведучої зірки потрібно розміщувати макимально близько до осі маятника. В ідеалі - соосність. Те що ви намалювали - катастрофічна помилка. Виправляйте, поки не пізно )

Автор:  Володимир [ 01 трав 2017, 22:35 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Концепт класичного електричного мотоцикла

Там масса помилок ...Хочу дати пораду, і не тільки вам , а будь кому хто починає проектувати електротранспорт - побудуйте,придбайте , прийміть в дар, спочатку електровелосипед,відкатайте кілька тисяч км аж тоді ви зрозумієте в якому напрямі треба розвивати проектування.
Я впевнений що ви спроектуєте чудовий мотоцикл, але на 2017р. його вартість з пробігом хоча б в 100км сягне не меньше 5000 доларів. А це з точки зору маркетингу тупік, бо сьогодні більш менш пристойний електровелосипед має вартість біля 2000 дол. і володіють таким дивайсом у моєму місті аж чотири користувача... Тому вас чекає важкий час проектування,не менш важчий час виготовлення і розчарування в реалізаціїї цього проекту.
Готови вам допомогти порадами та послугами по виготовленню.
( {O_0} розміри в проектуванні проставляються в мм...)

Автор:  Acinonyx [ 01 трав 2017, 22:54 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Концепт класичного електричного мотоцикла

Читаючи рядки ваших зауважень складается враженя що ви мене відговорюєте.Та навіть цифрами підтверджуєте з ваших міркувань що час реалізації таких проектів ще ненастав.Я свого часу створив прототип електродвигуна у якого з нуля обертів 82 проценти кпд з поганим зазором і складеним на колінках з неправельною геометріею магнітів. Тому спитаю по іншому поради.Якщо ви знаєте що на сучасних акумах проїдете у два рази більше мінімум....Чи міяє це щось?Мені нехочется вертатись до кастомних бензинок....Це ж самообман...Кому хочется зараз паровий двигун під капот з усіма наслідками експлуатації?

Додаткові файли:
ahuy.jpg
ahuy.jpg [ 69.47 КБ | Переглядів: 7685 ]

Автор:  bsvi [ 01 трав 2017, 22:58 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Концепт класичного електричного мотоцикла

Абсолютно не отговариваю, и, даже, буду следить за проектом. Просто выразил свои мнения почему все делают либо копии zero либо кроссач-подобные электровелы.

Так-то мотоцикл интересный на вид. Какие хода подвесок планируются? Если хода хоть как-то серъезные, то, да, двигатель нужно будет делать прямо на оси маятника, иначе придется ставить натяжители.

Автор:  mr.Dream [ 01 трав 2017, 23:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Концепт класичного електричного мотоцикла

З нуля обертів і ккд з нуля починається) не самовтішайтесь. Це фізика.

Автор:  Acinonyx [ 01 трав 2017, 23:27 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Концепт класичного електричного мотоцикла

Спасибі за поради і оцінку досить чітко роздробили і по ділу.Так рама універсальна і людина і гирю може повісити в колесо а ні то натяжителі бо хід там мінімальний насправді і підвіска буде жорстковатою. А на рахунок двигуна скажу так у мене сусід киповець був на заводі усе житя. Я його спитав чи є двигуни без жиліза .Він відповів що некажи дурниць. Відтоді вибачайте я спілкуюсь тільки з тими хто готовий прийняти те що я на практиці пройшов розробку того куди більшість несунется .Тому спаливши багато нервів спілкуючись з кваліфікованими спецами які чухали потилицю від деяких питань і переживши скептецизм мені легше визнати що ви праві такого небуває. Забудьте і далі компенсуйте низький кпд двигуна на старті електроенергіею.Сучасні двигуни я називаю обігрівачами з функцією обертання.

Автор:  FurorBikes [ 09 трав 2017, 09:47 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Концепт класичного електричного мотоцикла

Вітаю, подобається ваш запал! Насправді тут всі дуже толерантно поставились до вашої ідеї. Більшості уже не одноразово життєві обставини збивали з носа рожеві окуляри. Це чекає і вас в великій ймовірності. Таке враження, що неготові до будь-яких порад, а тим більше критики, чесно 3 рази перечитував про сусіда - так нічого і не зрозумів.

Автор:  babac [ 09 трав 2017, 11:43 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Концепт класичного електричного мотоцикла

Acinonyx писав(ла):
Спасибі за поради і оцінку досить чітко роздробили і по ділу.Так рама універсальна і людина і гирю може повісити в колесо а ні то натяжителі бо хід там мінімальний насправді і підвіска буде жорстковатою. А на рахунок двигуна скажу так у мене сусід киповець був на заводі усе житя. Я його спитав чи є двигуни без жиліза .Він відповів що некажи дурниць. Відтоді вибачайте я спілкуюсь тільки з тими хто готовий прийняти те що я на практиці пройшов розробку того куди більшість несунется .Тому спаливши багато нервів спілкуючись з кваліфікованими спецами які чухали потилицю від деяких питань і переживши скептецизм мені легше визнати що ви праві такого небуває. Забудьте і далі компенсуйте низький кпд двигуна на старті електроенергіею.Сучасні двигуни я називаю обігрівачами з функцією обертання.

Можна хоть коротко про Ваш двигун? Без металу ті мотори що бачив стартового моменту вообще толком не мали, хотя на робочих обертах вроді нормально працювали. Картинка подобаеться, не ясно як рееструвати таку саморобку

Автор:  Acinonyx [ 09 трав 2017, 12:20 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Концепт класичного електричного мотоцикла

Запевняю що двигун досить нефантастичний і має свої переваги і мінуси. З характеристик і наявних зараз точних даних це кпд 82 проценти з нуля обертів з 10 кг ваги і енергозатратою 30 ват.При 700 обертах так як колектор трохи великий вийшов у діаметрі .Тому що звичайні колектори незмоглиб ніяк зкомутувати цей двигун .то прийшлось робити свій. Діаметр ротора з котушками 20 сантиметрів.Вага двигуна 11 кг ізза кришок статора. Уся інша інформація буде приведана у слушний час у особливій темі .Скоро буде намотаний ротор потужністью 2.4 кіловати .І пясля іспитів буде приведена одразу повна технічна інформація аж до схем з точними розмірами.А зараз ведутся роботи над виготовленням рами і двигуна. Я приведу декілька фотографій .Але кому це нічого нескаже то повідомляю що берете вітрогенератор без жиліза і ставете особливий колектор от і вийде такий двигун.Правда котушки ротора неділятся на 3 фази а одночасно створюють крутний момент.На фото показаний 2х фазний ротор .Магніти недишеві тому було запихано не в окремі зазори а в один.Найкраще мати 3 ротори і 2 з них ніколи невимикаются а 3й проходить через мт.Хочу підкреслити що це тяговий привід який може здійснювати роботу без перегрівання скільки потрібно.

Додаткові файли:
Фото0402.jpg
Фото0402.jpg [ 888.74 КБ | Переглядів: 7589 ]
Фото0376.jpg
Фото0376.jpg [ 916.59 КБ | Переглядів: 7589 ]
Фото0383.jpg
Фото0383.jpg [ 961.3 КБ | Переглядів: 7589 ]
Фото0382.jpg
Фото0382.jpg [ 721.25 КБ | Переглядів: 7589 ]
Фото0406.jpg
Фото0406.jpg [ 825.11 КБ | Переглядів: 7589 ]

Автор:  babac [ 09 трав 2017, 12:40 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Концепт класичного електричного мотоцикла

Якщо не помиляюсь то Михалич про шось похоже мріяв в якості мотор колеса, якщо мотор тяговий, ждем відео роботи з навантаженям хоть якимсь, успіхів!!!

Автор:  ДядяВася [ 09 трав 2017, 13:15 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Концепт класичного електричного мотоцикла

Acinonyx писав(ла):
... З характеристик і наявних зараз точних даних це кпд 82 проценти з нуля обертів з 10 кг ваги і енергозатратою 30 ват...

Каким образом измерен КПД на ноле оборотов, что это за формула?
Если я правильно помню школьную физику, то при ноле оборотов мощность НОЛЬ и КПД , соответственно, тоже – НОЛЬ, невзирая, каким бы чудовищно большим при этом не был МОМЕНТ.
Как вам удалось опровергнуть или обойти законы физики?

Сторінка 1 із 4 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/