Поточний час: 28 бер 2024, 13:46

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 59 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
#35544Повідомлення 01 трав 2017, 17:09 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
Усім привіт!) Хочу продемонструвати на ваш россуд мій концепт. В його основі лежить чітке розуміння того, що не кожен може собі дозволити електромотоцикл. Йде війна дизайну пластику і нічого більше, на мою думку. З часом прийде більш ємніший акумулятор і бензинова техніка безповоротньо залишиться у музеях. Але який він класичний електромотоцикол? Електровелосипед чітко засів у головах людей практично незмінною формою. Крім того, я проаналізував ринок вздовж і в поперек. Усі навколо будуть ліпити репліки мотоцикла Зеро, як і робить Китай і Індія. Це війна пластику. Навіщо людині платити за пластик, якщо швидкість не перевищуе 50-70? Люди, хто свідомо, а хтось підсвідомо майструють, купуючи рами електровелосипедів, з них мотоцикли, але аж ніяк не велосипеди . Бажають люди комфорту і естетичної насолоди, а не обов’язково крейзі екстримальної техніки що продается зараз у великій кількості. Усе це я хочу підвести до того, що не вистачае ще одніеї ніши на ринку. А саме доступної по ціні сталевої універсальної моторами для створення кастомних ЕЛКТРОМОТОЦИКЛІВ а не велосипедів. . Отже, я почав із себе і порахував, що можу відносно за копійки створити раму під мотокомпоненти. І насолоджуватись компонентами які були розраховані на такі навантаення, під якими тріщать зараз електровелосипеди. Мене нудить від того, що Китай намагается впарити нашому покупцеві. Маленькі, майже дитячі мопеди, які схожі на карикатуру . Це транспорт підлітка, а не людини, якій 30-40-50 років і вона хоче їхати з комфортом, не відчувати себе китайцем .. Цей проект можливо дасть змогу людям, які не хочуть екстримальний транспорт (майже усі електровелосипеди сучасності це легкі едуро ) або скутер, а саме електромотоцикол українського виробництва. Отже, я пропоную розглянути ідею універсальної електроМОТОрами


Додаткові файли:
koncept moto.jpg
koncept moto.jpg [ 83.44 КБ | Переглядів: 7631 ]
концепт електромотоцикла конечний.jpg
концепт електромотоцикла конечний.jpg [ 820.31 КБ | Переглядів: 7631 ]

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35546Повідомлення 01 трав 2017, 17:54 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
В якій програмі проектуєте? Покажіть , де у вашому проекті буде стояти двигун,батареї,контролер і т.п. ? Розмір колісної бази? Потужність двигуна? Розміри коліс?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35553Повідомлення 01 трав 2017, 22:02 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
Проектую поки що у мікрософт офіс візіо. А те зображення у 3D просторі то блендер. Зробив я похабно правда, але поки що і того достатньо і без інтерактивної презентації-відео. Якщо ви маєте на увазі чи проганявся проект через програми проектування то ні ще. Отже, технічні відповіді. Це повноцінний мотоцикол з масою стартовую мінімальною 110-120 кг. Ширина 20 сантиметрів. Проект із безшовних труб 4 сантиметри у діаметрі і 3 мілиметри стінка. Висота байка по верхній траверсі рульової 90 сантиметрів. Кліренс 15 сантиметрів. Висота по сідлу 75 сантиметрів + просадка 5 сантиметрів у глиб сидіння. Колеса 18 дюймів. Колісна база 1.50 метра. Вага рами поки що трохи більша ніж хотілося б, пам’ятаючи як це пагубно впливає на характеристики експлуатації. А саме 50-55 кг. Це рама з маятником. Якщо пригледітись уважно, то можна побачити, що у рамі на малюнку є великий відсік для акумулятора. Контролер може бути зовні там де електровелосипедів по переду. А також там, де кріпиться маятник, якщо контролер невеликий. Нижній відсік зроблений так, що вміщае у круглій секції в 30 сантиметровому діаметрі практично будь-який двигун і мк у якості мідрайву і голден мотори окрім 20 кіловатних, але можна і їх утулити а радіатор з водяним радіатором винести наперед до контролера. Влізти повинно майже все. Справа від круглої секції можна кріпити батарею чи коробку передач або мотор, якщо хочеться поставити його ближче. А також контролер. Потужності двигунів може рама витримувати до 20-30 кіловат. Якщо більше, то треба передивлятись кожну точку стиковки і як проходить напруження.


Додаткові файли:
концепт електромотоцикла схема.jpg
концепт електромотоцикла схема.jpg [ 871.25 КБ | Переглядів: 7595 ]

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.


Востаннє редагувалось Acinonyx 01 трав 2017, 22:15, редаговано 1 раз.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35556Повідомлення 01 трав 2017, 22:10 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Город-герой Киев
Дякував (ла) 2 Подякували 69
Мій електротранспорт: Электровелосамопал
Ничего не имею против вашего концепта, но у вас не классический мотоцикл получился, а, скорее, круизер. Классический - это что-то типа cb400.

Если говорить про комфорт, то круизеры хороши на дальняках, а в городе они так-себе - маломаневрены и тяжелы. Электротяга для дальняков пока-что не подходит - ни дальности ни скорости. По факту сейчас чтобы ехать комфортно по трассе и тебя не обгонял каждый первый, нужно ехать 120км/ч минимум. Именно поэтому все делают относительно легкие эндуро- и стрит- образные мотоциклы, где класс не предпологает большего пробега при большой скорости.

Кстати, только заметил - ваш концепт очень похож на harley davidson livewire


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35557Повідомлення 01 трав 2017, 22:31 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Вісь ведучої зірки потрібно розміщувати макимально близько до осі маятника. В ідеалі - соосність. Те що ви намалювали - катастрофічна помилка. Виправляйте, поки не пізно )

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35558Повідомлення 01 трав 2017, 22:35 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Там масса помилок ...Хочу дати пораду, і не тільки вам , а будь кому хто починає проектувати електротранспорт - побудуйте,придбайте , прийміть в дар, спочатку електровелосипед,відкатайте кілька тисяч км аж тоді ви зрозумієте в якому напрямі треба розвивати проектування.
Я впевнений що ви спроектуєте чудовий мотоцикл, але на 2017р. його вартість з пробігом хоча б в 100км сягне не меньше 5000 доларів. А це з точки зору маркетингу тупік, бо сьогодні більш менш пристойний електровелосипед має вартість біля 2000 дол. і володіють таким дивайсом у моєму місті аж чотири користувача... Тому вас чекає важкий час проектування,не менш важчий час виготовлення і розчарування в реалізаціїї цього проекту.
Готови вам допомогти порадами та послугами по виготовленню.
( {O_0} розміри в проектуванні проставляються в мм...)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35559Повідомлення 01 трав 2017, 22:54 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
Читаючи рядки ваших зауважень складается враженя що ви мене відговорюєте.Та навіть цифрами підтверджуєте з ваших міркувань що час реалізації таких проектів ще ненастав.Я свого часу створив прототип електродвигуна у якого з нуля обертів 82 проценти кпд з поганим зазором і складеним на колінках з неправельною геометріею магнітів. Тому спитаю по іншому поради.Якщо ви знаєте що на сучасних акумах проїдете у два рази більше мінімум....Чи міяє це щось?Мені нехочется вертатись до кастомних бензинок....Це ж самообман...Кому хочется зараз паровий двигун під капот з усіма наслідками експлуатації?


Додаткові файли:
ahuy.jpg
ahuy.jpg [ 69.47 КБ | Переглядів: 7580 ]

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35560Повідомлення 01 трав 2017, 22:58 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Город-герой Киев
Дякував (ла) 2 Подякували 69
Мій електротранспорт: Электровелосамопал
Абсолютно не отговариваю, и, даже, буду следить за проектом. Просто выразил свои мнения почему все делают либо копии zero либо кроссач-подобные электровелы.

Так-то мотоцикл интересный на вид. Какие хода подвесок планируются? Если хода хоть как-то серъезные, то, да, двигатель нужно будет делать прямо на оси маятника, иначе придется ставить натяжители.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35562Повідомлення 01 трав 2017, 23:01 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
З нуля обертів і ккд з нуля починається) не самовтішайтесь. Це фізика.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35564Повідомлення 01 трав 2017, 23:27 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
Спасибі за поради і оцінку досить чітко роздробили і по ділу.Так рама універсальна і людина і гирю може повісити в колесо а ні то натяжителі бо хід там мінімальний насправді і підвіска буде жорстковатою. А на рахунок двигуна скажу так у мене сусід киповець був на заводі усе житя. Я його спитав чи є двигуни без жиліза .Він відповів що некажи дурниць. Відтоді вибачайте я спілкуюсь тільки з тими хто готовий прийняти те що я на практиці пройшов розробку того куди більшість несунется .Тому спаливши багато нервів спілкуючись з кваліфікованими спецами які чухали потилицю від деяких питань і переживши скептецизм мені легше визнати що ви праві такого небуває. Забудьте і далі компенсуйте низький кпд двигуна на старті електроенергіею.Сучасні двигуни я називаю обігрівачами з функцією обертання.

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35845Повідомлення 09 трав 2017, 09:47 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 31 Подякували 27
Мій електротранспорт: Manowar 1.1
Вітаю, подобається ваш запал! Насправді тут всі дуже толерантно поставились до вашої ідеї. Більшості уже не одноразово життєві обставини збивали з носа рожеві окуляри. Це чекає і вас в великій ймовірності. Таке враження, що неготові до будь-яких порад, а тим більше критики, чесно 3 рази перечитував про сусіда - так нічого і не зрозумів.

_________________
https://furorbikes.jimdo.com/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35852Повідомлення 09 трав 2017, 11:43 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Acinonyx писав(ла):
Спасибі за поради і оцінку досить чітко роздробили і по ділу.Так рама універсальна і людина і гирю може повісити в колесо а ні то натяжителі бо хід там мінімальний насправді і підвіска буде жорстковатою. А на рахунок двигуна скажу так у мене сусід киповець був на заводі усе житя. Я його спитав чи є двигуни без жиліза .Він відповів що некажи дурниць. Відтоді вибачайте я спілкуюсь тільки з тими хто готовий прийняти те що я на практиці пройшов розробку того куди більшість несунется .Тому спаливши багато нервів спілкуючись з кваліфікованими спецами які чухали потилицю від деяких питань і переживши скептецизм мені легше визнати що ви праві такого небуває. Забудьте і далі компенсуйте низький кпд двигуна на старті електроенергіею.Сучасні двигуни я називаю обігрівачами з функцією обертання.

Можна хоть коротко про Ваш двигун? Без металу ті мотори що бачив стартового моменту вообще толком не мали, хотя на робочих обертах вроді нормально працювали. Картинка подобаеться, не ясно як рееструвати таку саморобку


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35853Повідомлення 09 трав 2017, 12:20 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
Запевняю що двигун досить нефантастичний і має свої переваги і мінуси. З характеристик і наявних зараз точних даних це кпд 82 проценти з нуля обертів з 10 кг ваги і енергозатратою 30 ват.При 700 обертах так як колектор трохи великий вийшов у діаметрі .Тому що звичайні колектори незмоглиб ніяк зкомутувати цей двигун .то прийшлось робити свій. Діаметр ротора з котушками 20 сантиметрів.Вага двигуна 11 кг ізза кришок статора. Уся інша інформація буде приведана у слушний час у особливій темі .Скоро буде намотаний ротор потужністью 2.4 кіловати .І пясля іспитів буде приведена одразу повна технічна інформація аж до схем з точними розмірами.А зараз ведутся роботи над виготовленням рами і двигуна. Я приведу декілька фотографій .Але кому це нічого нескаже то повідомляю що берете вітрогенератор без жиліза і ставете особливий колектор от і вийде такий двигун.Правда котушки ротора неділятся на 3 фази а одночасно створюють крутний момент.На фото показаний 2х фазний ротор .Магніти недишеві тому було запихано не в окремі зазори а в один.Найкраще мати 3 ротори і 2 з них ніколи невимикаются а 3й проходить через мт.Хочу підкреслити що це тяговий привід який може здійснювати роботу без перегрівання скільки потрібно.


Додаткові файли:
Фото0402.jpg
Фото0402.jpg [ 888.74 КБ | Переглядів: 7484 ]
Фото0376.jpg
Фото0376.jpg [ 916.59 КБ | Переглядів: 7484 ]
Фото0383.jpg
Фото0383.jpg [ 961.3 КБ | Переглядів: 7484 ]
Фото0382.jpg
Фото0382.jpg [ 721.25 КБ | Переглядів: 7484 ]
Фото0406.jpg
Фото0406.jpg [ 825.11 КБ | Переглядів: 7484 ]

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35854Повідомлення 09 трав 2017, 12:40 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Якщо не помиляюсь то Михалич про шось похоже мріяв в якості мотор колеса, якщо мотор тяговий, ждем відео роботи з навантаженям хоть якимсь, успіхів!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35856Повідомлення 09 трав 2017, 13:15 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Acinonyx писав(ла):
... З характеристик і наявних зараз точних даних це кпд 82 проценти з нуля обертів з 10 кг ваги і енергозатратою 30 ват...

Каким образом измерен КПД на ноле оборотов, что это за формула?
Если я правильно помню школьную физику, то при ноле оборотов мощность НОЛЬ и КПД , соответственно, тоже – НОЛЬ, невзирая, каким бы чудовищно большим при этом не был МОМЕНТ.
Как вам удалось опровергнуть или обойти законы физики?

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 59 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 24


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group