Поточний час: 19 квіт 2024, 02:39

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 72 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Будую електролігерад з нуля
#39728Повідомлення 28 лип 2017, 13:52 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
І чому це cycle analist показує відсоток повернутої до АКБ енергії на регенеративних гальмуваннях приблизно 5% за поїздку?

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Будую електролігерад з нуля
#39729Повідомлення 28 лип 2017, 14:10 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Володарка - Київ
Дякував (ла) 1 Подякували 12
Мій електротранспорт: Будую електролігерад
Nachalnik писав(ла):
Та й не перейматесь Ви цим.

Я не те щоб сильно переймаюсь. Не можу зрозуміти логіки. Бререм енергію з батареї, тратим її на на рух і одночасно гальмуємо цей рух іншим колесом, щоб повернути в батарею частину енергії? Тепер попередні підрахунки, нехай в системі контроллер - мотор-колесо ККД 80%, в кращому випадку, віднімаємо від потраченої енергії, далі ККД системи генератор - контроллер заряду теж не більше 80%, виходить 80-(80*0,2)=64% відсотки повернеться в батарею. Це в кращому випадку, на холостому ході. Якщо ще згадати що для руху по дорозі нам теж потрібні вати, то ситуація стає ще більш дивною. Витрачаєм з батареї 2000вт, з них 800вт іде на рух, 200вт втрати в двигуні-контроллері, 200вт втрати в генераторі-контроллері і 800вт повертається в батарею. Чудова система :lol: .
Енергія не береться з нікуди, не потратити набагато краще ніж потратити щоб згенерувати!) Всі приклади з вітряком не доречні, там ВІТЕР ВИКОНУЄ РОБОТУ!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Будую електролігерад з нуля
#39737Повідомлення 28 лип 2017, 15:56 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Киев, Бердичев, Ирпень
Дякував (ла) 10 Подякували 15
Хочу електротранспорт: Tesla model S 4x4
Yarosl@v писав(ла):
Nachalnik писав(ла):
Та й не перейматесь Ви цим.

Я не те щоб сильно переймаюсь. Не можу зрозуміти логіки. Берем енергію з батареї, тратим її на на рух і одночасно гальмуємо цей рух іншим колесом, щоб повернути в батарею частину енергії? ................
Енергія не береться з нікуди, не потратити набагато краще ніж потратити щоб згенерувати!) Всі приклади з вітряком не доречні, там ВІТЕР ВИКОНУЄ РОБОТУ!

1) Одночасно нічого другим колесом не гальмується. Для того і вітряк, як приклад :)
2) Вітер виконує роботу... А сила інерції не виконує роботу? :)
3) ""Берем енергію з батареї, тратим її на на рух і одночасно гальмуємо цей рух іншим колесом, щоб повернути в батарею частину енергії"" -- де я писав таку фігню? Чи я не так виклав, чи Ви не так зрозуміли. Або одночасно :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Будую електролігерад з нуля
#39741Повідомлення 28 лип 2017, 17:23 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
zloitapok писав(ла):
І чому це cycle analist показує відсоток повернутої до АКБ енергії на регенеративних гальмуваннях приблизно 5% за поїздку?


Тому що закон збереження і перетворення енергії ніхто не відмінив. В мене один раз % рекуперації складав 15%, але це був пологий спуск, де я їхав практично на рекуперації. Але ж рельєф місцевості такий, що скільки спусків, стільки і підйомів, тому і рекуперація в середньому складає 5-7%.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Будую електролігерад з нуля
#39746Повідомлення 28 лип 2017, 19:54 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Володарка - Київ
Дякував (ла) 1 Подякували 12
Мій електротранспорт: Будую електролігерад
Nachalnik, тоді для чого котушки і магніти на обох колесах, а двигун тільки в одному? :o
Зазвичай на ведучому колесі і рекуперація реалізується.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Будую електролігерад з нуля
#39753Повідомлення 28 лип 2017, 20:29 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
i8086 писав(ла):
zloitapok писав(ла):
І чому це cycle analist показує відсоток повернутої до АКБ енергії на регенеративних гальмуваннях приблизно 5% за поїздку?


Тому що закон збереження і перетворення енергії ніхто не відмінив. В мене один раз % рекуперації складав 15%, але це був пологий спуск, де я їхав практично на рекуперації. Але ж рельєф місцевості такий, що скільки спусків, стільки і підйомів, тому і рекуперація в середньому складає 5-7%.


Це я легко натякнув Nachalnik, що він отримає результати набагато гірше ніж очікує )

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Будую електролігерад з нуля
#39770Повідомлення 29 лип 2017, 00:11 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Киев, Бердичев, Ирпень
Дякував (ла) 10 Подякували 15
Хочу електротранспорт: Tesla model S 4x4
zloitapok писав(ла):
i8086 писав(ла):
zloitapok писав(ла):
І чому це cycle analist показує відсоток повернутої до АКБ енергії на регенеративних гальмуваннях приблизно 5% за поїздку?


Тому що закон збереження і перетворення енергії ніхто не відмінив. В мене один раз % рекуперації складав 15%, але це був пологий спуск, де я їхав практично на рекуперації. Але ж рельєф місцевості такий, що скільки спусків, стільки і підйомів, тому і рекуперація в середньому складає 5-7%.


Це я легко натякнув Nachalnik, що він отримає результати набагато гірше ніж очікує )

Ха-ха-ха! Міг би легко натякнути словами С.Слєпакова з пісні про нафту: "А что, бл..ь, еслі нет?" Але не буду :) В мене не планується рекуперація двигуном, як у топікстартера, бо двигуна, як такого, не існує. Двигуном є комплект колеса й крила. В П-образному крилі катушкі з обох боків, а в ободі колеса магніти з обох боків навпроти катушок. Переднє колесо працює тількі на виробництво енергії, а заднє працює двигуном при старті і додає при відключенні живлення свою вироблену енергію до переднього колеса. Тобто, при накаті на подшипніках, оба колеса продукують електроенергію. Хай менше, ніж буде затрачено, але щось по тому буде. Будемо рахувати :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Будую електролігерад з нуля
#39772Повідомлення 29 лип 2017, 06:22 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 89 Подякували 242
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
8O 8O 8O Вам лет сколько???


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Будую електролігерад з нуля
#39778Повідомлення 29 лип 2017, 07:29 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Володарка - Київ
Дякував (ла) 1 Подякували 12
Мій електротранспорт: Будую електролігерад
7 клас явно ще не закінчував!)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Будую електролігерад з нуля
#39782Повідомлення 29 лип 2017, 09:24 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
В ответ на "Ха-ха-ха!" могу другим участникам форума посоветовать не мешать человеку заниматься глупостями. Потому как, пока сам не набъет шишек, никого слушать не будет. Хорошо, если потом сможет сделает выводы.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Будую електролігерад з нуля
#39836Повідомлення 29 лип 2017, 20:39 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Киев, Бердичев, Ирпень
Дякував (ла) 10 Подякували 15
Хочу електротранспорт: Tesla model S 4x4
tank6661 писав(ла):
8O 8O 8O Вам лет сколько???

Хватает. Плюсом пару изобретений, где напряжение и частота играют основную роль. Но позволю заметить, что возраст только косвенно влияет на величину ай-кью. Тесла пропускал молнии через тело, будучи намного моложе многих из вас, но тем не менее, не понимая процессов получения и утилизации электричества, как это понимал Никола Тесла, несколько здешних всемирных изобретателей присвоили себе право считать себя охренеть какими спецами в этой сфере, критикуя ту или иную, сумасшедшую по их мнению, идею. Прям, какие-то шпионы Газпрома чи шо :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Будую електролігерад з нуля
#39847Повідомлення 29 лип 2017, 21:59 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Ох уж эти молочные реки с кисельными берегами. Сначала покажите результат, а потом вместе посмеемся.
Не вы первый здесь сначала несете чушь, а потом ссылаетесь на Теслу. Это уже как ритуал какой-то.



Оффтоп
Старый советский анекдот:
-товарищ Брежнев, американцы нас обогнали в космосе - они высадились на луне.
- не переживайте, у нас есть достойный ответ – мы полетим на солнце.
- так мы ж сгорим!
-вы что думаете, в ЦК дураки сидят, все продумано - полетите ночью!

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Будую електролігерад з нуля
#39861Повідомлення 29 лип 2017, 23:20 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Киев, Бердичев, Ирпень
Дякував (ла) 10 Подякували 15
Хочу електротранспорт: Tesla model S 4x4
Да ладно. Согласитесь, что чувствовать себя Незнайкой в сравнении с Теслой и при этом обзывать чушью все для себя непонятное - тоже ритуал не кислый. И зачем у человека в ветке флудить? Откройте ветку "ДядяВася VS Tесла" и все вместе таки посмеемся, как Вы хотите :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Будую електролігерад з нуля
#39862Повідомлення 29 лип 2017, 23:30 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Володарка - Київ
Дякував (ла) 1 Подякували 12
Мій електротранспорт: Будую електролігерад
Nachalnik, взагалі то в ДядяВася логіка дуже твереза. Не маючи одних знань опиратися на інші. Можна багато фантазувати про знання Тесли, але закони фізики ніхто не відміняв. А ви ігноруючи закони фантазуєте, не проводячи ніяких дослідів. Не виконуючи роботи хочете отримувати енергію, такого не буває!
Як що до ідеї відкрити тему про ваш самокат? Там зможем подискутувати без оффтопу і там же опубліеуєте результати випробувань!)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Будую електролігерад з нуля
#39870Повідомлення 30 лип 2017, 08:23 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Nachalnik писав(ла):
Да ладно. Согласитесь, что чувствовать себя Незнайкой в сравнении с Теслой и при этом обзывать чушью все для себя непонятное - тоже ритуал не кислый...

Т.е., вы даже мысли не допускаете, что можете ошибаться?

С чего вы взяли, что там что-то непонятно? Все очень даже понятно.
В детстве тоже проскакивали идеи подобного рода. И теоретически все вроде как отлично, но практика утверждает, что есть нюансы...

Кстати, где-то есть ролик Шкондина трехлетней давности, в котором похожая "идея" почти воплощена в практику. Почти...
Там бувально 10% у генератора не хватает, я, говорит, тут немного подшаманю, и попрет... уже который год - тишина-а-а...

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 72 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 17


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group