Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Будую електролігерад з нуля https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=1862 |
Сторінка 5 із 5 |
Автор: | Yarosl@v [ 30 лип 2017, 11:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
Nachalnik, ні хто ж не сумнівається що з котушок в крилі і магнітів в ободі можна зробити мотор колесо. Основний прокол в вашій теорії, це думка, що генератор при при генеруванні енергії не буде гальмувати ваш т.з. Щоб енергія повернулась в батарею, треба її десь взяти, і не з повітря, не з землі, не з космосу, не з вітру, а саме з тої ж батареї, адже саме вона надає кінетичну енергію вашому т.з. яку ви хочете відібрати і повернути назад. Все дуже просто, і не треба приплітати тут Теслу. Користуючись звичайними "земними технологіями" не треба робити посилання на "секретні розробки" Тесли. Створюйте нову тему, продовжим там. Мені дуже цікаво де ви збираєтесь взяти енергію не потративши ії. |
Автор: | Nachalnik [ 30 лип 2017, 11:41 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
ДядяВася писав(ла): Nachalnik писав(ла): Да ладно. Согласитесь, что чувствовать себя Незнайкой в сравнении с Теслой и при этом обзывать чушью все для себя непонятное - тоже ритуал не кислый... Т.е., вы даже мысли не допускаете, что можете ошибаться? ........ Та не обязательно Вам снова подменять понятия. Здесь же я о Вашей компетенции, а не о своей. А именно - т.е., я допускаю мысль, что Вы тоже можете ошибаться, как и я. А в сравнении с Теслой, мы оба и подавно два лоха. Но поскольку я лично переводил его лекции для себя, чтобы понять хоть что-то необ'яснимое, а Вы этого не делали, то в некоторых вопросах по методам Теслы в получении и утилизации электричества некоторое преимущество все-таки на моей стороне. А в других вопросах, вполне возможно, мне и до Ваших знаний прилично далеко. Но в других... |
Автор: | Nachalnik [ 30 лип 2017, 11:52 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
Yarosl@v писав(ла): Nachalnik, ні хто ж не сумнівається що з котушок в крилі і магнітів в ободі можна зробити мотор колесо. Основний прокол в вашій теорії, це думка, що генератор при при генеруванні енергії не буде гальмувати ваш т.з. Щоб енергія повернулась в батарею, треба її десь взяти, і не з повітря, не з землі, не з космосу, не з вітру, а саме з тої ж батареї, адже саме вона надає кінетичну енергію вашому т.з. яку ви хочете відібрати і повернути назад. Все дуже просто, і не треба приплітати тут Теслу. Користуючись звичайними "земними технологіями" не треба робити посилання на "секретні розробки" Тесли. Створюйте нову тему, продовжим там. Мені дуже цікаво де ви збираєтесь взяти енергію не потративши ії. Основний прокол в моїй теорії це те, що деякі читачі тої теорії екстраполюють всі конструктиви на автомобільний генератор. І я ніде в цій темі не посилався на "секретні розробки" Тесли. Я підкреслював, що відносно нього ми всі трошкі нерозумні, тож не треба вважати когось дурнішим від себе. Якщо Вам якійсь принцип невідомий і Вам його в школі не викладали, то це ще не доводить, що той принцип неможливий. |
Автор: | Yarosl@v [ 30 лип 2017, 11:56 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
Ну розкрийте ж уже свій секрет. Де ваш генератор-колесо на п.м. бере енергію якщо не перетворює кінетичну енергію т.з? |
Автор: | ДядяВася [ 30 лип 2017, 11:57 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
Да, Nachalnik, похоже, все запущено сильней, чем предполагалось. Как вы думаете, кроме вас в стране существуют еще люди, которые при Брежневе паяли приемники и паслись в Учтехприборе? Вы обратили внимание, что не только я не согласен с вашей теорией? И что пока никто ее не поддержал? Так может «в консерватории» что-то подправить? Михалыч, кстати, в отличие от вас, не стесняется признавать, что не все понимает, невзирая на свой огромный опыт. Мои знания об электричестве ничем не отличаются от общепризнанных, никакой новой сути обитания электричества в природе, в отличие от вас, не предлагал и предлагать не собираюсь. Если мое мнение вас не интересует, я не против – это ваши проблемы. Но может оно интересно другим? В том смысле, чтоб не покупаться на всякую туфту? Главное в вашей говорильне то, что вы не можете свою теорию подтвердить практикой. ВОТ КОГДА СМОЖЕТЕ - МИЛОСТИ ПРОСИМ, а пока нефиг народ баламутить всякой непроверенной лабудой (апелляция к Тесле или роликам в ютюбе не являются доказательством!). Кстати, ваш проект лисапеда содержит и другие серьезные технические косяки. Но я их указывать не буду - сделаете, сами увидите. |
Автор: | Nachalnik [ 30 лип 2017, 12:48 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
ДядяВася писав(ла): Да, Nachalnik,........ а пока нефиг народ баламутить всякой непроверенной лабудой (апелляция к Тесле или роликам в ютюбе не являются доказательством!)..... Ну да, ну да... Два лоха, относительно Теслы, доказывают друг другу, чья лабуда более проверенная. Бо там где-то якобы есть общепринятое мнение. И главное, один из них уже решил за народ, баламутиться тому или нет. Вы точно не китайский шпион ? )... |
Автор: | ДядяВася [ 30 лип 2017, 13:07 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля | ||
Аргументы кончились, показать нечего, осталось только уповать на «китайского шпиона»? Почему не москальского или американского? Фантазии не хватает? Где вы увидели мою лабуду? Я ничего подобного народу не предлагаю. Мало ли у меня гениальных идей – я же не кричу о них на весь белый свет! По крайней мере до тех пор, пока не смогу продемонстрировать на практике. Потому как до этого момента это тоже будет лабудой, как сейчас у вас, например. На всякий случай (для особо одаренных) повторю еще раз – ПОКА У ВАС НЕ БУДЕТ РЕАЛЬНЫХ ДОКАЗАТЕЛЬСТВ, ВСЕ ВЫШЕИЗЛОЖЕННЫЕ ВЫМИ ТЕОРИИ БУДУТ ЛАБУДОЙ! И не более…
|
Автор: | Yarosl@v [ 03 серп 2017, 12:29 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
Щаслива поїздка. Додаткові файли: Додаткові файли: В дорозі 2:20, потрачено 2222втг. Витрата 17,7 втг/км при середній 53,7. |
Автор: | Yarosl@v [ 03 серп 2017, 12:33 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
До речі, мій план що до тепло-регулювання двигуна повністю себе виправдав. В Києві буда неймовірна спека, я за кілька днів ні разу не нагрів двигун до 110°с, найбільше що бачив 104°с. Навіть не прийшлось свердлити отвори чи заливати масло! |
Автор: | Максим 700 [ 07 серп 2017, 09:13 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
Вы купили именно тяговый эвел 1 кв, скажите теперь, протестировав его - вы не жалеете что не взяли скоростной? Насколько тяговый лучше "тянет"? |
Автор: | Yarosl@v [ 07 серп 2017, 21:46 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
Важко сказати. Думаю якщо не робити перемикач на трикутник, то швидкісний зручніше. Він може мати таку ж тягу, просто треба більше фазного струму. Взагалі треба орієнтуватись не на тягу, а на те, яка напруга батареї буде зручною і яка швидкість вийде при цій напрузі. В мене монстри 37аг, тому лекше їх набрати 22 шт послідовно, ніж паралелити 14шт. Якщо планується перемикач на трикутник, тягове мк логічний вибір, у швидкісного kv занадто високий, хоча знову ж все залежить від напруги батареї. Одне можу сказати точно, більш важливий діаметр колеса, чим він менший, тим двигуну лекше вийти на нормальний ККД, меньший нагрів, більша тяга. Якщо не планується сильно педалити краще не вибирати коеса 26, 28, 29". А кв мотора треба розглядати тільки в парі з напругою. |
Сторінка 5 із 5 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |