Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Будую електролігерад з нуля https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=1862 |
Сторінка 1 із 5 |
Автор: | Yarosl@v [ 24 трав 2017, 10:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
Відбулась перша дальня поїздка. З'їздив в Київ і назад. В одну сторону. Десь третину дороги їхав за донором, трохи зекономив. 02:26:54 - Duration 122.7 km - Distance 50.1 km/h - Avg. speed 75.6 km/h - Max. speed Додаткові файли: 1920/122.7=15,6втг/км Назад всю дорогу сам їхав, без донорів. 02:24:27 - Duration 125.4 km - Distance 52.1 km/h - Avg. speed 74.3 km/h - Max. speed Додаткові файли: 2360/125,4=18,8 |
Автор: | Yarosl@v [ 24 трав 2017, 10:50 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
Трохи розчарований в потужності двигуна. По трасі нічого, а от по місту часті розгони прогрівають двигун до температури більше ніж 110с. Треба щось з цим вирішувати, для початку відключу рекуперацію і поставлю задній тормоз. |
Автор: | i8086 [ 24 трав 2017, 18:08 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
А чиє у вас мотор-колесо? Який контролер? Як себе показав ватметр на кермі? |
Автор: | Yarosl@v [ 24 трав 2017, 20:55 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
Двигун тяговий GT1000 від Evel. Контроллер Infineon 12 fet. У ватметра дуже класний екран, видно в любу погоду, запам'ятовує ват-години, на точність не нарікаю. З мінусів: не дуже зручний корпус, не герметичний і треба придумувати кріплення, до речі на кермо я його так поки що і не закріпив, і ще те що не показує максимальний струм за поїздку(але це не дуже важливо). |
Автор: | Yarosl@v [ 25 трав 2017, 15:04 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
І так, що я вирішив робити для боротьби з нагріванням двигуна в міському режимі. По перше відмовлюсь від рекуперації. По друге зміню гігантське колесо 29х2,35 на 17х2,50. Так отримаю кращу тягу і вищий ККД на низькій швидкості. Крейсерська 50км/г стане 37,7км/г. Далі щоб підняти максималку, зроблю динамічне перемикання обмоток їз зірки на трикутник, виходить десь 65км/г, якщо режим 120% буде в трикутнику працювати, то буде ще запас, щоб їхати трохи швидше в тіні донора. Ну і якщо після цього всього все таки не вдасться тримати температуру в розумних межах то тоді вже буде дрилинг кришок. От такі плани. Що думаєте? |
Автор: | Yarosl@v [ 25 трав 2017, 15:47 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
Виходить якось так: Додаткові файли: Не змінюючи геометрію маятника, відрізуємо рульовий стакан(його мабуть прийдеться переточити), і приварюєм під новим кутом. В результаті посадка стане трохи горизонтальнішою, 29° проти 35° в принципі під час довгої поїздки цього і хотілось. База стає трошки коротшою 1314 проти 1350, коєфіцієнт керованості трохи збільшився 6,5 проти 6,3 (було б добре трохи зменшити кут нахилу вилки, щоб не збільшувати коефіцієнт, але тоді посадка стане занадто горизонтальною). Довжина апарату стає 1881 проти 2008. Кліренс трохи зменшується, але не критично. |
Автор: | irde [ 25 трав 2017, 17:01 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
странные люди , эти электровелосипедисты ![]() Не бывает так. |
Автор: | Yarosl@v [ 25 трав 2017, 17:06 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
Є трохи). Можна звісно поставити 12кг монстра, але я поки не готовий потратити суму, думаю і з цього трохи ще вижму, головне щоб не встигав прогріватись до критичної температури за 20-30 км в міському трафіку. |
Автор: | Yarosl@v [ 25 трав 2017, 21:01 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
Знову перекроїв, все таки краще зразу робити під ті колеса, які будуть використовуватись. Додаткові файли: Кут рульової зробив трохи меншим, і відповідно прийшлось зменшити базу, коефіцієнт вийшов 5,96, буде трохи зручніше в пробках маневрувати, надіюсь на швидкості буде таким же стабільним. Довжина стала на багато менша ніж зараз, буде легше по ліфтах і під'їздах лазити). |
Автор: | AwakaN [ 25 трав 2017, 21:13 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
Про охлаждение МК тут можно немного прочитать http://electrotransport.ru/ussr/index.p ... 8.0#topmsg. Вы попробуйте ,перед дрылингом, масло залить. КАк по мне убивается сразу 2 зайца, защита от воды и отвод тепла. |
Автор: | Yarosl@v [ 25 трав 2017, 21:15 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
На електротранспорті пасусь, але цієї теми не бачив, дякую. |
Автор: | AwakaN [ 25 трав 2017, 21:24 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
По маслу вот наглядное пособие так сказать ![]() |
Автор: | Yarosl@v [ 25 трав 2017, 21:42 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Будую електролігерад з нуля |
AwakaN, дякую, подивлюсь! |
Сторінка 1 із 5 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |