Поточний час: 28 бер 2024, 23:00

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 115 ]  На сторінку Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Байк на раме e-kross
#42941Повідомлення 27 вер 2017, 18:46 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
vova63 писав(ла):
а сколько такая прелесть стоит? ,,контроллер,,
я имею в виду с доставкой и всеми расходами..
по любому когда нибудь придется покупать,хоть знать
сколько нужно насобирать деньжат.


Я покупал через goldenmotor.ua, доставка вышла бесплатно и проблем с таможней не было.
Цена как на сайте келли
http://kellycontroller.com/kls7218s24v- ... -1401.html

Еще можно тут спросить
viewtopic.php?f=63&t=1575&start=45&hilit=kelly

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Байк на раме e-kross
#43007Повідомлення 28 вер 2017, 18:44 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Сегодня проехался километров 20, пока поставил батарейный ток 50% (у контроллера 100% батарейного - это примерно 80А). Динамики с этими параметрами уже хватает чтоб на светофоре не толкаться ни с кем. Скорость не замерял - пока езжу без ЦА, без шунта с ваттметром и даже без простого велокомпа. Все параметры смотрю на андроиде, через приложение келли, по блютус. Смотреть не удобно, приложение явно рассчитывалось под экран как у планшета, но не такой маленький как у смартфона (у меня 5"). Из полезного на ходу в приложении видно обороты МК, напряжение и ток. Кроме этого есть еще много других параметров, которые больше нужны для диагностики проблемы, если такая появится.
В целом - очень хорошо. С инфинеоном реально страшно было разворачиваться в узком месте, подгазовывая слегка - там грань между "слегка" и "куда, стой" очень зыбкая. На келли заивисмость мощности от поворота ручки газа более предсказуемая

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Байк на раме e-kross
#43010Повідомлення 28 вер 2017, 19:32 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
zloitapok писав(ла):
у контроллера 100% батарейного - это примерно 80А


Батарейний струм там рівний максимуму помножити на % фазного помножити на % батарейного, виставленого в конфігураторі. Якщо все буде на 100%, то і батарейний буде на 100%, але якщо це позволить добротність мотора і характер навантаження, якщо цієї умов не буде - впреться в обмеження фазного і скільки батарейного не встановлюй, більшим він не буде :)
Скажемо, для опору двигуна 0,1Ом і напруги 80В при старті лише при струмі 800А фазний буде рівний батарейному. А от при фазному 200А і тій же напрузі і опорі батарейний буде 50А. Не знаю, який опір у вашого мотора, але явно менший від 100мОм. В голден мотор хпм 3квт 72В я наміряв щось в районі 26мОм, включно фазні дроти. в МК трохи більше буде схожих характеристик.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Байк на раме e-kross
#43013Повідомлення 28 вер 2017, 20:25 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
mr.Dream писав(ла):
zloitapok писав(ла):
у контроллера 100% батарейного - это примерно 80А


Батарейний струм там рівний максимуму помножити на % фазного помножити на % батарейного, виставленого в конфігураторі. Якщо все буде на 100%, то і батарейний буде на 100%, але якщо це позволить добротність мотора і характер навантаження, якщо цієї умов не буде - впреться в обмеження фазного і скільки батарейного не встановлюй, більшим він не буде :)
Скажемо, для опору двигуна 0,1Ом і напруги 80В при старті лише при струмі 800А фазний буде рівний батарейному. А от при фазному 200А і тій же напрузі і опорі батарейний буде 50А. Не знаю, який опір у вашого мотора, але явно менший від 100мОм. В голден мотор хпм 3квт 72В я наміряв щось в районі 26мОм, включно фазні дроти. в МК трохи більше буде схожих характеристик.


Згоден, МК менш ефективні ніж високообертові мотори. В мене фазний струм стоїть 100%, тому його не враховую, а лише обмеження батарейного струму )

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Байк на раме e-kross
#43043Повідомлення 29 вер 2017, 18:21 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Убрал душилку, выставив ток мотора и батарейный 100%, поставил долговременный ток мотора 80А (номинал этого контроллера). Отличное ускорение даже когда едешь почти на максимальной для этого МК (и напряжения) скорости. Жаль токи некогда разглядывать на экране смартфона - все внимание на дорогу. В Запорожье это наверное первая такая рама, поэтому прохожие когда остановился с товарищем поговорить делали круг вокруг байка, разглядывали и некоторые спрашивали стандартные вопросы про скорость, дальность и стоимость. Дал прокатится другу, который на honda vrx-400 катается (классический мотоцикл на 400 кубов), тот сказал что из-за того что на старте он потеряет время на подключении сцепления я его конечно обгоню, но понятное дело у него максимальная скорость выше. А вообще он мне сказал что если я сделаю и буду продавать электробайк в форм-факторе классического байка, как его хонда, ему не жалко будет и 5к долларов. Ну не знаю, может то он не подумав так сказал )

P.S. на счет рекуперации - на МК она совсем не такая мощная как писал mr.Dream про свой байк. У него ведь высокооборотистый мотор от голденмотор, с хорошим запасом по разгону. 15% рекуперация на моем МК тормозит слабо, это не сравнить с торможением от инфиниона - тот как стопкран. Еще попробую выставить больше %, наверное добиться от келли того же самого можно


Додаткові файли:
2017-09-29 16.56.01.jpg
2017-09-29 16.56.01.jpg [ 4.13 МБ | Переглядів: 4779 ]

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Байк на раме e-kross
#43047Повідомлення 29 вер 2017, 21:19 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
У мене рекуперація 40% стоїть, 15 то мало, ток при розгоні більше 300А , при рекуперації до 100А доходе, можна і більше, бережу батарейку


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Байк на раме e-kross
#43051Повідомлення 29 вер 2017, 22:49 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
babac писав(ла):
У мене рекуперація 40% стоїть, 15 то мало, ток при розгоні більше 300А , при рекуперації до 100А доходе, можна і більше, бережу батарейку


На завтрашнюю покатушку поставлю 40%, вообще я блютус-адаптер не вынимаю из корпуса - можно будет в дороге что-то перенастроить.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Байк на раме e-kross
#43053Повідомлення 29 вер 2017, 23:59 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Тільки на ходу не записуйте параметрів. Стане цеглою)
Найнадійніший спосіб - ввести контролер в помилку, наприклад витягнувши розєм холів. Для одного дуже бережного дядьки зробили під сідлом перемикач - 5в або на холи або на адаптер))))

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Байк на раме e-kross
#43079Повідомлення 30 вер 2017, 18:24 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
mr.Dream писав(ла):
Тільки на ходу не записуйте параметрів. Стане цеглою)
Найнадійніший спосіб - ввести контролер в помилку, наприклад витягнувши розєм холів. Для одного дуже бережного дядьки зробили під сідлом перемикач - 5в або на холи або на адаптер))))


достатньо поставити байк на ніжку та можна тиснути write. Сьогодні проїхав (судячи з того що я виміряв по Google Earth) ~ 63 км, напруга на початку була 84В, у кінці - 73В (теоретично можно розряджати десь до 65В). З Дубовки до Панського озера їхали повільно 20-30 км/г, у зворотньому напрямку 40-50 км/г. На місто зустрічі з дому їхав не жаліючи АКБ (бо запізнювався), додому коли роз'їхались - теж саме (ну максимум було десь 60-70 км/г, бо не знав на скільки часу вистачить 12В батареї для фари - не хотілося без світла повертатись, на 30 хвилин вистачило, але не заміряв напругу у кінці, треба буде подивитись щоб знати на скільки теоретично вистачить).
У групі проїхали ~43 км, 20 км - сам.

40% рекуперації виявилось трохи замало, поставлю 50%.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Байк на раме e-kross
#43436Повідомлення 06 жовт 2017, 21:16 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Сегодня понял одну замечательную особенность мощного электробайка: на нем удобно пробираться в междурядье в длинной пробке. Он достаточно узкий (рама e-kross уже рамы мотоцикла и более маневренная), а мощности хватает чтоб уверенно чувствовать себя на дороге и не мешать другим участникам движения долгими и вялыми стартами. Сэкономило минут 15 и не пришлось долго мокнуть под дождем - быстро доехал до места где есть крыша

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Байк на раме e-kross
#43568Повідомлення 08 жовт 2017, 20:25 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Сегодня погонялся с таким мотом
Додаткові файли:
2016-05-11 11.28.25.jpg
2016-05-11 11.28.25.jpg [ 270.99 КБ | Переглядів: 4637 ]

двиг у него V-образный на 34 л.с. Ну что, он меня сделал даже на старте. Не сильно но все же сделал. У меня было наполовину разряженная батка, может быть на полной батке будет старт наравне, а потом он уйдет вперед после 50 км/ч.
Но было очень интересно погонятся, я даже не расстроился совсем, хотя надеялся что старт у меня будет резвее. Гонялись на участке дороги где одностороннее движение и почти не бывает машин, так что мы никому не мешали.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Байк на раме e-kross
#43569Повідомлення 08 жовт 2017, 21:18 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
zloitapok, не варто рівняти моти до електричок. Це зовсім інше. Треба було змагатись з ним, хто непомітшіне проїде ))
Ну і надіятись на те, що на старті взут мот, трохи нелогічно. 34 коні це 25кВт. А ще плюс КПП. От як би він на максималці рушав, то хоча б були частково на рівні :)
Хоча я часто "роблю" мопеди при підйомах і зі світлофора)

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Байк на раме e-kross
#43573Повідомлення 08 жовт 2017, 22:08 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
mr.Dream писав(ла):
zloitapok, не варто рівняти моти до електричок. Це зовсім інше. Треба було змагатись з ним, хто непомітшіне проїде ))
Ну і надіятись на те, що на старті взут мот, трохи нелогічно. 34 коні це 25кВт. А ще плюс КПП. От як би він на максималці рушав, то хоча б були частково на рівні :)
Хоча я часто "роблю" мопеди при підйомах і зі світлофора)


Ну в нього хоч і КПП, але перемикання там не миттєві ) Ще вага мого - десь 55 кг, а в нього - 300 кг. На цьому моєму конфігі він мене зробив, а далі побачимо :)

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Байк на раме e-kross
#44236Повідомлення 19 жовт 2017, 13:30 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Сьогодні вперше проїхав містом з GPS трекером (я все ще без велокомпа) - трохи розчарувався, виявилось що максимальна швидкість була 63 км/г. Тобто, сінусний контроллер знижує максимальну швидкість добряче (з інфінеон 18 фет повинна бути 80 км/г)

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Байк на раме e-kross
#44256Повідомлення 19 жовт 2017, 19:33 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
zloitapok писав(ла):
обто, сінусний контроллер знижує максимальну швидкість добряче


да , на это многие указывали, я поэтому и не брал синусник .
А нет ли в настройках что то типа " раннее / позднее зажигание " ,

И еще , zloitapok , как у синусника, в момент отпускания тормозной ручки ,происходит отключение рекуперации , плавно или резко ?

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 115 ]              На сторінку Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 35


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group