Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Байк на раме e-kross https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=1938 |
Сторінка 6 із 8 |
Автор: | zloitapok [ 27 вер 2017, 18:46 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Байк на раме e-kross |
vova63 писав(ла): а сколько такая прелесть стоит? ,,контроллер,, я имею в виду с доставкой и всеми расходами.. по любому когда нибудь придется покупать,хоть знать сколько нужно насобирать деньжат. Я покупал через goldenmotor.ua, доставка вышла бесплатно и проблем с таможней не было. Цена как на сайте келли http://kellycontroller.com/kls7218s24v- ... -1401.html Еще можно тут спросить viewtopic.php?f=63&t=1575&start=45&hilit=kelly |
Автор: | zloitapok [ 28 вер 2017, 18:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Байк на раме e-kross |
Сегодня проехался километров 20, пока поставил батарейный ток 50% (у контроллера 100% батарейного - это примерно 80А). Динамики с этими параметрами уже хватает чтоб на светофоре не толкаться ни с кем. Скорость не замерял - пока езжу без ЦА, без шунта с ваттметром и даже без простого велокомпа. Все параметры смотрю на андроиде, через приложение келли, по блютус. Смотреть не удобно, приложение явно рассчитывалось под экран как у планшета, но не такой маленький как у смартфона (у меня 5"). Из полезного на ходу в приложении видно обороты МК, напряжение и ток. Кроме этого есть еще много других параметров, которые больше нужны для диагностики проблемы, если такая появится. В целом - очень хорошо. С инфинеоном реально страшно было разворачиваться в узком месте, подгазовывая слегка - там грань между "слегка" и "куда, стой" очень зыбкая. На келли заивисмость мощности от поворота ручки газа более предсказуемая |
Автор: | mr.Dream [ 28 вер 2017, 19:32 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Байк на раме e-kross |
zloitapok писав(ла): у контроллера 100% батарейного - это примерно 80А Батарейний струм там рівний максимуму помножити на % фазного помножити на % батарейного, виставленого в конфігураторі. Якщо все буде на 100%, то і батарейний буде на 100%, але якщо це позволить добротність мотора і характер навантаження, якщо цієї умов не буде - впреться в обмеження фазного і скільки батарейного не встановлюй, більшим він не буде Скажемо, для опору двигуна 0,1Ом і напруги 80В при старті лише при струмі 800А фазний буде рівний батарейному. А от при фазному 200А і тій же напрузі і опорі батарейний буде 50А. Не знаю, який опір у вашого мотора, але явно менший від 100мОм. В голден мотор хпм 3квт 72В я наміряв щось в районі 26мОм, включно фазні дроти. в МК трохи більше буде схожих характеристик. |
Автор: | zloitapok [ 28 вер 2017, 20:25 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Байк на раме e-kross |
mr.Dream писав(ла): zloitapok писав(ла): у контроллера 100% батарейного - это примерно 80А Батарейний струм там рівний максимуму помножити на % фазного помножити на % батарейного, виставленого в конфігураторі. Якщо все буде на 100%, то і батарейний буде на 100%, але якщо це позволить добротність мотора і характер навантаження, якщо цієї умов не буде - впреться в обмеження фазного і скільки батарейного не встановлюй, більшим він не буде Скажемо, для опору двигуна 0,1Ом і напруги 80В при старті лише при струмі 800А фазний буде рівний батарейному. А от при фазному 200А і тій же напрузі і опорі батарейний буде 50А. Не знаю, який опір у вашого мотора, але явно менший від 100мОм. В голден мотор хпм 3квт 72В я наміряв щось в районі 26мОм, включно фазні дроти. в МК трохи більше буде схожих характеристик. Згоден, МК менш ефективні ніж високообертові мотори. В мене фазний струм стоїть 100%, тому його не враховую, а лише обмеження батарейного струму ) |
Автор: | babac [ 29 вер 2017, 21:19 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Байк на раме e-kross |
У мене рекуперація 40% стоїть, 15 то мало, ток при розгоні більше 300А , при рекуперації до 100А доходе, можна і більше, бережу батарейку |
Автор: | zloitapok [ 29 вер 2017, 22:49 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Байк на раме e-kross |
babac писав(ла): У мене рекуперація 40% стоїть, 15 то мало, ток при розгоні більше 300А , при рекуперації до 100А доходе, можна і більше, бережу батарейку На завтрашнюю покатушку поставлю 40%, вообще я блютус-адаптер не вынимаю из корпуса - можно будет в дороге что-то перенастроить. |
Автор: | mr.Dream [ 29 вер 2017, 23:59 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Байк на раме e-kross |
Тільки на ходу не записуйте параметрів. Стане цеглою) Найнадійніший спосіб - ввести контролер в помилку, наприклад витягнувши розєм холів. Для одного дуже бережного дядьки зробили під сідлом перемикач - 5в або на холи або на адаптер)))) |
Автор: | zloitapok [ 30 вер 2017, 18:24 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Байк на раме e-kross |
mr.Dream писав(ла): Тільки на ходу не записуйте параметрів. Стане цеглою) Найнадійніший спосіб - ввести контролер в помилку, наприклад витягнувши розєм холів. Для одного дуже бережного дядьки зробили під сідлом перемикач - 5в або на холи або на адаптер)))) достатньо поставити байк на ніжку та можна тиснути write. Сьогодні проїхав (судячи з того що я виміряв по Google Earth) ~ 63 км, напруга на початку була 84В, у кінці - 73В (теоретично можно розряджати десь до 65В). З Дубовки до Панського озера їхали повільно 20-30 км/г, у зворотньому напрямку 40-50 км/г. На місто зустрічі з дому їхав не жаліючи АКБ (бо запізнювався), додому коли роз'їхались - теж саме (ну максимум було десь 60-70 км/г, бо не знав на скільки часу вистачить 12В батареї для фари - не хотілося без світла повертатись, на 30 хвилин вистачило, але не заміряв напругу у кінці, треба буде подивитись щоб знати на скільки теоретично вистачить). У групі проїхали ~43 км, 20 км - сам. 40% рекуперації виявилось трохи замало, поставлю 50%. |
Автор: | zloitapok [ 06 жовт 2017, 21:16 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Байк на раме e-kross |
Сегодня понял одну замечательную особенность мощного электробайка: на нем удобно пробираться в междурядье в длинной пробке. Он достаточно узкий (рама e-kross уже рамы мотоцикла и более маневренная), а мощности хватает чтоб уверенно чувствовать себя на дороге и не мешать другим участникам движения долгими и вялыми стартами. Сэкономило минут 15 и не пришлось долго мокнуть под дождем - быстро доехал до места где есть крыша |
Автор: | zloitapok [ 08 жовт 2017, 20:25 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Байк на раме e-kross |
Сегодня погонялся с таким мотом Додаткові файли: двиг у него V-образный на 34 л.с. Ну что, он меня сделал даже на старте. Не сильно но все же сделал. У меня было наполовину разряженная батка, может быть на полной батке будет старт наравне, а потом он уйдет вперед после 50 км/ч. Но было очень интересно погонятся, я даже не расстроился совсем, хотя надеялся что старт у меня будет резвее. Гонялись на участке дороги где одностороннее движение и почти не бывает машин, так что мы никому не мешали. |
Автор: | mr.Dream [ 08 жовт 2017, 21:18 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Байк на раме e-kross |
zloitapok, не варто рівняти моти до електричок. Це зовсім інше. Треба було змагатись з ним, хто непомітшіне проїде )) Ну і надіятись на те, що на старті взут мот, трохи нелогічно. 34 коні це 25кВт. А ще плюс КПП. От як би він на максималці рушав, то хоча б були частково на рівні Хоча я часто "роблю" мопеди при підйомах і зі світлофора) |
Автор: | zloitapok [ 08 жовт 2017, 22:08 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Байк на раме e-kross |
mr.Dream писав(ла): zloitapok, не варто рівняти моти до електричок. Це зовсім інше. Треба було змагатись з ним, хто непомітшіне проїде )) Ну і надіятись на те, що на старті взут мот, трохи нелогічно. 34 коні це 25кВт. А ще плюс КПП. От як би він на максималці рушав, то хоча б були частково на рівні Хоча я часто "роблю" мопеди при підйомах і зі світлофора) Ну в нього хоч і КПП, але перемикання там не миттєві ) Ще вага мого - десь 55 кг, а в нього - 300 кг. На цьому моєму конфігі він мене зробив, а далі побачимо |
Автор: | zloitapok [ 19 жовт 2017, 13:30 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Байк на раме e-kross |
Сьогодні вперше проїхав містом з GPS трекером (я все ще без велокомпа) - трохи розчарувався, виявилось що максимальна швидкість була 63 км/г. Тобто, сінусний контроллер знижує максимальну швидкість добряче (з інфінеон 18 фет повинна бути 80 км/г) |
Автор: | irde [ 19 жовт 2017, 19:33 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Байк на раме e-kross |
zloitapok писав(ла): обто, сінусний контроллер знижує максимальну швидкість добряче да , на это многие указывали, я поэтому и не брал синусник . А нет ли в настройках что то типа " раннее / позднее зажигание " , И еще , zloitapok , как у синусника, в момент отпускания тормозной ручки ,происходит отключение рекуперации , плавно или резко ? |
Сторінка 6 із 8 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |