Поточний час: 27 квіт 2024, 19:35

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 9 ] 
Автор Повідомлення
#96938Повідомлення 15 січ 2020, 12:48 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Житомир
Дякував (ла) 5 Подякували 7
Мій електротранспорт: електроскутер
Всім привіт! прошу допоможіть розібратися зі скутером для інвалідів нехоче нормально працювать а мені без нього ні як не обійтись, ось відео яка в нема проблема.
https://drive.google.com/file/d/1lDiQMG ... sp=sharing


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96953Повідомлення 15 січ 2020, 17:56 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Мало информации, сфоткайте шильдик двигателя, попробуйте нарисовать схему подключения (пусть криво но хоть какие провода и в каком количестве куда идут.)

На вскидку я вижу коллекторный 4 полюсный мотор и по звуку мне кажется у него межвитковое замыкание.
Есть подозрение что черная крышка над коллекторным узлом скрывает какой то таходатчик (поэтому и интересна схема, сколько проводов и каких идет на мотор), этот датчик может барахлить и контроллер из за этого дурковать. А может дело просто в контроллере.

Я бы для проверки двигателя подал бы напряжение на него напрямую(если есть возможность то начиная с 12 вольт), минуя контроллер, (но предупреждаю, старт при этом будет очень и очень резкий), и если проблема в обмотках мотора (или щеточном узле) то это будет сразу ясно по звуку или по быстрому его перегреву.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96956Повідомлення 15 січ 2020, 19:12 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Житомир
Дякував (ла) 5 Подякували 7
Мій електротранспорт: електроскутер
Спасибі буду значить по вашому коментарі пробувать подавать на пряму на мотор пітаніе, щоб визначити що мотор робочий чи ні.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96958Повідомлення 15 січ 2020, 19:21 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Я бы начал с измерения напряжения на батарее. Потом померять желательно ток потребления. Фото с шильдика желательно. Возможно дохлая батарея и при повышении тока, падает напряжение и контроллер уходит в защиту. Возможно плохой контакт по питанию, проверить силовые разъёмы. Померять ток двигателя. Возможно коллектору конец подошёл. Звук конечно какой то не хороший, можно счётки проверить, может уже пружинками трёт по коллектору.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96972Повідомлення 15 січ 2020, 23:40 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Спрацьовує якесь обмеження, або захист. Книжка що пише? Чи її нема.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96987Повідомлення 16 січ 2020, 09:58 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Житомир
Дякував (ла) 5 Подякували 7
Мій електротранспорт: електроскутер
Leon29 писав(ла):
Спрацьовує якесь обмеження, або захист. Книжка що пише? Чи її нема.

Та отож я тоже так думаю що спрацьовуе якесь обмеження. Книжка есть але там Нечого про це не написано.
Провірив щоткі (все ок), хотів напряму подати напругу на мотор то Нечого недало, там на нем стоїть електромагнітний тормоз. Він задіяний через контролер. Общим змене хреновий електрик. Я більше того що провірить щоткі Нечого не зміг.
ДРУЗІ МОЖЕ ХТО З ЖИТОМИРА ЧИ ДЕСЬ ПОБЛИЗОСТІ ПРОШУ ПІДЇДЬТЕ БУДЬЛАСКА ДОРОГУ ОПЛАЧУ, ТА ВСІ РОСХОДИ. Бо я так розумію що це невмоїх силах! Тел. 0977шість213пять2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97037Повідомлення 17 січ 2020, 11:10 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Электромагнитный тормоз - там обычный соленоид, 24В на него подаете и снимается тормоз. Когда-то ремонтировал подобный трайк, там контроллер Curtis, мне ничего не понятно и к тому же до меня там кто-то ковырялся. Поэтому поставил обычный контроллер для коллекторного электродвигателя, реверс мотора на мощном реле (но лучше взять контроллер с реверсом). Но так просто подключить не удастся, нужно городить схему для электромагнитного тормоза и подключить правильно рычаг газа, т.к. используется обычный переменный резистор, а контроллер рассчитан на датчик Холла. Из родной электроники остался только индикатор уровня заряда АКБ.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97040Повідомлення 17 січ 2020, 12:17 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Житомир
Дякував (ла) 5 Подякували 7
Мій електротранспорт: електроскутер
Та нехотілосяб все це викідувать і ліпить все по-новому. Деякі люди пізсказують що це може викідувать такі коники цей електромагнітний тормоз що він може якось перегріваться та срабатувать. Хто що знає про це і його принцип роботи, можливо таке чи ні?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#99249Повідомлення 18 лют 2020, 21:43 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Житомир
Дякував (ла) 5 Подякували 7
Мій електротранспорт: електроскутер
все розібрався, тему можна закривать. ( мотор замкнув)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 9 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 67


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group