Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Легкий мото міддрайв від mrDream. Історія і муки творчості. https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=2309 |
Сторінка 1 із 2 |
Автор: | mr.Dream [ 05 груд 2017, 10:57 ] |
Заголовок повідомлення: | Легкий мото міддрайв від mrDream. Історія і муки творчості. |
Вирішив на цьому форумі створити тему про власний проект, який дуже довго тягну і кінця і краю не видно ))) Фотографій буде багато, тому я їх позменшував. Та й буду прикріпляти вибірково, а не все підряд. Поїхали! В лютому 2015 року я надумав сконструювати собі центральнопривідний безпедальний транспорт. Почало все як завжди, з примітивного креслення. Додаткові файли: був придбаний задній литий обід від якогось мопеду типу дельта чи альфа 17" Додаткові файли: далі приступив до зварки рами Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: Планував використовувати 1 колекторний двигун 1кВт на 36В, живлячи його від 60В. Додаткові файли: Був придбаний комплект шківів і зубчатий ремінь профілю XL. Розрахункова тяга ремею мала бути в районі 30кг. Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли:
|
Автор: | mr.Dream [ 05 груд 2017, 11:02 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Легкий мото міддрайв від mrDream. Історія і муки творчос |
Далі були приварені вуха кріплення амортизаторів та придбані мото аморти з масляним демпфером Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: Натяжку ремня зробив по самонатяжному принципу, збільшивши охвати та забеспечивши піджим зі збігаючюї сторони шківа. Додаткові файли: Вирішив зробити примітивний ШИМ контролер Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: При першому випробуванні і струмі в мотор коло 70А ремінь порвався. Додаткові файли:
|
Автор: | mr.Dream [ 05 груд 2017, 11:24 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Легкий мото міддрайв від mrDream. Історія і муки творчос |
Далі було принятор рішення замінити ремінь ланцюгом, але щоби було менше шуму та ударних вібрацій - ланцюг вибрав промисловий з найменшим доступним кроком: 6мм роликовий. Але він продавався довжиною по 5м мінімум Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: Шків на промвалу замінив на зірку. Додаткові файли: Додаткові файли: Після вкачуванна в мотор більше 3кВт колектор не витримав знущань і почорнів. Ланцю витримав. Додаткові файли: Додаткові файли: Після цього було вирішено придбати ще один такий мотор і комутівати їх послідовно-паралельно пакетником. Тяга - швидкість. Спершу ланцюг дав один на дві ведучі зірки Додаткові файли: А згодом дізнався, що для ланцюга таке застовування недопустиме. Звісно, ланцюг від перекосу розклепувало і рвало. Поміж те зробив фермовий підсилювач стакану. Додаткові файли: А згодом поставив два ланцюги, по одному на кожен двигун Додаткові файли: Додаткові файли: переробив мозги шим контролера Додаткові файли: Добавив захист ручки газу від замикання сигналу на +5В (пробою) і провірку положення при включенні. Додаткові файли: Так, як мотори колекторні, пробой фетів контролера грозив вильотом в стратосферу. Тому переробив автоматичний вимикач, перемемотавши соленоїд зі струмової обмотки на багатовиткову і на руль винів кнопку "аварійне відключення" Додаткові файли: Зробив датчик струму на герконах і включив його в зворотній звязок ШИМ контролера для захисту від завеликого фазного струму Додаткові файли: Згодом переробив вісь промвалу з аутранера на інранер. Раніше в мене втулка з шківами-шестернями оберталась на підшипнику навколо статичної осі. Тепер віст обертається в підшипниках. Додаткові файли: Все було прекрасно, за виключенням складної трансмісії і шуму ланцюга від високих обертів. Мотори в послідовному включенні давали дурну тягу, не було гори, на яку не зміг виїхати - або буксував або перевертався. Згодом зробив контролер на ардуіно, з дисплеєм, обмеження батарейного і фазного струмів. При першому ж випробуванні попав в невелику аварію Але так, як ланцюги потребували постійного догляду, бо тягнулись змазка вилітала від великих обертів, еру двох колекторних моторів вирішив завершити. |
Автор: | mr.Dream [ 05 груд 2017, 11:32 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Легкий мото міддрайв від mrDream. Історія і муки творчос |
Далі почались інтимні ігри з генератором. Спершу включив його з рідною обмоткою збудження, встановивши фальшротор для датчиків хола. Додаткові файли: Потім виточив шків під поліклиновий ремінь Додаткові файли: Додаткові файли: Експерименти з ланцюгом Додаткові файли: Потім була перемотка статора, установка магнітів на ротор, випробування... в результаті я був дещо розчарований його ККД і вирів все таки придбати "людський" мотор, зробивши собі подарунок на день народження. GoldenMotor HPM3000B Додаткові файли: Порівняння його фазних дротів з дротами 500Вт ДД мотора ))) Додаткові файли:
|
Автор: | mr.Dream [ 05 груд 2017, 11:40 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Легкий мото міддрайв від mrDream. Історія і муки творчос |
Спершу вирішив використати той промвал, що був. Перша ступінь - поліклин, друга ступінь - ланцюг мото. Була виготовлена втулка для кріплення ведучого шківа. Щоби посадити її на вал, потрібно було вбити в розріз клин, посадити, а потім його вибити. Сиділа мертво без ніяких шпонок ) Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: В перервах виготовив задній ліхтар (стоп-габартт-поворот) Додаткові файли: Біда поліклинового ременя, як і всіх гладких - потрібна сильна натяжка для хорошого зчеплення. І коли мокрий - буксував, посвистуючи )) Із існуючих деталей вирішив зварганити ланцюгову передачу першого ступеню. Додаткові файли: Але мотор виявився надто сильним, і ланцюг успішно порвався Далі була спроба зробити контролер на ардуіно. Додаткові файли: Але щось пішло не так, я вирішив не тратити час. Хоча все на 90% працювало. Слабак я, не зміг завершити ) На цьому завершується ера проміжного валу. |
Автор: | mr.Dream [ 05 груд 2017, 11:53 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Легкий мото міддрайв від mrDream. Історія і муки творчос |
Далі вирішив робити пряму передачу з мотора на колесо. Відрізав попереднє кріплення мотора і приварив нове. Почав з креслення ) Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: Вирізав велику зірку на лазері Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли:
|
Автор: | mr.Dream [ 05 груд 2017, 12:01 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Легкий мото міддрайв від mrDream. Історія і муки творчос |
А далі з гаражних технологій перемістився в майстерню Екрос. Де трохи доробив напильником байка: поміняв кут рульового стакану, укоротив та опустив підсрачник та поприварював елементи кріплення. Напівавтомат все таки рулить, перший раз ним варив )) Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: Паралельно з цим зробив крішки з алюмокомпозиту. Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: Але звук масивного ланцюга мене дратував. А після того, як я його змазав і прокатався з дружиною, пришлось прати її джинси )))) і я рішуче вирішив позбутись його, замінивши на синхронний ремінь. |
Автор: | mr.Dream [ 05 груд 2017, 12:04 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Легкий мото міддрайв від mrDream. Історія і муки творчос |
Також вирішив замінити вилку на більш-менш кращу. Купив рокшокс домейн 200мм двохкоронку, але по технічних причинах прийшлось вкоротити хід до 170мм. І так достатньо) |
Автор: | zloitapok [ 05 груд 2017, 12:11 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Легкий мото міддрайв від mrDream. Історія і муки творчос |
Нарешті ця історія з'явилась тут До речі з ременем дуже крута ідея |
Автор: | Вячеслав М [ 05 груд 2017, 12:15 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Легкий мото міддрайв від mrDream. Історія і муки творчос |
Вопрос к специалистам . А почему переднюю подвеску не сделать по примеру задней (на маятнике) , как у советских мотороллеров? |
Автор: | mr.Dream [ 05 груд 2017, 12:24 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Легкий мото міддрайв від mrDream. Історія і муки творчос |
Бу придбаний коплект для конверсії: ведучий шків на 22 зуби, перехідна самозажимна конічна втулка "тапербуш" (рекомендую!) та сам ремінь. Профіль HTS 8M 20mm Додаткові файли: Додаткові файли: Великий шків вирішив робити композитний. Несуча частина металева, а профіль для ременю з поліпропілену. Шків на 125 зубів. одночасно в зачепленні коло 70. Сила розподіляється рівномірно ) Хоч і малював профіль правильно, беручи інформацію з даташиту, перед виготовленням відповідальної частин все ж вирішив виготовити на ЧПУ оригінал-макет. Додаткові файли: Додаткові файли: Після цього вже мені виготовили вінець Додаткові файли: Момент істини Додаткові файли: Ну і щасливий фінал Додаткові файли: короткий малоінформативний огляд, більше демонстрація роботи контроллера келлі синусника, яким доречі замінив блочник і тішуся тихою роботою) Хоча ні, ще не фінал.... )))) ще багато вкладень буде в нього ) Але скажу одне. Після переходу на ремінь я забув, що таке трансмісія. Чисто, тихо, не потребує догляду. Ремінь не тягнеться. |
Автор: | Вячеслав М [ 05 груд 2017, 12:37 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Легкий мото міддрайв від mrDream. Історія і муки творчос |
Дуже зворушлива технiчна iсторiя , дякую ! |
Автор: | jan4511 [ 05 груд 2017, 13:29 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Легкий мото міддрайв від mrDream. Історія і муки творчос |
Дуже круто вийшло, нехай продовжує дарувати задоволення від їзди ! Доречі яка вага байка та як і з чого виготовлено заднє крило ? Дякую ! |
Автор: | Володимир [ 07 груд 2017, 02:51 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Легкий мото міддрайв від mrDream. Історія і муки творчос |
Ярославе, ти пройшов великий шлях в експериментах...чи має право на життя проміжний вал ? І яке виконання (ремені,ланцюги,шківи,редуктор в маслі, і.п.) на твою думку було найкращим? |
Сторінка 1 із 2 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |