Поточний час: 23 квіт 2024, 15:56

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 14 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Триколісний з двома задніми моторами
#50527Повідомлення 24 січ 2018, 10:55 
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Troja
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Доброго дня.


Підкажіть будь-ласка, що з обвісу треба додати до двох задніх "Мотор-колесо 48V500W 26 дюймов", щоб вийшло дешево, сердито і без педалей їздити на рибалку?

Крейсерської швидкості хочеться 35км/г, в наявності бетонка і грунтовки гарно вкатані.

Варити раму буду з шматків велосипедних від України (підсиливши дропаути і в місцях кріплення амортизаторів), то ж сама рама не має вийти важкою.

З того, що прочитав, мені будуть потрібні два контролери, ручка газу, акумулятор і бмс. Порадьте будь-ласка, що б такого купити готового з обвісу до МК в межах 15тис (на колеса бюджет окремий)?

Що нового є, крім мотор-коліс? Може краще будуть редукторні чи окремо двигуни з приводом ременем?

На скільки гарно гальмують МК рекуперацією? Чи все одно треба ставити і задні гальма?

Чи є в природі гальмівні ручки з контактом на контролер і гідравлічними приводом? як ділити тросик між двома задніми - навіть не уявляю.

Звіти читав, але багато старих, якщо можна - допоможіть новачку. З радістю почитаю теорії або практичних прикладів.

Дякую.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50531Повідомлення 24 січ 2018, 11:33 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
Цитата:
На скільки гарно гальмують МК рекуперацією? Чи все одно треба ставити і задні гальма?

рекуперация -это как торможение двигателем на ДВС. Обычные тормоза обязательно.
Цитата:
Чи є в природі гальмівні ручки з контактом на контролер і гідравлічними приводом? як ділити тросик між двома задніми - навіть не уявляю.

отключение контроллера при томожении - это защита от дурака. Нормальному водителю достаточно не газовать когда тормозишь.
тросики любым разветвителем Зображення


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50560Повідомлення 24 січ 2018, 17:44 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 16 Подякували 51
Мій електротранспорт: электротрайк и два электровела
По чему решили строить трайк для поездок на рыбалку?
На двухколесном значительно быстрее можно ехать, нежели на трайке.
У самого есть трайк и пара двухколесников.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50561Повідомлення 24 січ 2018, 18:40 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Мене два моторколеса 48В 500Вт без нагріву тягали колись зі швидкістю 55-60км/год від батареї 60В (20s LiFePO4), правда в режимі 115%. Так, для загального розвитку )
один від 48В грівся більше, ніж два від 60)))

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50579Повідомлення 24 січ 2018, 22:12 
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Troja
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Трайк - не впевнений, що два колеса витримають 30км грунтовкою і мою сотню ваги. Плюс ще батареї. Ну і просто прикольно.

Так, розділити тросик можна, але мені дуже подобаються гідрогальма. Двома пальцями без напруги гальмують. На механічних дискових треба сильно давити на ручку?

Цитата:
.від батареї 60В (20s LiFePO4),

О, вже якісь деталі.
Тобто треба брати п'ять таких батарей?

А як бмс-ку підключати до двох контролерів? http://www.batterysupports.com/60v-100a-20s-20x-32v-lifepo4-battery-bms-lfp-pcb-pcm-smt-system-p-289.html на ось цьому сайті намальована схема для одного контролеру. Просто роздвоїти жовтий дріт і під'єднати до обох контролерів? А Ваша Бмс таке вміє?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50591Повідомлення 25 січ 2018, 08:09 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 16 Подякували 51
Мій електротранспорт: электротрайк и два электровела
oleksa писав(ла):
Трайк - не впевнений, що два колеса витримають 30км грунтовкою і мою сотню ваги. Плюс ще батареї. Ну і просто прикольно.

Самое прикольное будет когда Вы на трайке будете ехать по глубокой колее протоптанной джипами в поле или по узкой тропинке в лесу.
Сгонять на оптовый рынок и привести пару мешков картошки - да, тут трайк вне конкуренции.
Просто я имею уже десятилетний опыт езды на трайке по вся кого рода дорогам.
Я то же вешу 100 кг и меня прекрасно выдерживают два колеса.
Лично для себя, я бы на на дорожную украину поставил мотор батарейку и гонял бы на рыбалку.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50624Повідомлення 25 січ 2018, 18:11 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Интересный вариант .
https://ua.newwest.media/article/2018/1 ... ktroskuter

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50650Повідомлення 25 січ 2018, 22:44 
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Troja
Дякував (ла) 0 Подякували 0
13км на годину? Електро колесо більш просте, менше місця займає і дешевше. А їде, мабуть, так само. Ну і такої точності в складанні триціклу до чемодану я точно не дотримаюсь.
Мені більш до вподоби щось ближче до першого триціклу Кутлиярова


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50687Повідомлення 26 січ 2018, 16:19 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Олекса, привіт.Хочу тобі порадити залишити затію з трайком...я мисливець і рибак , і хочу тобі сказати що ось вже кілька рокіа це транспорт номер два після мого дизельного джипу . Зроби спершу ровер,покатайся аж потім побудуєш трайк.Але трайком ти не поїдеш по тротуарами, не поїдеш велодоріжкою, не поїдеш лісом,залишається тільки проїзджа частина а туди треба трайк з максималкою від 60 км і бюджетом від 3000 Дол.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50732Повідомлення 27 січ 2018, 09:52 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 16 Подякували 51
Мій електротранспорт: электротрайк и два электровела
Володимир писав(ла):
Але трайком ти не поїдеш по тротуарами, не поїдеш велодоріжкою,

Мой трайк имеет максимальную ширину 80 см, и я на своем трайке довольно часто езжу по тротуарам и особенно велодорожкам. Здесь как раз и проявляются преимущество трех колес. Можно ехать со скоростью близкой к нулю, что на веле затруднительно, бо начинаешь "вилять" из стороны в сторону.
Додаткові файли:
03.jpg
03.jpg [ 162.78 КБ | Переглядів: 5684 ]


Востаннє редагувалось ivsem 27 січ 2018, 15:05, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50738Повідомлення 27 січ 2018, 12:34 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
класс!!! это заводской трайк?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50742Повідомлення 27 січ 2018, 15:02 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 16 Подякували 51
Мій електротранспорт: электротрайк и два электровела
Kapral88 писав(ла):
класс!!! это заводской трайк?

Да, это китайский аппарат. Куплен лет десять назад. Изначально он был двухместный, с одним пятисотваттным мотором и свинцовым аккумулятором 48 воль 12 а-час. Далее я доработал его до трехместного варианта и поставил второе самопальное пятисотватное мотор-колесо. Аккумулятор сейчас литий-железо 48 вольт 20 а-час. Для более дальних поездок добавляю параллельно литий-железо 48 вольт 12 а-час.
Додаткові файли:
traik.jpeg
traik.jpeg [ 305.63 КБ | Переглядів: 5657 ]


Додаткові файли:
02.jpg
02.jpg [ 155.01 КБ | Переглядів: 5657 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#53137Повідомлення 27 лют 2018, 23:42 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Смела, Черкасская обл.
Дякував (ла) 3 Подякували 38
Мій електротранспорт: Таврия Пикап (АND)
Доброго вечера Уважаемые форумчане! Да простит меня топик-стартер, что в его теме спрашиваю.
Собственно прошу благословления и советов к такому проекту:
Планирую к весне построить трайк для тещи чтобы ездила на огород, базар по сельским дорогам. Параметры скромные , но надо чтобы в корзине мешок помещался и теща ехала без педалей километров 5-10 со скоростью до 25 км/ч. и не падала (поэтому и трехколесный ). Строить планирую бюджетно из велосипедов типа "Десна" или "Эврика" с передним приводом редукторным мотор-колесом 350Вт, 20 дюймов колесо( хватит ли мощности? ). Сзади два 20' колеса ( возможно подрессоренные, хотя это сильно усложняет утяжеляет конструкцию) или (рессорить только корзину с грузом и сиденье ?). Возможно ли и целесообразно ли применить задний привод на одно из колес? Имелся ли опыт применения маленьких мотор-колес от гиро-скутеров ( показалась привлекательной их цена)?
Благодарю за ответы.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#53142Повідомлення 28 лют 2018, 08:45 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Черновцы
Дякував (ла) 25 Подякували 5
Если нет крутых подьемов, то и редукторного подвесного двигателя вполне хватит- испытано. Скоро открою отдельную тему и поделюсь информацией и опытом


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 14 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 13


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group