Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Триколісний з двома задніми моторами
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=2415
Сторінка 1 із 1

Автор:  oleksa [ 24 січ 2018, 10:55 ]
Заголовок повідомлення:  Триколісний з двома задніми моторами

Доброго дня.


Підкажіть будь-ласка, що з обвісу треба додати до двох задніх "Мотор-колесо 48V500W 26 дюймов", щоб вийшло дешево, сердито і без педалей їздити на рибалку?

Крейсерської швидкості хочеться 35км/г, в наявності бетонка і грунтовки гарно вкатані.

Варити раму буду з шматків велосипедних від України (підсиливши дропаути і в місцях кріплення амортизаторів), то ж сама рама не має вийти важкою.

З того, що прочитав, мені будуть потрібні два контролери, ручка газу, акумулятор і бмс. Порадьте будь-ласка, що б такого купити готового з обвісу до МК в межах 15тис (на колеса бюджет окремий)?

Що нового є, крім мотор-коліс? Може краще будуть редукторні чи окремо двигуни з приводом ременем?

На скільки гарно гальмують МК рекуперацією? Чи все одно треба ставити і задні гальма?

Чи є в природі гальмівні ручки з контактом на контролер і гідравлічними приводом? як ділити тросик між двома задніми - навіть не уявляю.

Звіти читав, але багато старих, якщо можна - допоможіть новачку. З радістю почитаю теорії або практичних прикладів.

Дякую.

Автор:  dimademch2012 [ 24 січ 2018, 11:33 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Триколісний з двома задніми моторами

Цитата:
На скільки гарно гальмують МК рекуперацією? Чи все одно треба ставити і задні гальма?

рекуперация -это как торможение двигателем на ДВС. Обычные тормоза обязательно.
Цитата:
Чи є в природі гальмівні ручки з контактом на контролер і гідравлічними приводом? як ділити тросик між двома задніми - навіть не уявляю.

отключение контроллера при томожении - это защита от дурака. Нормальному водителю достаточно не газовать когда тормозишь.
тросики любым разветвителем Зображення

Автор:  ivsem [ 24 січ 2018, 17:44 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Триколісний з двома задніми моторами

По чему решили строить трайк для поездок на рыбалку?
На двухколесном значительно быстрее можно ехать, нежели на трайке.
У самого есть трайк и пара двухколесников.

Автор:  mr.Dream [ 24 січ 2018, 18:40 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Триколісний з двома задніми моторами

Мене два моторколеса 48В 500Вт без нагріву тягали колись зі швидкістю 55-60км/год від батареї 60В (20s LiFePO4), правда в режимі 115%. Так, для загального розвитку )
один від 48В грівся більше, ніж два від 60)))

Автор:  oleksa [ 24 січ 2018, 22:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Триколісний з двома задніми моторами

Трайк - не впевнений, що два колеса витримають 30км грунтовкою і мою сотню ваги. Плюс ще батареї. Ну і просто прикольно.

Так, розділити тросик можна, але мені дуже подобаються гідрогальма. Двома пальцями без напруги гальмують. На механічних дискових треба сильно давити на ручку?

Цитата:
.від батареї 60В (20s LiFePO4),

О, вже якісь деталі.
Тобто треба брати п'ять таких батарей?

А як бмс-ку підключати до двох контролерів? http://www.batterysupports.com/60v-100a-20s-20x-32v-lifepo4-battery-bms-lfp-pcb-pcm-smt-system-p-289.html на ось цьому сайті намальована схема для одного контролеру. Просто роздвоїти жовтий дріт і під'єднати до обох контролерів? А Ваша Бмс таке вміє?

Автор:  ivsem [ 25 січ 2018, 08:09 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Триколісний з двома задніми моторами

oleksa писав(ла):
Трайк - не впевнений, що два колеса витримають 30км грунтовкою і мою сотню ваги. Плюс ще батареї. Ну і просто прикольно.

Самое прикольное будет когда Вы на трайке будете ехать по глубокой колее протоптанной джипами в поле или по узкой тропинке в лесу.
Сгонять на оптовый рынок и привести пару мешков картошки - да, тут трайк вне конкуренции.
Просто я имею уже десятилетний опыт езды на трайке по вся кого рода дорогам.
Я то же вешу 100 кг и меня прекрасно выдерживают два колеса.
Лично для себя, я бы на на дорожную украину поставил мотор батарейку и гонял бы на рыбалку.

Автор:  Вячеслав М [ 25 січ 2018, 18:11 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Триколісний з двома задніми моторами

Интересный вариант .
https://ua.newwest.media/article/2018/1 ... ktroskuter

Автор:  oleksa [ 25 січ 2018, 22:44 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Триколісний з двома задніми моторами

13км на годину? Електро колесо більш просте, менше місця займає і дешевше. А їде, мабуть, так само. Ну і такої точності в складанні триціклу до чемодану я точно не дотримаюсь.
Мені більш до вподоби щось ближче до першого триціклу Кутлиярова

Автор:  Володимир [ 26 січ 2018, 16:19 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Триколісний з двома задніми моторами

Олекса, привіт.Хочу тобі порадити залишити затію з трайком...я мисливець і рибак , і хочу тобі сказати що ось вже кілька рокіа це транспорт номер два після мого дизельного джипу . Зроби спершу ровер,покатайся аж потім побудуєш трайк.Але трайком ти не поїдеш по тротуарами, не поїдеш велодоріжкою, не поїдеш лісом,залишається тільки проїзджа частина а туди треба трайк з максималкою від 60 км і бюджетом від 3000 Дол.

Автор:  ivsem [ 27 січ 2018, 09:52 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Триколісний з двома задніми моторами

Володимир писав(ла):
Але трайком ти не поїдеш по тротуарами, не поїдеш велодоріжкою,

Мой трайк имеет максимальную ширину 80 см, и я на своем трайке довольно часто езжу по тротуарам и особенно велодорожкам. Здесь как раз и проявляются преимущество трех колес. Можно ехать со скоростью близкой к нулю, что на веле затруднительно, бо начинаешь "вилять" из стороны в сторону.
Додаткові файли:
03.jpg
03.jpg [ 162.78 КБ | Переглядів: 5779 ]

Автор:  Kapral88 [ 27 січ 2018, 12:34 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Триколісний з двома задніми моторами

класс!!! это заводской трайк?

Автор:  ivsem [ 27 січ 2018, 15:02 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Триколісний з двома задніми моторами

Kapral88 писав(ла):
класс!!! это заводской трайк?

Да, это китайский аппарат. Куплен лет десять назад. Изначально он был двухместный, с одним пятисотваттным мотором и свинцовым аккумулятором 48 воль 12 а-час. Далее я доработал его до трехместного варианта и поставил второе самопальное пятисотватное мотор-колесо. Аккумулятор сейчас литий-железо 48 вольт 20 а-час. Для более дальних поездок добавляю параллельно литий-железо 48 вольт 12 а-час.
Додаткові файли:
traik.jpeg
traik.jpeg [ 305.63 КБ | Переглядів: 5752 ]


Додаткові файли:
02.jpg
02.jpg [ 155.01 КБ | Переглядів: 5752 ]

Автор:  zvit [ 27 лют 2018, 23:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Триколісний з двома задніми моторами

Доброго вечера Уважаемые форумчане! Да простит меня топик-стартер, что в его теме спрашиваю.
Собственно прошу благословления и советов к такому проекту:
Планирую к весне построить трайк для тещи чтобы ездила на огород, базар по сельским дорогам. Параметры скромные , но надо чтобы в корзине мешок помещался и теща ехала без педалей километров 5-10 со скоростью до 25 км/ч. и не падала (поэтому и трехколесный ). Строить планирую бюджетно из велосипедов типа "Десна" или "Эврика" с передним приводом редукторным мотор-колесом 350Вт, 20 дюймов колесо( хватит ли мощности? ). Сзади два 20' колеса ( возможно подрессоренные, хотя это сильно усложняет утяжеляет конструкцию) или (рессорить только корзину с грузом и сиденье ?). Возможно ли и целесообразно ли применить задний привод на одно из колес? Имелся ли опыт применения маленьких мотор-колес от гиро-скутеров ( показалась привлекательной их цена)?
Благодарю за ответы.

Автор:  iava [ 28 лют 2018, 08:45 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Триколісний з двома задніми моторами

Если нет крутых подьемов, то и редукторного подвесного двигателя вполне хватит- испытано. Скоро открою отдельную тему и поделюсь информацией и опытом

Сторінка 1 із 1 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/