Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Триколісний з двома задніми моторами https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=2415 |
Сторінка 1 із 1 |
Автор: | oleksa [ 24 січ 2018, 10:55 ] |
Заголовок повідомлення: | Триколісний з двома задніми моторами |
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка, що з обвісу треба додати до двох задніх "Мотор-колесо 48V500W 26 дюймов", щоб вийшло дешево, сердито і без педалей їздити на рибалку? Крейсерської швидкості хочеться 35км/г, в наявності бетонка і грунтовки гарно вкатані. Варити раму буду з шматків велосипедних від України (підсиливши дропаути і в місцях кріплення амортизаторів), то ж сама рама не має вийти важкою. З того, що прочитав, мені будуть потрібні два контролери, ручка газу, акумулятор і бмс. Порадьте будь-ласка, що б такого купити готового з обвісу до МК в межах 15тис (на колеса бюджет окремий)? Що нового є, крім мотор-коліс? Може краще будуть редукторні чи окремо двигуни з приводом ременем? На скільки гарно гальмують МК рекуперацією? Чи все одно треба ставити і задні гальма? Чи є в природі гальмівні ручки з контактом на контролер і гідравлічними приводом? як ділити тросик між двома задніми - навіть не уявляю. Звіти читав, але багато старих, якщо можна - допоможіть новачку. З радістю почитаю теорії або практичних прикладів. Дякую. |
Автор: | dimademch2012 [ 24 січ 2018, 11:33 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Триколісний з двома задніми моторами |
Цитата: На скільки гарно гальмують МК рекуперацією? Чи все одно треба ставити і задні гальма? рекуперация -это как торможение двигателем на ДВС. Обычные тормоза обязательно. Цитата: Чи є в природі гальмівні ручки з контактом на контролер і гідравлічними приводом? як ділити тросик між двома задніми - навіть не уявляю. отключение контроллера при томожении - это защита от дурака. Нормальному водителю достаточно не газовать когда тормозишь. тросики любым разветвителем |
Автор: | ivsem [ 24 січ 2018, 17:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Триколісний з двома задніми моторами |
По чему решили строить трайк для поездок на рыбалку? На двухколесном значительно быстрее можно ехать, нежели на трайке. У самого есть трайк и пара двухколесников. |
Автор: | mr.Dream [ 24 січ 2018, 18:40 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Триколісний з двома задніми моторами |
Мене два моторколеса 48В 500Вт без нагріву тягали колись зі швидкістю 55-60км/год від батареї 60В (20s LiFePO4), правда в режимі 115%. Так, для загального розвитку ) один від 48В грівся більше, ніж два від 60))) |
Автор: | oleksa [ 24 січ 2018, 22:12 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Триколісний з двома задніми моторами |
Трайк - не впевнений, що два колеса витримають 30км грунтовкою і мою сотню ваги. Плюс ще батареї. Ну і просто прикольно. Так, розділити тросик можна, але мені дуже подобаються гідрогальма. Двома пальцями без напруги гальмують. На механічних дискових треба сильно давити на ручку? Цитата: .від батареї 60В (20s LiFePO4), О, вже якісь деталі. Тобто треба брати п'ять таких батарей? А як бмс-ку підключати до двох контролерів? http://www.batterysupports.com/60v-100a-20s-20x-32v-lifepo4-battery-bms-lfp-pcb-pcm-smt-system-p-289.html на ось цьому сайті намальована схема для одного контролеру. Просто роздвоїти жовтий дріт і під'єднати до обох контролерів? А Ваша Бмс таке вміє? |
Автор: | ivsem [ 25 січ 2018, 08:09 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Триколісний з двома задніми моторами |
oleksa писав(ла): Трайк - не впевнений, що два колеса витримають 30км грунтовкою і мою сотню ваги. Плюс ще батареї. Ну і просто прикольно. Самое прикольное будет когда Вы на трайке будете ехать по глубокой колее протоптанной джипами в поле или по узкой тропинке в лесу. Сгонять на оптовый рынок и привести пару мешков картошки - да, тут трайк вне конкуренции. Просто я имею уже десятилетний опыт езды на трайке по вся кого рода дорогам. Я то же вешу 100 кг и меня прекрасно выдерживают два колеса. Лично для себя, я бы на на дорожную украину поставил мотор батарейку и гонял бы на рыбалку. |
Автор: | Вячеслав М [ 25 січ 2018, 18:11 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Триколісний з двома задніми моторами |
Интересный вариант . https://ua.newwest.media/article/2018/1 ... ktroskuter |
Автор: | oleksa [ 25 січ 2018, 22:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Триколісний з двома задніми моторами |
13км на годину? Електро колесо більш просте, менше місця займає і дешевше. А їде, мабуть, так само. Ну і такої точності в складанні триціклу до чемодану я точно не дотримаюсь. Мені більш до вподоби щось ближче до першого триціклу Кутлиярова |
Автор: | Володимир [ 26 січ 2018, 16:19 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Триколісний з двома задніми моторами |
Олекса, привіт.Хочу тобі порадити залишити затію з трайком...я мисливець і рибак , і хочу тобі сказати що ось вже кілька рокіа це транспорт номер два після мого дизельного джипу . Зроби спершу ровер,покатайся аж потім побудуєш трайк.Але трайком ти не поїдеш по тротуарами, не поїдеш велодоріжкою, не поїдеш лісом,залишається тільки проїзджа частина а туди треба трайк з максималкою від 60 км і бюджетом від 3000 Дол. |
Автор: | ivsem [ 27 січ 2018, 09:52 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Триколісний з двома задніми моторами |
Володимир писав(ла): Але трайком ти не поїдеш по тротуарами, не поїдеш велодоріжкою, Мой трайк имеет максимальную ширину 80 см, и я на своем трайке довольно часто езжу по тротуарам и особенно велодорожкам. Здесь как раз и проявляются преимущество трех колес. Можно ехать со скоростью близкой к нулю, что на веле затруднительно, бо начинаешь "вилять" из стороны в сторону. Додаткові файли:
|
Автор: | Kapral88 [ 27 січ 2018, 12:34 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Триколісний з двома задніми моторами |
класс!!! это заводской трайк? |
Автор: | ivsem [ 27 січ 2018, 15:02 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Триколісний з двома задніми моторами |
Kapral88 писав(ла): класс!!! это заводской трайк? Да, это китайский аппарат. Куплен лет десять назад. Изначально он был двухместный, с одним пятисотваттным мотором и свинцовым аккумулятором 48 воль 12 а-час. Далее я доработал его до трехместного варианта и поставил второе самопальное пятисотватное мотор-колесо. Аккумулятор сейчас литий-железо 48 вольт 20 а-час. Для более дальних поездок добавляю параллельно литий-железо 48 вольт 12 а-час. Додаткові файли: Додаткові файли:
|
Автор: | zvit [ 27 лют 2018, 23:42 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Триколісний з двома задніми моторами |
Доброго вечера Уважаемые форумчане! Да простит меня топик-стартер, что в его теме спрашиваю. Собственно прошу благословления и советов к такому проекту: Планирую к весне построить трайк для тещи чтобы ездила на огород, базар по сельским дорогам. Параметры скромные , но надо чтобы в корзине мешок помещался и теща ехала без педалей километров 5-10 со скоростью до 25 км/ч. и не падала (поэтому и трехколесный ). Строить планирую бюджетно из велосипедов типа "Десна" или "Эврика" с передним приводом редукторным мотор-колесом 350Вт, 20 дюймов колесо( хватит ли мощности? ). Сзади два 20' колеса ( возможно подрессоренные, хотя это сильно усложняет утяжеляет конструкцию) или (рессорить только корзину с грузом и сиденье ?). Возможно ли и целесообразно ли применить задний привод на одно из колес? Имелся ли опыт применения маленьких мотор-колес от гиро-скутеров ( показалась привлекательной их цена)? Благодарю за ответы. |
Автор: | iava [ 28 лют 2018, 08:45 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Триколісний з двома задніми моторами |
Если нет крутых подьемов, то и редукторного подвесного двигателя вполне хватит- испытано. Скоро открою отдельную тему и поделюсь информацией и опытом |
Сторінка 1 із 1 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |